קהילה - סיפורים ושירים
שפלונדי6
73
199

מיקמקים בלתי נראים (לכתב אורח) 22/05/2015

פרק 1: איפה כולם?
כמו כל יום רגיל הלכתי לבקר את החברים הכי טובים שלי במיקפה, במערב העיר.
אבל באותו רגע הרגשתי שמשהו מוזר קורה שם...
רציתי לבקר את שתי החברים שלי טופי1379 וטאפי1 שבמשך זמן רב חברים שלי אבל חיכיתי וחיכיתי וחיכיתי ואף אחד לא בא. המיקפה היה ריק. פתאום נכנסה מיקמקית אחת, ושאלתי אותה:"איפה כולם למה המיקפה ריק?"

פרק 2: "מסננים" אותי?
המיקמקית התעלמה ממני, כאילו אני אוויר, ולא ידעתי למה. עוד מיקמק בא ושאלתי גם אותו, והוא לא ענה לי. המיקפה התמלא ואף אחד לא ענה לי! טיילתי ברחבי עולם המיקמק וראיתי את חברי הטובים! וישר רצתי אליהם ואמרתי להם שלום, אבל הם המשיכו לדבר. כאילו אני אוויר, כמו כל שאר המיקמקים.

פרק 3: טוב תגידו לי, מה הולך פה?
טיילתי וטיילתי, ואף אחד לא שם לב אליי. ופתאום במערה, ראיתי מיקמקית אחת יושבת ולא עושה כלום, שאלתי אותה מה הולך פה..

פרק 4: בלתי נראה?
שאלתי אותה מה קורה כאן למה אף אחד לא רואה אותי... בהתחלה היא לא ענתה, וצצה לי מחשבה ממש מוזרה בראש... "יש כזה דבר מיקמק בלתי נראה? ופתאום המיקמקית ענתה לי!

פרק 5: שאלת שאלה קיבלת תשובה.
היא אמרה לי שכן ורק מישהי אחת יכולה לעשות את זה! והיא אמרה משהו על מכשפה,שמתחפשת למיקמקית רגילה והיא מסתובבת בכל מיני מקומות,והיא מטילה
כישוף, על מי שלא מוצא חן בעייניה!
והיא אמרה שהיא כבר סבלה ממקרה כזה,
והדבר היחיד סיכול להציל אותי זה חברות אמיתית.

פרק 6: חבר שהוא לא אמיתי?
הסברתי לה שיש לי חברים אמיתיים, ולמה זה ככה? הם חברים שלי, למה שהם לא יהיו??? הם שנים חברים שלי והם לא יעשו לי דבר כזה! צעקתי עליה מזעם, שהיא אומרת שהחברים שלי,הם לא חברים אמיתיים! והיא הסבירה לי, שעם הם היו חברים אמיתיים, אז יכול להיות שלא הייתי דווקא בצרה בכלל!

פרק 7: לב שבור
שהיא אמרה את זה הלב שלי נשבר! לא לשתי חלקים, אלא להמון קטנים.
היא אמרה לי שעם אני לא אמצא לפחות חבר אחד שהוא אמיתי, עד מחר בחצות,
אני אשאר ככה לנצח! השתגעתי מרוב לחץ ופחד. כמעט התעלפתי על המקום! אבל ברגע האחרון המיקמקית אמרה שהיא מוכנה לעזור לי! קראו לה נששן, וחיפשנו וחיפשנו מישהו שיראה אותי מבין כל החברים שלי, ולא מצאנו אחד.
עברה שעה, שעתיים שלוש, עד שעבר כבר יום! שמתי לב שיש לי עוד חצי יום אחד לחפש חבר או ש...

פרק 8: רק לחץ ופחד.
בהתחלה די לא אהבתי את ההתנהגות של נששן, היא הייתה קשוחה ואני לא רציתי שתהיה לי חברה כזאת. שהזכרתי אתהמילה חברה בראש, חזרתי להיות בלחץ נוראי, לקחתי את נששן איתי והמשכנו לחפש.
בדרך התחלתי להיות ידידה של נששן, היא התנהגה אליי יפה, אבל לאחרים... לא הכי.
בסוף לא שמתי לב והשעה הייתה אחת עשרה! עוד שעה יקרה הדבר הנורא!

פרק 9: החברה הכי טובה!
הזמן רץ כזה מהר שעברה דקה ועברו עשר ועשרים... ובכלל לא שמתי לב שהייתה דקה לשתיים עשרה, השתגעתי!!! כל המיקמקים היו בבית ולא היה אף אחד!
הסתכלתי על עצמי והתחלתי לראות שקוף!
עד שנששן אמרה לי שכדי לקרוא למכשפה צריך להגיד משהו על מיקכושפה... אבל לא הקשבתי. הייתי עסוקה בעצמי. נששן אמרה את המילה והמיק מכשפה באה!
ואז המיק מכשפה עשתה כישוף כזה ואז נששן הגנה אליי! היא אמרה שהיא חברה שלי! וראיתי שהתחלתי לחזור לעצמי! הרגשתי מלא שמחה מהמיק כפות רגליים עד המיק מוח! אבל המכשפה המשיכה בכישוף! המכשפה סיימה את הכישוף! נששן הפכה במקומי לבלתי ניראת!
אבל בגלל שהיא הייתה מיק חברה אמיתית למיק לב, אז הכישוף בוטל! ומאז אנחנו החברים הכי טובים לנצח!
38
216


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה