קהילה - סיפורים ושירים
ענברי545

ההרפתקאות של אמה 04/09/2015

פרק ראשון איך הכול התחיל
--------------------------
היי שמי אמה אני בת 9 ואני יתומה גרה בבית יתומים זה די כיף חוץ מהמטפלת המרשעת גברת הנגן והיא שנאה צעצועים כל צעצוע שהייתה רואה הייתה שורפת אותם.
יש לה גם ילדה שהיא חושבת שהיא הכי יפה מכולן אנג'ל יש את חברתי הטובה רונה הכי כיף איתה והקטנה מכולן לוסי (היא גם היא מצחיקה מכולן) ובלילה אני ורונה אהבנו לטייל בשדרה ויום אחד טיילתי לי לבד ושם ראיתי 3 דפים מתעופפים ישר אלי לקחתי אותן ושם היה רשום...

פרק שני ההפתעה גדולה
----------------------
היה רשום כרטיסי טיסה לאורלנדו ל-12 ימים ונוי יורק ל-5ימים,ואז היה שם עוד פתק קטן והיה רשום שם:"אמה היקרה שלי את בטח כבר גדולה אז אם את מוצאת את פתק זה סימןלמשהו חשוב כחי את כרטיסים אלה לשדה התעופה יש גם כסף במעטפה בשביל מונית את הכל כבר תגלי שתהיה בארצות הברית טוב זה הכל שתהיה טיסה נעימה מאמך האוהבת" התרגשתי נורה זאת הייתה הפעם הראשונה שאני יכולה סוף סוף לטוס וזה עוד מכתב שאמי כתבה לי אבל השאלה היא איך אוכל לטוס בלי שגברת הגן תדע?

פרק שלישי חושבים,חושבים וחושבים
---------------------------------
חשבתי כל היום איך אני יכולה לעלם לגברת הגן אבל ללא סיפרתי לרונה כי רציתי ללכת לבד לראות את העולם.(אפילו שזה רק 3 מקומות) חשבתי, חשבתי,חשבתי אפילו לא הסכמתי לשחק עם רוצה קלס(אני תמיד אוהבת לשחק עם רונה) אז עלה במוחי רעיון אבל הייתי חיבת לשתף את רונה כדי שזה יעבוד "רונה" קראתי לה היא באה ושאלה: "מה רצית" ואז סיפרתי לה את כל מה שקרה באותו לילה.
היא נדהמה ואמרה:"ואו את בטח מתרגשת,אני מבינה זה מכתב מאמך אז את רוצה לגלות זאת לבד אבל מה תעשי לגבי גברת הנגן". אז אמרתי"טוב חשבתי כבר על זה יש לי תכנית.

פרק רביעי התכנית
------------------
"התכנית שלי היא שאני יעשה כאילו אני חולה ונעשה כל מיני דברים בכאילו כמו קיא מזויף ונטבול את המדחום במשהו חם,היא בטוח תאמין נבקש מימנה ללכת לקנות תרופה "אקמול" ושהיא תלך אני ילך מהר להזמין מונית ושגברת נגן תחזור תגידי לה שהלכתי לשבת בחצר האחורית ולא אהיה לה אכפת ומשם זה את תמציאי אני מקווה שתסתדרי. נו איך התכנית?" והיא ענתה:" ואו אני מקווה שזה יעבוד".
פרק חמישי תכנית יש מעשים נותרו
---------------------------------
התחלנו להכין הכל לפני התכנית והכל הלך כשורה ואז התחלנו לבצע אמרנו בדיוק כמו שאמרנו ולא יאמן זה אבד גברת הנגן הלכה לקנות את האקמול ובנתיים סידרתי את התיק ויצאתי מהר מהר אמרתי שלום לכולם(חוץ מלאנג'ל כי שנאתי אותה) לקחתי מונית והגאתי לשדה התעופה.

פרק שישי הטיסה
-----------------
וכך טסתי 12 שעות ארוכות במטוס היה ניפלא והיה שם גם טלוויזיה עם הרבה סרטים ראיתי נרניה,אנני(תירשמו את זה ביוטיוב עם אתם לא מכרים) וגם עוד כל מיני אחרי כמה שעות קיבלנו ארוחה במטוס היא הייתה מגעילה(אבל יכלתי די להסתדר כי האוכל של גברת הנגן היה יותר מגעיל) היה ארוחת בוקר, צהריים,וערב נישאר עוד שעה ונרדמתי...

פרק שישי הנחיתה!
-------------------
נחתנו באורלנדו היה כל כך יפה לקחתי עוד מונית(היה עוד הרבה כסף אמריקי הנקרא דולרים) לבית מלון הוא היה די בסדר היה מיטה אחת זוגית,טלוויזיה,ספה,שולחן עם כיסא,מקרר,אמבטיבה ושרוטים והיה נוף לבריכה זה היה יפה כל כך אז היה כבר מאוחר אז הלכתי לישון.

פרק שביעי הימים באורלנדו
---------------------------
קמתי ב-8:00 בבוקר אכלתי דונץ ולבשתי את בגד הים ורעיתי לפתע... עוד חלק מהפתק במכתב כרטיסים לוול דיסני המקום שכל ילד חולם ללכת עליו,אמרתי לעצמי אלך מחר היום בריכה.

פרק שמיני דיסני (מז'ק קינדם)
-------------------------------
נכנסתי ואמרתי למוכר שאני בת 23 וחצי אבל מאוד נמוכה תאמינו או לא הוא האמין לי אז טיילתי לי בדיסני היה את הארמון הכסוף המדהים הרבה מתקנים כמו: פיטר פן,דמבו הפיל,העולם הקטן מאוד שלי ועוד... הייתי אצל כל הנסיכות והן חתמו לי וגם מיקי מאוס ומיני מאוס ועוד... בקיצר אברו כל באורלנדו ונישאר יום אחרון לפני הטיסה לנוי יורק והלכתי לי לשון...

פרק תשעי עוד טיסה
-------------------
טוב אז היתערגנתי לטיסה לנוי יורק ואז עליתי לטיסה של 4 שעות זה היה משעמם כי לא היה טלוויזיה אבל הייתי כל כך עייפה שנירדמתי כל הטיסה.

פרק עשירי נוי יורק היא ניפלאה
---------------------------------
אז אני הגאתי לנוי יורק והיה בית מלון מהמם בצורת תירה מלוכתי והכל אז טיילתי בנוי יור הייתי בפסל החרות,צ'אין נטאון, סנטרל פארק ועוד כל מיני ואז הגיע היום האחרון לנוי יורק היא עמדה להיכנס למונית ואז מישהו קרא לה אמה היסתובבה וראתה....

פרק אחת עשרה כך זה היה צריך להיגמר
--------------------------------------
היא היסתובבה וראתה מישהי שהיא בול כמוה הן היסתכלו אחת על השנייה והיתפעלו שהן דומות אחת לשנייה והיא שאלה את שמה והיא אמרה ששמה אמיליה שזה שם די דומה לאמה אז היא אמרה לה שמישהו הביא לה פתק שמישהי רשמה לה שאם תהיה אחותה יקראו לה אמה ןהן חייכו אחת לשנייה והיא שאלה אותה האם את רוצה לגור איתי והיא הסכימה וזה הסוף הנהדר שלנו

סוף טוב הכל טוב!
6
4
67


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
20/12/2023   22:04 איב13001  4
תקשיבי סיפור מהמם קראתי את הכל
24/10/2015   21:56 תמרוש71  3
יואו זה מאלף
24/10/2015   15:51 דניאלה312  2
מדליק (-:
29/09/2015   10:48 עליסקל2  1
יפה מאוד