קהילה - סיפורים ושירים
סתר5555

המשחק הכיפי של סאני 09/11/2015

היה זה יום חורפי בו החבורה לא יצאה מן הבית היה זה גשם סוער אבל אל תחשבו שלחבורה לא היה מה לעשות! פשוט כל אחד הציע אומנם משהו כיפי ומגוון אבל כל הזמן המיקמק השני פסל את הרעיון!
לסאני היה רעיון מדעי כמובן:הוא רצה להסתכל על אמבות במיקרוסקופ, מקס הציע כמובן שסאני יבנה מגרש סקייט בורד וירטואלי, זואי רצתה לצפות בטלוויזיה וגימבו...לנגן!
וכמו שאמרתי כל אחד פסל את הרעיון של השני הם לא הצליחו להגיע להחלטה פתאום סאני קפץ עם רעיון שכולם הסכימו עליו הוא יבנה משחק וירטואלי בו אפשר לעשות את כל הרעיונות יחד אפילו את הרעיון של זואי!(לצפות בטלוויזיה) החבורה שחקה שעות במשחק של סאני אבל גם אף אחד לא רצה לשלב אמבות במשחק אז סאני היה לבד עם המיקרוסקופ. סאני היה עצוב מאוד כי רצה להיות עם חבריו ואף אחד מהחבורה אפילו לא אחד לא שם לב שסאני בוכה!
החבורה המשיכה לשחק ולשחק...
אחרי כמה זמן סאני החליט ואמר:"נמאס לי כבר אני עוזב!" הוא יצא מן המעבדה והתיישב על הספסל שבפארק ובכה עד שפתאום הופיעה מיקיאוולי!כמובן... חשב סאני מה את רוצה מיקיאוולי? אני רק אומרת לך החבורה לא בשבילך יש לי רעיון: תצתרף למועדון שבו מנסים לנקום בכם אך הפעם אני רואה שאתה בוכה לבד אז הבנתי שאתה כועס על החבורה! מה אתה אומר? אתה מצטרף?
סאני בהתחלה חשב שזה מוגזם כי החבורה בסך הכל שיחקה ולא שמה לב כי לא ראו את החדר מלבד המשחק! פתאום זמם מזימה לנקום לא בחבורה אלה במיקיאוולי! סאני אמר שהוא מצטרף אך שיקר הוא התכוון לחכות ולןשמוע את המזימה של מיקיאוולי ולספר לחבורה הכל! וזה מה שעשה מיקיאוולי אמרה שהיא תפוצץ את המעבדה וסאני אמר אוקיי באיזו שעה תעשי זאת? היא אמרה שבשעה 10 וחצי בלילה כשכולם כבר ישנים סאני מיד רץ למעבדה וסיפר לחבורה והחבורה שוב נצלה ומיקיאוולי שוב התבאסה
1
1
37


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
11/11/2015   15:14 הילה1714  1
יפה!