קהילה - סיפורים ושירים
לילימממ338
8
1

הכדור הפורח 19/08/2015

פרק 1.
פריז

זה היה רק כשמיקיאווילי הייתה בת 9
כמו כולנו היא חלמה להיות המנהיגה של מיקמק סיטי, כמו הברון מיקיאוול. אך שפתאום ביום הולדתו של הברון 40. ירד מהשמים כלי מלחמה של הצרפתים. הכלי היא בלון מלא באוויר חם ומחוברת עליו סלסלה והוא עלה לשמיים.
מיקיאוולי באה לשולחן העבודה שלה והתחילה לכתוב. 'מיקמק סיטי: עיר ללא עלימות. אנו רוצים שלום ולא עלימות. תרצו לעשות איתנו שלום?' מיקיאוולי נגשה לברון ואמרה בקול חלוש:"סליחה, לא רציתי להפריע אבל..."
הברון משך מידה את הנייר ומיקיאוולי נפלה על הרצפה. דמעות זלגו מענייה. אך אף אחד לא שם לב אליה חוץ מהצרפתים.. הם אמרו "מה קרה לך ילדה? מישהו העליב אותך?" מיקיאוולי הנידה את ראשה בחיובי,והצביעה על הברון. הוא הרים ידיים והנייר נפל. הם הרימו את הניייר וראו שזה הכתב שלה הם נכנעו והיה שלום. הכלי השתמש במיקמק סיטי ככלי תחבורה. ולא ככלי מילחמה.

פרק 2.
יפן

זואי הקטנה בת ה5 גדלה מהפעם שעברה.
אז טסה בכדור הפורח אך הגיעה למקום פורח
ושם כולם התחבאו ממנה היא קבעה שלום וחזרה לדעתה זה היא הכל. אבל אלה לא היו כולם אלה היו רק הטובים אז היא טסה לחלק השני של העיר. ושם היא גילתה שהיא לבדה. היא ישבה וחשבה וישנה עד שהגיעו ילדים אחד מהם היה מקס בן ה6 והוא וזואי התהאבו. וקבעו שלום ואז הוחזר איתה למיקמק סיטי.

פרק 3.
לאס וגאס

מקס וזואי נהיו חברים
הם כבר בני 10 נסעו לאי בודד
אך גילו שהוא היא מלה באורות ומצאו חברים בני גילם גימבו וסאני סוררי שלום כמוהם אך הם לא הסכימו לעשות שלום. הם ישכימו רק עם הם יקבלו את השימן לב בגלגל המזל.. הגלגל הסתובב שוב ושוב עד שעצר בשני לבבות...
הם הסכימו וארבעתם נסעו חזרה למיקמק סיטי..

והכל בזכות כלי תחבורה אחד 'כדור פורח'.

הסוף
6
121


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה