קהילה - סיפורים ושירים
מיקיבונבון

אחרי הכול אנחנו אחים 23/05/2015

היה היה פעם משפחת מיקמק נחמדים.
היה את האח הגדול הכי חזק והכי קולני וקראו לו תומיק, הוא היה בריון ואהב להציק לאחיו הקטן ברמיק.
יום אחד תומיק החליט לעבוד על ברמיק ההורים שלו לא הסכימו אבל הוא לא הקשיב... תומיק תכנן הכול ולבסוף עשה זאת. אתם שואלים מה הוא עשה:
הדליק את האזעקה, והתחיל לצעוק כמו משוגע, ברמיק נבהל ורץ אחריו.
תומיק הוביל אותו לנהר ואז דחף אותו לנהר ליד המפל ברמיק המסכן התחיל לבכות ותומיק חשב שהוא פחדם והמשיך לצחוק אך הוא לא שם לא שהוא הפיל אותו ליד המפל!!
ברמיק המסכן נפל למפל והוא לא התפרסם כשחיין טוב..
ברמיק אהב את אחיו הגדול, אבל היה גבול לכול תעלול!
ברמיק למזלו תפס גזע עץ שצף, וקח הוא ניצל. הוא התחיל ליהיות רעב אך למזלו הרע הוא הלך לאיבוד.הוא הלך ימים בניסיון למצוא את בייתו אך ללא הצלחה.
ולפתע שהוא מתחיל להתייאש הוא שומע שירה, הוא עולה על סלע לראות מי שר ואז הוא ראה עלמה יפיפייה מדלגת לה ושרה, הוא היה המום. הוא התאהב על השניה שראה אותה. הילדה התקרבה אליו והוא נבהל והתחבא. הילדה שמה לב שיש שם מישהו ואמרה: "הלו? יש כאן מישהו? זה בסדר לא אפגע בך. מי אתה?"
ברמיק אסף אומץ ואמר לה :"ה-היי אני בר-ברמיק אני לא מוצא את הבית שלי.. " היא ענתה:"אה אוקי אוכל לעזור לך בוא צא ולי דרך הגב קוראים מריה"
מריה לקחה אותו לבייתה נתנה לו אוכל ומקום לישון בו. הם נהפכו לחברים טוב מאוד. לאחר שבוע מריה קמה והכינה לה ארוחת בוקר, לפתע מישהו דפק על הדלת היא פתחה לו וראת כמה אנשים ילד ושתי הורים הם שאלו אותה :"היי סליחה על השעה, אבל ראית במקרה ילד קטן עם עניים חומות גדולות קצת שמנמן בלונדיני?"
מריה אמרה :"נראה לי שכן, היכנסו.."
ברמיק בנתיים התעורר ושמע כל מני דיבורים הוא בא לסלון וראה את המשפחה שלו תומיק צעק ישר :" ברמיק! הגעת! אני ממש מצטער על כל זה לא הייתי צריך לעשות את זה בחיים לא אעבוד אליך שוב"
ברמיק ענה :"איזה כיף שבאתם איפה הייתם חיפשנו אתכם!! ואני סולח לך תומיק אחרי הכול אנחנו אחים.."
לאחר שיחה ארוכה אמה של בדריק אמרה:" טוב היה נחמד תודה רבה שתפלת בוא, אנחנו נלך עכשיו.."
ברמיק אמר"מה למה? א-אבל מה אם מריה?"
אין לך הורים? שאל האבא "אממ לא.." ענתה היה שקט מביך ואז תומיק אמר ":היי למה שלא תבוא איתנו? היא הריי נתנה בית חם לבדריק למה שלא ניתן לה?"
ההחלטה התקבלה ומאז הם חיו בעושר ואושר עד עצם היום הזה
6
3
106


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
05/06/2015   13:44 מיקיבונבון  3
תודהה
לקח לי מלא זמן לכתוב
04/06/2015   19:31 enni1  2
זה ממש מקסים ממש מיקצוין
03/06/2015   19:58 מיקיבונבון  1
מקווה לתגובות רבות ולייקים