קהילה - סיפורים ושירים
עהעעבעב12
2
1

הבלש והגנב 09/11/2015

לפני עשרות שנים חי בלש בעיר רחוקה הבלש היה גבוה מאוד וקצת רזה עם משקפי שמש וחליפה אפורה. הוא חבש על ראשו כובע בצבע כחול. בוקר אחד קם הבלש ממיטתו, פיהק פיהוק רחב, שטף פניו התלבש והלך להכין לעצמו קפה חם כדי לשתות אותו כשהוא קורא את עיתון הבוקר. פתח הבלש את העיתון, עיין מעט, ולפתע צדה את עיניו כתבה על גנבת כדור הבדולח של המכשפה זונדה. המכשפה זונדה גרה בעירו של הבלש בתוך מערה צדדית, והייתה ידועה בטוב ליבה.
כשסיים, יצא הבלש מביתו לטייל מעט ברחוב ולבלוש אחר תעלומות, והנה מול עיניו נח לו על המדרכה כרטיס טיסה לאיטליה ואת כדור הבדולח הגנוב. הבלש הופתע ואחר כך חשב לעצמו: "מעניין מה זה עושה פה"??? "אולי הגנב רצה להרוג אותי כדי שלא אבלוש אחריו, ולפתע נזכר שעוד מעט יוצאת לדרך הטיסה לאיטליה והוא צריך להגיע אליה, לכן רץ מהר ולא שם לב לכך שכדור הבדולח וכרטיס הטיסה נפלו לו מכיסו. "אני חייב להגיע לנמל התעופה ואם אראה שם מישהו שרוצה לטוס לאיטליה ומחפש את כרטיסו אדע שזה הגנב", חשב לעצמו הבלש. אמר ועשה. נסע הבלש אל נמל התעופה וכשהגיע חיפש וחיפש איש שלא מוצא את כרטיס הטיסה שלו אך לא מצא.
התייאש הבלש והתיישב על ספסל. והנה לפתע הוא שומע מישהו אומר לפקיד הקבלה: "אני לא מוצא את כרטיס הטיסה שלי". מיד הרים הבלש את עיניו וראה שאותו האיש לא מוצא את הכרטיס וקונה לו כרטיס חדש. שקע הבלש בהרהורים, ומבלי ששם לב, הוליכו אותו רגליו למטוס. כשהתיישב, ראה שהוא יושב ליד האיש שלא מצא את כרטיס הטיסה שלו. הצביע הבלש על כדור הבדולח ושאל את האיש: "אתה מכיר את זה מאיפושהו? אמר הגנב:" כן,.. אה.. לא, בעצם לא! " הבלש שמע שהאיש מגמגם, והבין שאכן הוא הגנב. הוא ידע טוב מאוד שהגנב רוצה להרוג אותו, לכן כל הזמן חשב מה לעשות. לפתע הוא ראה את אחד הנוסעים הולך לשירותים ומכיסו צצה חרב. הלך הבלש אחרי האיש וביקש להשאיל ממנו את החרב. האיש הסכים והבלש התקדם לכיוון היציאה מהשירותים כשהחרב בידו. הוא צעד לאט, כיוון שידע שהגנב אורב לו מחוץ לשירותים. בשקט בשקט התקרב הבלש ליציאה והיה מוכן עם החרב ביד. הוא הוציא מעט את הראש וכשראה שהגנב שם, שלף מיד את החרב והחל להילחם עם הגנב. תוך כדי המאבק הם התקרבו למקומות הישיבה של נוסעי המטוס, אך באופן מוזר, אף אחד מהנוסעים לא שם לב.
לפתע הסתובבו כל הנוסעים בבת אחת והסתכלו בכעס על הגנב והבלש. שניהם הסמיקו מרוב בושה ומיד הפסיקו במלחמה. חזרו שניהם למקומותיהם ונרגעו לאט לאט. כשהסתדרו נשימותיהם דיברו בינהם והחליטו ביחד שהם מפסיקים להילחם ומתחילים לעבוד בשיתוף פעולה. הם גם נהיו ידידים טובים ואהבו אחד את השני. פתאום נזכר הבלש שהוא צריך להחזיר את החרב! הם הלכו ברחבי המטוס לחפש את האיש שהחרב שייכת לו, וגילו שהיה זה הטיס בכבודו ובעצמו! הם החזירו לו את החרב והודו לו, ולאחר מכן ביקשו ממנו לחזור לנמל התעופה.
כשירדו מהמטוס הלך מיד הגנב להחזיר את כדור הבדולח למכשפה זונדה והפסיק מאז ולתמיד לגנוב. הבלש נשאר בלש, אך לעולם לא רדף שוב אחרי הגנב!!
מאז חיים הבלש והגנב באושר ובעושר עד עצם היום הזה!!!

מוקדש לסיפריה
2
1
56


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
10/11/2015   18:57 הילה1714  1
יפה מאד! כל הכבוד!