קהילה - סיפורים ושירים
מיקחבדית
153
9

אוונג'רס 29/09/2015

פרק 1 - החבורה מסתבכת
היי, אני זואי, אתם מכירים אותים כבר זה ברור. רציתי לספר לכם סיפור אולי הכי גדול שקרה לי עם החב'רה. אז אני והחבורה יצאנו למיקפה לאכול גלידה. היינו מאוד עצבניים מהבחירות האחרונות ומהזכייה של מיקיאוולי, היה לנו קצת חשוד שהיא כזו נחמדה. טוב לא לכולנו, אני הייתי במצב רוח אופטימי למדי, חשבתי שהם פרנואידים אבל... כמו שאמרתי הייתי אופטימית באותו יום. היינו לבד במיקפה בוויכוח קל על הגלידה שג'ימבו אוהב שהיא קצת עושה ריח ללא נעים... כמו שהספקתם להכיר - חצילים גויאבה... פתאום האור כבה! חשבנו שיש הפסקת חשמל וסאני אמר "אני אתקן את מתג האור" הוא הלך וחזק כשליבו הולם בחוזקה! "אין מתג אור!!! גם הדלת נעלמה!" אתם מכירים את סאני, הוא לא ממש איש של 'עבדתי עליך...' אז היינו בהלם! במיוחד כשראינו דמויות שחורות מהלכות בקצה המיקפה...
פרק 2 - האוונג'רס????
פתאום הדמויות המסתוריות התחילו להתגלות לאט לאט... וכשראנו מי הם כמעט התעלפנו! הם סוג של מיתוס, סיפור, מה? וראינו את... האוונג'רס!!!!!! הם פיזרו חומר הרדמה במיקפה. השתעלנו, נחנקנו! ו... התעלפנו.
פרק 3 - חטופה
התחלתי לאט לאט את עיניי הרדומות, הופתעתי לראות מישהו זר מסתכל עלי, ושמתי לב שאלה האוונג'רס. שאלתי בכל חלוש "איפה אני? איפה החברים שלי?" הייתי בחללית של האוונג'רס, הם פחות נחמדים ממה שחשבתי. טוני סטארק ענה "את בחללית שלנו, חטפנו אותך בגלל שאת מחזיקה את צמח הדיפליון." הייתי מבולבלת. "צמח הדיפליון? אני אפילו לא שמעתי על צמח כזה!...אי!!!" הם נתנו לי מכת חשמל. "אל תשחקי אותה רפת שכל, אנחנו יודעים שהוא אצלך!" הפעם זה באמת עבר את הגבול! לחשמל אותי? ללא הוכחה? "הצמח הזה קיים? בכלל יש לכם הוכחה שזה אצלי???"
פרק 3 - זה אצלך זואי!
"כן... יש לנו הוכחה" טוני ענה הוא הראה צמח קוצני שתלוי על הקיר, "את זה מצאנו בתיק שלך." הייתי עכשיו באמת בהלם גמור! בחיים שלי לא ראיתי את הצמח הזה, אבל הרגשתי כמו אסירה שמנסה לרמות את סוהרה, הם בחיים לא יאמינו! הייתי נואשת נגמרי ושאלתי "אז הצמח אצלכם... מה אתם רוצים ממני?"
פרק 4 - רשע טהור
טוני התחיל להסביר "כולם חושבים שאנחנו הטובים, שרוצים שלום בעולמנו, זה רק כיסוי! מי שמשיג את הצמח, בפרוש אומר שהוא מיוחד, כי זה צמח יחיד ביקום! אנחנו צריכים אנשים לאוונג'רס ואת השגת את הצמח!" הייתי מבוהלת ניסיי לצאת מהשרשראות שבהם נקלעתי, אך כלום לא עזר! טוני התקרב אלי עם מכשיר מהפנט ושאל "את יודעת מאיפה הגיע השם אוונג'רס הנוקמים? אנחנו נוקמים במיקמק שתמיד לא התיחסו אלינו, שלא חיבבו אותנו!" ואז... הייתי מהופנטת
פרק 5 - שולחת רוע
הייתי אז עם זיכרון חזק וכוחות ללא הגבלה ונזכרתי! מיקיאוולי שמה לי את הצמח בתיק! לא סיפרתי להם כי הייתי בצד האפל, הם שלחו אותי לחסל את החבורה להסביר לכם מה קרה לי? אז זה ככה: זה יצר בי עוד שכבה של גוף, זואי הטובה נשארה מבפנים. אז שלחו אותי לחסל את החבורה.
פרק 6 - חוזרת במגדלור
איתרתי את החבורה במגדלור, הם חיפשו אותי. אז קפצתי עליהם, הם לא זיהו אותי כי כמה פרטים בפני הששתנו. אז כמעט נפלתי באמצע המגדלור הגבוה. פתאום, שמעתי קול, את הקול של הזואי הטובה, הזואי שכולם אהבו. והוא אמר "את חייבת לקפוץ! רק אז אני אחזור! זאת לא את! אנחנו שתינו, זו זואי הטובה. העולם לא רוצה לשכון ברוע, הוא רוצה שלום, יופי, ושלווה." אז בלי לחשוב פעמים, קפצתי. אז זואי חזרה. מיקיאוולי נכנסה לכלא, כך גם האוונג'רס, ואני, שמחה שנשארתי מי שאני :)
16
419


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה