קהילה - סיפורים ושירים
שיר3080
3
2

זואימי, מרק, מקסימו 07/09/2015

היה הייתה, בכפר רחוק רחוק, מיקמקית יפה ששמה זואימי, זואימי הייתה המיקמקית שכולם רצו שתהיה אשתם משום שהיא הייתה יפה בצורה בלתי רגילה, חרוצה וטובת לב, היה לה שיער אדום וחלק, שמלה ורודה ופשוטה ועלייה סמיילי ועיניים כחולות.
יום אחד המינימיק של זואי ששמו הוא אלביסו נעלם.
זואימי ידעה שבדרך כלל שהוא הולך הוא גם חוזר, אלביסו היה זה שמטפל בזואי בשעת צרה.
למחרת בבוקר קמה זואימי, הכינה ארוחת בוקר: ביצת עין ושוקו חם וקראה לאלביסו לבוא לאכול, אבל הוא לא בא, היא הלכה לחדר שלו והוא לא היה שם, היא בדקה בכל הבקתה והוא לא היה בשום מקום.
עוד באותו היום פרסמה זואימי הודעה ובה היה כתוב:" מינימיק ירוק ונאמן בשם אלביסו נעלם, הוא זה שהיה מטפל בי כשהייתי חולה, כרגע אני חולה ואני צריכה את אלביסו, כל מי שיצליח להחזיר אותו הביתה יזכה לקבל את ידי ולהתחתן איתי".
באותו הרגע אבירים מכל האזור יצאו לחפש את אלביסו כדי לזכות בידה של זואימי, יפת הכפר, הם עלו על הסוסים שלהם וחצו יערות וכרמים, ערים וכפרים.
רק מיקמק אחד בשם מקסימו קרא את המודעה לאט, בסבלנות והיטב היטב וראה שזואימי חולה. הוא ניגש לבקתה שבידו סיר גדול, הוא נכנס וראה את זואי שוכבת במיטה עם שמיכה וישנה, הוא אמר:"זואימי? את ערה?" לפתע זואימי התעוררה ואמרה:"שלום, מי אתה? ואילו ריחות טובים יוצאים לך מהסיר".
"סליחה לא הצגתי את עצמי, אני מקסימו, הבאתי לך מרק כדי שתאכלי ותבריאי"
"אני מצטערת מקסימו" אמרה זואימי "זה נחמד מצדך מאוד אבל רק אלביסו המינימיק שלי יכול לרפא אותי."
ואז מקסימו אמר:"את תראי שתרגישי הרבה יותר טוב כשתטעמי מהמרק שלי"
טעמה זואימי מהמרק ופתאום היא התרוממה מהמיטה ואמרה:"המרק הזה הוא מרק פלאים! הוא עזר לי להבריא! אבל..." "אבל מה?" שאל מקסימו "אבל בשביל להרגיש באמת טוב אני צריכה שאלביסו יהיה פה איתי" לפתע, בלי אף הזהרה שרק מקסימו שריקה מיוחדת ואלביסו קפץ לו מהתיק. "תודה מקסימו! תודה!" והם חיו באושר ועושר והרבה מאוד מרק עד עצם היום הזה
9
3
148


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
11/09/2015   15:42 שיר3080  3
תודה רבה
08/09/2015   07:02 אפרתאדרי  2
אחלה הכי טוב בעולם
אהבתי
07/09/2015   17:21 50לילוש1  1
סיפור יפה