קהילה - סיפורים ושירים
מדהימה336
4

המינימיקית והחץ של מיקיאוולי 30/09/2015

פרק 1:הביצה

זה היה יום כרגיל,נורמלי.המיקמקים שיחקו ונהנו,חבורת מיקמק טיילה...פשוט כרגיל.לפחות עד ש...החבורה מצאה ביצת מינימיקית עם...כוכבי לכת מרחפים מעליה?זואי אומרת שהביצה היא מוזרה מאוד,סאני אומר:"ניקח אותה ונבדוק מאיזה סוג היא".הם לקחו את הביצה ובדקו אותה.

פרק 2:בקיעתה של הביצה

החבורה לא הבינו מאיזה סוג המינימיקית, כי הם לעולם לא ראו סוג כזה.כנראה זה הסוג הקסום הראשון.פתאום-הביצה השמיעה קולות של:קליק קליק, וסדקים הופיעו.זאת בקיעתה של הביצה!המינימיקית היא ורודה עם שיער סגול(גם זנב)ועינים חמודות כאלה...כשזואי אמרה:"או,היא חמודונת",אז המינימיקית פתאום אמרה:"תודה"ממש בשפה ברורה!"זאת מינימיקית קסמים"...סאני אמר.

פרק 3:חץ הרעל

זואי לקחה את המינימיקית לטיול והחליטה ששמה של המינימיקית יהיה ליאן.מיקיאוולי ראתה את זואי ואת ליאן והתמקדה במינימיקית."חייבים להשיג את המינימיקית"אמרה מיקיאוולי."אבל...אבל למה"?מונדו שאל."היא תהיה בובת ניסיון על אופנה!"צחקה מיקיאוולי.היא (מיקיאוולי) ירתה חץ לעבר המינימיקית,החץ היה רעיל,והחץ ישר פגע בה.

פרק 4:השתוללות

ליאן התחילה לצעוק רק שנייה 1.נשכבה על הקרקע הקשה וצבע העור נהיה ללבן,השיער(והזנב)נהיה לשחור,המינימיקית גדלה עוד ועוד, עד שהגיעה לגובה 2 קומות.עיני לייזר יצאו לה,זואי ומיקיאוולי התחילו לדאוג."רק לא על חנות הבגדים שלי!!!"צעקה מיקיאוולי.המינימיקית הרסה כמעט הכל.

פרק 5:יציאת הבעיה

מקס,ג'ימבו וסאני יצאו לעבר זואי,שאלו אותה מה קרה למינימיקית וזואי ענתה:"היא משתוללת ולא מפסיקה".מקס אמר:"זה בטח קשור למיקיאוולי".הם הביטו על רגלי המינימיקית וראו את החץ.זואי הוציאה בעדינות את החץ החוצהוהמינימיקית נרגעה וחזרה למצבה הרגיל.המינימיקית נשכבה,שוב,ארצה וראתה את הבלאגן.

פרק 6:הסידור

כל המיקמקים והמינימיקים ישבו מאחורי,ליד וממול לתותח,רועדים.המינימיקית שאלה:"איך זה קרה?איך העיר נהרסה"?ג'ימבו אמר:"יו,זה סיפור ארוך קטנטונת".כולם קמו מעבר לתותח ואחד מהם הציע:"בואו נסדר את הבלאגן"!כולם התחילו לבנות,לנקות ולשים במקום הכל.

פרק אחרון:סוף טוב הכל טוב

מיקיאוולי יצאה ואמרה למינימיקית(ליאן):"סליחה מינימיקית יפה,אולי תהיי שלי"?ליאן הגיבה:"לא,את ירית עליי חץ על בטוח!אבל..תמיד תכלי להתקשר,הנה המספר של מקס".
כולם ומיקיאוולי עדיין בסידורים והם התחילו להתלכלך.מיקיאוולי הייתה בתפקיד הזבל,טוב...מונדו-תפקיד גירוש הזבובים(כדי שלא יפריעו הזבובים)"סוף טוב-הכל טוב"!אמר מקס.'כאילו גיבור שהציל עולם'חשבה זואי.כל עוד כולם בטוחים-זה 'סוף טוב הכל טוב'.
הסוף!
4
2
108


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
04/10/2015   01:16 ממתקוני92  2
מהמם
01/10/2015   10:40 קידי758  1
יפה