קהילה - סיפורים ושירים
פיצילונת12

חלומיקמק 19/05/2015

"בוקר טוב" שמעתי את אמא קוראת לי.
ירדתי אליה מהספריה אל המיקפה, ושם היא הכינה לי ארוחת בוקר ט ע י מ ה !!!
אכלתי אותה כולי שמחה ומאושרת כשפתאום הרגשתי שאני הולכת בלי לחשוב אחרי עכבר של מחשב. חשבתי לעצמי "מה קורה פה?" ידעתי שמהו מוזר קורה, אבל לא ידעתי מה. הרגשתי בבית. הסתכלתי לכיוון החוצה מהמיקמק. וראיתי אותי! יושבת שם ומזיזה את העכבר ומזיזה את עצמי בתוך המחשב! "מה קורה פה?!" צעקתי. ומיקייוואלי יצאה מחדר ראש העיר. היא שאלה אותי "הכל בסדר פיצילונת12?" "אני לא בטוחה..." עניתי לה. היא קראה לראש העיר כדי שידבר איתי. "היי פיצילונת12! האם את צריכה עזרה?" "היי ראש העיר! האמת שכן!" אמרתי. "אני מכיר מקום מיקצויין לעזרה." הוא אמר לי ושאלתי אותו איפה.
הוא הסביר לי את הדרך, והתחלתי ללכת.
בינתיים, ראיתי שהאני שמפעילה אותי עם העכבר נרדמה. קודם כל, הלכתי להתנתק, ולאחר מכן מצאתי את המקום של העזרה בצד שמאל למעלה.
נכנסתי לעזרה וכתבתי: "צוות מיקמק יקרים! אני זקוקה לעזרה! אני לא מבינה מה קורה כאן! איך אני גם בתוך המיקמק וגם מחוץ למחשב?"
לאחר כמה זמן קיבלתי תשובה: "היי פיצילונת12 יקרה, את הבעיה כולנו יודעים ואנחנו (צוות מיקמק) יודעים גם את התשובה. אבל נשמח שתימצאי אותה בעצמך!, באהבה, צוות מיקמק".
אוקיי, מה הפתרון מה הפתרון מה הפתרון..... אהה אני יודעת אולי מה שאני צריכה, זה להיפתר מהדאגות! ולהתחיל קצת להנות! הרי אני במקום שאני הכי נהנת בוא ומבלה בוא את רוב שעות היום! הלכתי לפארק מים ולמיקפה וליער ועשיתי טיול עם חברים וכישפתי אנשים ועפתי בכדור פורח עד שלפתע שמעתי: "הייי, בוקר טובבב"
"מה, מה קרה?" קראתי ומצאתי את עצמי בחדר שלי במציאות.
"אני חושבת שחלמת חלום" אמרה לי אמא.
ואמרתי לעצמי: "כן, חלמתי חלום!, תודה צוות מיקמק, שלא גיליתם לי את התשובה ונתתם לי להנות :)"
ואת שאר היום ביליתי בלשחק במיקמק, שלפני רגע באמת הייתי שם בעצמי!
6
1
234


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
15/09/2015   12:24 ריקור3  1
יפה