קהילה - סיפורים ושירים
9192מאיה
2

איפה 9192מאיה ? 23/05/2015

פרק 1 : איך זה קרה ?
זה קרה אתמול. ביקרתי את מאיה עם חברה שלי. מאיה ממש אוהבת לשחק במיקמק. שיחקנו איתה ביחד במיקמק שלה, ופתאום היא נעלמה !!!
פרק 2 : להישאב ? או לא להישאב ?
אני וחברה שלי, אריאל, שאלנו וענינו אחת לשנייה . אריאל שאלה אותי : זה מסוכן ? נחזור הביתה ? איך בכלל נשאב ? עניתי לה , שנשתדל כמה שיותר לחזור לבית האמיתי. אבל איך נשאב ? את זה לא ידעתי .
פרק 3 : שואלים את ליאת
אני ואריאל הסתכלנו במה חדש, וראינו שגם המנהלים יכולים לענות ! ראינו שליאת ממש זמינה ! שאלנו אותה דרך התגובות: איך נשאבים למיקמק ? איפה מאיה ? היא ענתה לנו, שאם משחקים יותר מדיי זמן במיקמק,מיק שטן שואב את מי שמשחק, כי הוא לא רוצה שלמיקמקים שלנו יהיה כסף ואוכל . מאוד עצוב, אריאל הוסיפה.
פרק 4 : נשאבות למיקמק
זהו זה ! אמרתי לאריאל . אנחנו נשאבות למיקמק !!!!!! טוב , בסדר... נאנחה . שאלתי אותה : זה מה שחשוב לך ? להישאר בבית ולא להציל חברה ? אריאל הסבירה לי : בסדר , הבנתי ! אני קצת חוששת ...
פרק 5 : מיקעתיד
אחרי שנשאבנו למיקמק , הגענו לג'ונגל. שמענו קול מוזר שכזה : בואו לכאן ... גלו את עתידכן ב50 שקלים...חשבנו וחשבנו , ובסוף הבינה אריאל : כן ! אני יודעת ! חנות הקסמים ביער !
כשהתקרבנו לחנות, הקול נשמע חזק יותר . כשהגענו , יצאה מכדור הבדולח מכשפה !
פרק 6 : רמזים מסתוריים
שאלנו אותה : את יודעת איפה מאיה ? היא ענתה לנו : לא , אבל חברות שלי יובילו אתכן לשם . את הרמז הראשון : תקבלו ממני . את הרמז השני , משאר חברותיי . הרמז הראשון הוא :
שם נולדים , מתפתחים וגדלים .
אמממ ... אני יודעת ! אמרתי ! חנות המינימיקים ! רצנו לחנות המינימיקים , ומצאנו את המכשפה. לא רק זה , קיבלנו עוד 50 שקלים !!! הרמז הבא הוא : כל הזמן שם המים עולים ויורדים...
אריאל נזכרה : רגע, נכון יש שיטפון באזור הכדורגל ? כן !!! את צודקת ! אמרתי לה. המכשפה המליצה : החליפו לבגדי ים , והיזהרו !
לא מצאנו שם כלום. אמרתי : בואי ננוח קצת על המים העולים והיורדים... צחקתי. כך באמת עלינו . ופתאום , טסנו גבוה בשמיים , והשמיים האדימו !!! כבר ראינו את מאיה !!! ועליה משגיחים שני מיק שטנים . ראינו שאי אפשר להציל אותה. התחלנו לבכות. המכשפות שמעו את הבכי שלנו ו...
פרק 7 : ניצחנו !!!!!!
המכשפות הזעיקו את כל תושבי העולם , וכולם צעדו לקראת השטנים. השטנים ברחו , ושחררנו את מאיה !!!
המכשפות נתנו לכל אחת מאיתנו שיקוי , וחזרנו בחזרה הביתה...
הסוף
8
115


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה