קהילה - סיפורים ושירים
מלכותית100
45

מיקמק מיוחד יותר! 22/05/2015

פרק 1:
קלעתי לחברתי צמה. בזמן שקלעתי לה צמה, שאלתי אותה אם היא מכירה את אתר המיקמק. היא ענתה לי:"מיקמק? מה זה?". אמרתי לה להיכנס לאתר המיקמק, להירשם ולפגוש אותי בארבע במיקפה.
פרק 2:
בזמן ששיחקנו דברנו בפלאפון. היא אמרה לי, שזה עוד אתר כמו "מוגובי","אוקולוקו" וכל האתרים האלה. אמרתי לה "חכי ותראי. מיקמק זה לא עוד אתר כזה".אני והיא הלכנו לפארק המים והיא די הופתעה לגלות שיש במיקמק פארק מים, משחקים יחודיים ועוד.
פרק 3:
היא ניסתה להוכיח שוב שוב שמיקמק הוא עוד אתר רגיל, אבל היא לא הצליחה! כל פעם הראיתי לה מקום אחר, משחק אחר ופרסים אחרים. היא אמרה לי לבוא אליה מחר כדי לברר אם אני צודקת.
פרק 4:
כשבאתי אליה הבאתי עוד כמה חברים כדי להוכיח לה. הם ממש אוהבים מיקמק בדיוק כמוני! היא תחקרה אותם והם הראו לה דברים חדשים שלא הספקתי לדבר עליהם איתה. היא הכי אהבה את מקס, כי הוא לא מוותר לעולם בדיוק כמוה.
פרק 5:
אמרתי לעצמי"אני לא מאמינה! היא עדיין לא שינתה את דעתה! אה הא! יש לי רעיון.. אני אראה לה את גלריית היצירות!" באתי אליה והראיתי לה את היצירות של המיקמקים. היא אמרה שעדיין היא לא שינתה את דעתה, אז אמרתי לה "מה דעתך על סדרה של מיקמק?" סדרה של מיקמק!? מגניב!" באותו הרגע קפצתי והכנתי פופקורן ופטל.
פרק 6:
ראינו כמה פרקים מהסדרה, והיא ממש אהבה את הסדרה! אך, כמו שאמרתי, היא לא מוותרת לעולם. שאלתי אותה:"מה דעתך על בובות פרווה?, קלמרים?, מוצרים? שדרוגים? אה כן, אפילו אפליקציות!" אפליקציות!?!"
פרק 7:
" כן אפליקציות! אחת לאנדרואיד ואחת לאייפון!" אמרתי. אחרי ששיחקנו קצת בלעוף על המיקמק, המשכנו לראות את העונות של הסדרה. היא אפילו הכירה עוד דמויות מעניינות במיקמק!
פרק 8:
לבסוף, אמרתי לה:"יש גם משימות כייפיות, שכשמסיימים אותן, מקבלים פריטים נדירים! ונחשי מה? גם קטלוגים שבהם nעצבים את המיקמק שלך, עולמות שלמים ששייכים רק לך ובית קטן שבו יכול להסתובב מינימיק!" היא אמרה:" אוקיי! אני מודה! מיקמק זה האתר הכי כיפי בעולם!" בזמן שהכנו עוגיות מיקמק. קבענו יום למחרת לראות את הסרט "בחזרה לכוכב המינימיקים, בזמן שאנחנו בולשות ברחבי מיקמק.
16
151


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה