קהילה - סיפורים ושירים
טימי3354

לא אגדה-הסיפור הארוך 05/10/2015

היה היה לא מזמן כל כך.... לפני כמה שנים, מיקמקית בשם טלי. טלי הייתה מיקמקית חמודה נורא אבל בכל זאת לא כל כך היתה מקובלת חברתית בבית הספר. טלי חלמה להיות זמרת גדולה והיו לה המון מודלים לחיקוי... מגיל נורא צעיר טלי שרה ... הרבה מאוד... היא נורא אהבה את זה והיא התמידה בזה כל כך: פיתוח קול מקהלה להופיע מול המשפחה ועוד..
כאשר היתה קטנה, משפחתה היתה מרבה ללכת לחוף הים וטלי היתה מסתובבת בין המיקמקים בים ועושה להם הופעות... אמרתי לכם שהיא מתוקה...
שהיתה כבר יותר גדולה, בתיכון היא ממש התמידה והיתה במגמה למוזיקה בבית הספר...
כאשר נשמעה השמועה על אולפן הקלטות נורא מוכר שמחפש כשרונות צעירים היא לא חשבה פעמיים והודיעה להוריה לקחת אותה לשם במיידי. הנסיעה לשם היתה ארוכה... שלוש שעות זה הרבה... אבל כשהגיעו טלי הראתה להם את כישרונה וכמובן שהם נדהמו..
כשחזרו הביתה טלי היתה מאושרת ומקווה שהיא תהיה זאת שתזכה לחוזה הקלטות מהחברה הכל כך מצליחה הזאת.
יום אחד צלצל הטלפון בביתה של טלי וטלי זנקה לענות ואמרו לה שהיא הזוכה! טלי היתה מאושרת וגם הוריה כך. כמו שאמרתי הנסיעה לשם לא היתה קצרה במיוחד ולהוריה היה קשה להסיע אותה לשם כל פעם, אז הם החליטו ביחד לעבור לגור בעיר בה מתקיימות החזרות וההקלטות. ואז התחילו לעבוד.. הוציעו סינגל ועוד סינגל אבל מה עם אלבום?? טלי רצתה אלבום שזה מה שהחברה המצליחה החליטה לא לתת לה.. ולכן בצער רב החליטה טלי לוותר על ההזדמנות הגדולה ופרשה מן החברה.
מאז נאלצה להסתפק בהופעות בבתי קפה. בהופעה אחת שלה בא מיקמק אחד אליה ושאל אותה:"היי,את רשומה לחברת הקלטות כלשהי?" והיא ענתה:"אתה חושב שאם הייתי רשומה לחברת הקלטות הייתי מופיעה בבתי קפה?" והוא ענה בבושה:"לא, אבל זה טוב בשבילי... רוצה לחתום איתי על חוזה ואני אנהל אותך? בחברת ההקלטןת שלי?" טלי זינקה שוב על ההזדמנות לחזור לקהילה ואמרה :"ברור!!! איפה תתקיים הפגישה?" והמיקמק אמר שוב בבושה:" האמת.. שאין לי עוד חברת הקלטות... אני נורא רוצה... תוכלי לחכות שתהיה לי חברה?" וטלי אמרה משהו מפתיע:"אוקיי, תשתדל שזה יהיה מהר..." והיא חיכתה.
זה קרה אחרי שנתיים!! הוא התקשר לטלי והודיע לה שנפתחה חברת ההקלטות שלו ושהוא מתכבד להזמין אותה להיות הלקוחה הראשונה שלו ונתן לה את הכתובת לפגישה.
ביינתיים בשנתיים האלה:
טלי למדה לנגן בגיטרה והתחילה לכתוב ולהלחין שירים שלה.
חוזרים לשנתיים שאחרי:
טלי נפגשה איתו וחתמה איתו על הוצאת אלבום בהקדם האפשרי וזה מה שקרה... טלי נהייתה כוכבת עצומה בכל מיקמק וכל המיקמקים באו להופעות שלה.

הסוף!!
11
2
176


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
18/10/2015   20:29 טימי 3354  2
תודה רבה!!
06/10/2015   13:58 המלכהסמנטה  1
אני אהבתי סיפור מקסים