קהילה - סיפורים ושירים
88 שיעמום

פלישת המונדואים 20/05/2015

פרק 1-המכונה
לילה אחד במעבדה של החבורה ישבו זואי, מקס, גימבו, סאני, רייני ואלביס וסאני עבד על מכונה חדשה. "מקמיק, מה זה עושה?" שאל גימבו. "זה ייקח חומר, ישנה לו את תאים את ההרכב ויפרק אותם." ענה סאני. "ובמילים שלנו?" שאלה זואי. "זה ישכפל את החומר שנמצא בתוך המכונה." אמר סאני. הוא הכניס את אלביס לתוך המכונה ולחץ על כפתור ופתאום... המכונה השתגעה.
פרק2-אוי לא!
המכונה התחילה לזהור בכל מני אורות מוזרים הצבע של אלביס השתנה לסגול ושערו השתנה לצבע כחול, הוא גדל והשמין, נשרו לו הכנפיים והוא הגדיל אף אדום ושמן, אלביס הפך למונדו.
פרק 3-המונדו
כשאלביס (המונדואי) יצא מהמכונה סאני ברח בצעקות "המכונה! היא גרמה לאלביס מונדו להפוך את התאים המיטוכונדריים שלו ולשנות לו את השדה המגנטי!" צעק סאני. "ובמילים שלנו?!" שאלה זואי. אלביס נגע ברייני והיא גם הפכה למונדו. "יצרנו מונדו זומבי!" צעק מקס.
פרק 4-רעיון
רייני ואלביס שוטטו בכל מיקמק סיטי והפכו מיקמקים למונדו זומבים "לאן נברח!?" שאלה זואי בהיסטריה. "ליחיד שיודע משהו על מונדואים." ענה מקס ולחש להם את הרעיון כדי שהמונדואים לא ישמעו את הרעיון. "נשמע מקמיק!" אמר גימבו וארבעתם יצאו לדרך.
פרק 5-בחדרו של ראש העיר
כשזואי, מקס, גימבו וסאני הגיעו למשרדו של ראש העיר החדשה הם היו המומים, המקום היה שומם והם לא ידעו מה לעשות. הם בדקו גם בקומה השנייה וגם היה ריק. הם כמעט וויתרו אבל בסוף סאני גילה משהו.
פרק 6-התגלית
"שמתם לב שכל הקיר עשוי מעץ ורק חלק אחד עשוי מברזל?" שאל סאני. "תראו! ציר של דלת!" אמרה זואי ודחפה הדלת והיא נפתחה.
פרק 7-חבר חדש
החבורה ירדה במדרגות החשוכים לחדר הסודי של ראש העיר בלי לדעת מה מצפה להם מעבר למדרגות. בסוף המדרגות הם ראו את ראש העיר מקופל בקצה החדר ומלמל לעצמו: "הם כאן, המונדואים כאן, הם בכל מקום." "די, ראש העיר לשעבר, אנחנו פה לעזור" אמר מקס. "רררררר..." הם שמעו גרגור. הם סובבו את הראש וראו מונדו.
פרק 8-עוד אחד לצוות
"רררר... ראש העיר! אתה והגברת מיקיאוולי סיכמתם שאסור לך להיכנס לפה!!!" צעק מונדו. "פיו, זה רק מונדו האמתי." אמר סאני ופלט אנחה. "מונדו...? האמתי?!?!?! מה בשם כל הזבובים קורה כאן?!" שאל מונדו. "אז עשינו ניסוי ויצרנו מונדו זומבים." אמר גימבו. "ועכשיו אנחנו בורחים, אז השאלה שלנו היא, אתה מוכן לעזור לנו להביס אותם?" שאלה זואי. "שטויות במיץ זבובים! ברור שאני אעזור לכם" אמר מונדו וחמשתם יצאו מבניין העיריה.
פרק 9-בריתות קצרות
כשהם יצאו מבניין העיריה מונדו ראה מה קורה בחוץ. מונדואים נוגעים במיקמקים והופכים אותם למונדואים. כשהמונדואים ראו את מונדו הם השתחוו לו. "יודעים מה? שינוי בתוכנית, אתם תהפכו למונדואים ואני אהפוך לשליט. תתפסו אותם!" ציווה מונדו. הם ברחו למערב העיר ואחר כך נשבר הקרסול של ראש העיר. "מה נעשה???" שאלה זואי. "תמשיכו בלעדי, אתם תברחו ואני אשמור על ראש העיר." אמר גימבו. הם הלכו וראש העיר וגימבו הפכו למונדואים. כולם רדפו אחרי שלושתם. "הכול אבוד!" צעק סאני עד שידיים תפסו אותם. וגררו אותם לביוב.
