קהילה - סיפורים ושירים

כתב אורח - המפלצות השחורות 23/05/2015

הקדמה
נסענו לטיול שנתי במימק אני יפה4327
החברים שלי - סיתה424 פופיסה5 וגלית78א.

פרק ראשון
בכיתה למדנו על המיקנוזאורים ועל תקופת חיים. זה היה מרתק המורה שלנו יודע איך ללמד. בנוסף אמר שמחר נצא לטיול ביער ונזכה לראות מיקנוזאורים ביער ובג'ונגל. חיכיתי בקוצר רוח ליום המחרת לא הצלחתי לשון בלילה. המורה אמר שאנחנו נהיה בטיול שבוע שלם!

פרק שני

למחרת קמתי מוקדם והגעתי לבית ספר ארוזה ומוכנה. המורה אמר שכל קבוצה תיסע במיקבוס קטן. היינו עשרים מיקמקים אז הוא חילק ל5 קבוצות כך שהייתי עם גילת78א החברה השלישית הכי טובה שלי סיתה424 החברה הכי טובה שלי ופופיסה5 שהייתי מיודדת איתו.
נסענו במיקבוס והגענו ליער ראשונים. אחרי שכולם היגעו בנינו 5 אוהלים גדולים. המורה היה גם המדריך יצאנו ליער ליד ביקתה קטנה המורה אמר שזה הביקתה של המכשפים המוקמקים ולפעמים יש גם מפלצות שחורות בלילה. המשכנו לג'ונגל וראינו ביקתות ומנהרות חשוכות. שחינו באגם המים הקטן והלכנו במנהרות הצרות. ליגל20 נדחף אלי ודחף אותי. כמעט נפלתי. שהגענונ לפתח של המנהרות המשיך המורה לסביר לנו שבמקום הזה הנקרא "קלאב" חיו הבעלים של המיקנוזאורים, הייתה גם שם בריכה ומשקאות כמו במלון. היו שני פתחים נכנסנו לפתח הראשון ובו היה מועדון גדול בפתח השני הייתה משחקייה עם המון משחקים.

פרק שלישי

חזרו בערב ליער והדלקנו מדורה גדולה
צלינו בשר ומרשמלו והיה נהדר.
התקלחנו במים קפואים בבריכה בלי שהבנים יראו.....
לבסוף ישנו באוהלים. ישנתי מול פופיסה5 ליד סיתה424 וגלית הייתה ליד פופיסה5. באמצע הלילה שמעתי רעשים. יצאתי החוצה וראיתי מפלצות שחורות ומאיימות לעברי נבהלתי ונכנסתי לאוהל.

פרק רביעי

למחרת בבוקר ביום השני שלנו אכלנו כריכים וירקות. המורה אמר שנצא לראות סרט במיקסינימה. נסענו בכדור פורח לשם, נכנסנו לאולם וראינו סרט על מיקנוזארוים. הסרט היה מרתק.
הייתי צריכה לשרותים והלכתי. פתאום ראיתי שוב את המפלצות השחורות.
ירד הערב ושוב הלכנו לשון.

פרק חמישי
לחשתי לפופיסה5 לצאת איתי החוצה. פופיסה לקח פנס. סיפרתי לו על המפלצות השחורות ויצאנו לחפש אותם.
פתאום מפלצת שחורה התגלתה ותפסה את פופיסה5 ברחתי לאוהל וראיתי את המפלצת נעלמת עם פופיסה5. בכיתי כל הלילה ולא הצלחתי להירדם.

פרק שישי
בבוקר רצתי למורה וסיפרתי לו שחטפו את פופיסה5. הוא לא האמין לי ואמר ש -פופיסה5 יחזור בקרוב. נסענו במיקבוס לקרחת יער קטנה וחגגנו. לא יכולתי לחגוג בלי פופיסה5.
כשחזרנו במיקבוס מפלצת שחורה מבעד לחלון חטפה אותי והובילה אותי לאי.
המפלצת הקישה קוד וחדר ב- אי נפתחה. שם ראיתי מיליוני מיקמקים נאסרים בכלובים וקשורים, ריחמתי עליהם.
ראיתי פתאום את פופיסה בתא האחרון רחוק ממני.

פרק שביעי
הייתי קשורה בתוך כלוב לא ידעתי מה לעשות. חשבתי על סיתה424 ועל גלית78א על החברות שלי וחשבתי גם על ליגל20 שהציק לי. היינו ארבעה ימים בכלובים רעבים ועייפים. פתאום נפל האזיק שלי לרצפה וידיי היו משוחררות. הצלחתי לצאת מהכלוב ושיחררתי את כולם. לא ידענו איך לצאת מהאי.
מיקמקית אחת כלובר00 הציעה לי רעיון.
ברגע שבו המפלצות השחורות נכנסות אנחנו נצא ונעלה עליהם. אמרתי לכלובר00 תודה ועשינו את הרעיון שלה.

פרק שמיני
יצאנו מהאי אני ופופיסה5 בהילוך איטי. פסענו לחוף הים והקשבנו לגלים.
הלכנו לנו בתוך המים רגועים. משם הלכנו לקלאב שתינו מיץ והמשכנו לג'ונגל. שהגענו ליער לא מאצנו אף אחד.
הלכנו לקרחת היער וראינו אותה מקושטת היה זה היום האחרון בטיול שלנו. כל המיקמקים בכיתה שלננו חגגו. כולם שמחו לראות אותנו. חגגנו כל היום ולפני שעזבנו אני ופופיסה5 הלכנו לחוף הים נשכבנו על הים הקשבנו לגלים,