קהילה - סיפורים ושירים
2רימלי
7
1

כתב אורח 04/10/2015

נסיעת המיקזמן לעתיד

פרק1: זמן הזמנים.פעם אחת בזמן שאף אחד לא הכיר היה איש מיוחד במינו וקראו לו ''המדצען'' והוא היה סופר גיבור הממציאנים כאשר יום אחד הוא אמר לחבריו: שלום חברים מה שלומכם אתם יודעים מה אני בונה החברים ענו לו ואמרו לא ואז המדצען סיפר להם שיהיה תקלה במערכת הזמן החברים שלו לא האמינו לו וכאשר הוא הראה להם נוסחה הם האמינו בנוסחה היה רשום זמן+מכונה=מכונת זמן ואז המדצען אמר להם שהוא יודע לתקן את זה בעזרת מכונת הזמן והם צחקו ולא האמינו כאשר בשעה 17:00 בדיוק הם חזרו על כל מה שהם עשו.

פרק2:עבד ועתיד .הם חזרו להעבר ובגלל שהם לא האמינו לא הם חזרו חמש מאות שנה אחורה והם לא ידעו איך לחזור הם פשוט בנו מערה והם קראו לעצמם קדמונים עד שהיה להם אוכל עבר יומיים בסך הכל עד שהמדען מדצען הגיע לזמן שלהם ועזר להם לצאת ביתניי אחד שהם יבקשו סליחה הם ביקשו סליחה והוא הוביל אותם לארצם.

פרק3: חזרה לארץ .הילדים חזרו לארצם אבל לא היה שם כלום מלבד הר הגעש הם תפסו להר הגעש ולקחו עבדים וקראו לתקופה שלהם תקופת האבן בהר הגעש היה איש אבן בגלל זה קראו ככה לתקופה והם בנו בתים וכאשר הם בנו את ביתם הם מצאו תינוק קטן על נחל שקט התינוק היה מאוד רעב הם נתנו לו לאכול והוא גדל תוך שניה הם נתנו לו תות סדה שיש בוא שיקוי קסמים והם בנו ככה את ביתם תוך 3 ימים הם בנו 56 בתים.

פרק4:זמן העתיד. הם חזרו במכונת הזמן לעתיד שזה אומר שהם הגיעו לתקופת החלקה תקופת ההחלקה היא תקופה מאוד יפה גם קוראים לא תקופת הקרח ששם הכל היה עשוי מזכוכית חוץ מהמים המים היו רגילים אותם הילדים כולל המדען הצליחו להסתדר ולישון טוב בלילה מפני שהם ראו את ביתם.

פרק5 תקופה הפוכה. הם הגיעו פתאום לתקופה הפוכה שזה אומר שהם ישנו בבוקר וקמו בלילה הם בנו בתים נוספים מלמעלה ללמטה הם ראו טלוויזיה הראשונה שהמציאו מהסוף להתחלה הם סבלו כל כך ולא ידעו מה לעשות והמדעת הצליח לסדר את הזמן בוא הם היו בהתחלה והם חזרו הביתה בשלום הסוף.
10
3
171


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
23/04/2020   20:09 גילי133  3
ואוו אמיר זה ממש מעניין! כל הכבוד נתתי לייק.
07/11/2015   20:14 הילה1714  2
יפה
09/10/2015   13:58 2רימלי  1
תודה לכל מי שעשה לייק השקעתי אז תגיבו ותעשו לייק!!!!!