פרק 10-המורדים
כשסאני, מקס וזואי התעוררו מההלם הם ראו את: מיקיאוולי, דולי, אלקסיס, פנסי, אקסל וקיפ. "ברוכים הבאים למחתרת." אמר אקסל. "כאן אנחנו מתחבאים, כאן ובבונקר של ראש העיר, עם אתם לא יודעים אז יש מעבר לבונקר דרך השטיח. "אבל איך אנחנו מנצחים אותם בינתיים? אנחנו נופלים כמו זבובים!" אמרה זואי. "את גאונה, זואי, זבובים זאת בדיוק הדרך לנצח אותם." אמר מקס.
פרק 11-התוכנית
סאני הסביר את התוכנית להשמדת מונדואים: "אז התוכנית היא כזאת: שלב 1- לבנות רובוט זבוב ענקי. שלב 2- הבאת הזבוב למונדואים .שלב 3- הבאת מונדו המקורי למכונה והחזרת הכול לקדמותו. עם יש שאלות אז אני פה עם מכשיר הקשר ואני זה שידריך אתכם, בסדר?" כולם הנהנו והתוכנית יצאה לדרך...
פרק 12-זבוב טרויאני
זואי ומקס יצאו מהביוב עם הזבוב הענקי. "מונדואים, הבאנו לכם אוכל." אמר מקס וכל המונדואים הסתכלו עליהם. "קדימה, מונדואים שלי, אחרי הזבוב הענקי!!" ציווה מונדו שישב על כיסא ענק שאותו נשאו ארבעה מונדואים. התוכנית עבדה והם נכנסו למעבדה.
פרק 13- מלחמה!
"מה נעשה מקס? אנחנו לא יכולים לגעת בהם אז איך נתפוס את מונדו?" שאלה זואי. מקס בעט אליהם את הסקייטבורד ואחד נושאי הכיסא של מונדו נפל והחליק. מונדו השתגר מהכיסא למכונה. אחר כך מקס לקח את הגיטרה של גימבו והרביץ למונדואים. חצי מהם ברחו והשאר נשארו. "זה עדיין המון מונדואים, מה נעשה?" שאלה זואי. "טוב סאני אנחנו מוכנים, תגיד לנו את ההוראות."
פרק 14- הכפתור
"אוקיי אתם איתי, יופי. דבר ראשון- תפתחו את הדלת לוח הבקרה הראשי, אחר כך תקלידו את הסיסמה שהיא 'מיקפה432' עם צדקתם עד עכשיו יש לכם שלוש כפתורים: סגול, אפור וירוק. אתם צריכים ללחוץ על הכפתור הרר....." מקס וזואי שמעו את ההקלטה והבינו משהו, גם סאני הפך למונדו! "אתה שמעת על איזה כפתור ללחוץ?" שאלה זואי. "לא." ענה מקס ושנייה אחר כך מקס הפך למונדו. זואי הבינה שהיא המיקמקית האחרונה ואם היא רוצה להציל את חייהם של החברים שלה ושל עצמה היא צריכה לקחת החלטה פזיזה. אבל זואי בדרך כלל היא לא זאת שלוקחת החלטות פזיזות, אבל עכשיו היא חייבת!! מונדואים התאספו סביבה. היא בכתה וצעקה. בסוף אחד המונדואים נגע בה! היא חשבה שהכול אבוד. אבל מסתבר שהיא נשענה על הכפתור האפור. כל המונדואים והיא הפכו למיקמקים ולמינימיקים. "לא!!!! המונדואים שלי! המונדואים שלי!" בכה מונדו והכה את הזכוכית של המכונה. "תודה על ההצלה!" אמר גימבו. "היית מדהימה" אמר מקס וליטף את אלביס. אבל ברגע שהוא ליטף את אלביס גם הוא הפך למיקמק. אבל אני בטוח שסאני יטפל בזה . הסוף...
65
7
851


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
05/06/2015   22:58 קלואי0007  7
וואוו
04/06/2015   15:51 ליורי 123  6
כל הכבוד ישר כח
03/06/2015   19:02 קורה440  5
כל הכבוד סיפורים נהדרים ישר כוח
03/06/2015   18:57 קושוברסונס  4
מרגש
03/06/2015   16:26 לאבסי  3
יפה
03/06/2015   15:48 גלידי45  2
כל הכבוד ישר כח
03/06/2015   15:35 אילן1122  1
מקסים