קהילה - סיפורים ושירים
מיקוש22186

טיול מוזר 11/11/2015

פעם הייתה מיקמקית בשם יולי שהייתה מאוד עניה. יום אחד היא הגיע ליער חשוך ומוזר היא אתקרבה וקבלה כאב ראש כואב כאבור שבוע האורים של יולי לא ידעו מה הם עושים אמא של יולי אמרה בדאגה:"מה נעשה איפו ביתנו?
אני חייבת ללכת ליער החשוך והמוזר אלי שם ביתי?" האב אמר:"אוקיי רק אני בה איתך אוקיי?" האמר אמא:"ממקמק ביחד יותר כיף ויותר טוב".
הקרנית מדברת:
לאבא של יולי קוראים מקס ולאמא של יולי קוראים זואי אתם חושבים שהבת שלהם מאוד חשובה להם? ברור שכן כבר אקרנו מלא דמויות בסיפור בואו נמשיך אולי יצטרפו עוד דמויות?
המשך הסיפור:
באותו היום גם האורים של יולי נעלמו ביער. אמרו על כך בעיתון "לפ-עמים" ופיתאום היה ילד בשם אלכס והיה מאוד סקרן מה קרה שם הוא אהב ארפתקאות :"מענין מאוד מה קרה שם טוב כבר חשוך אילך לשם מחר ניראה לי כאן יש משהו מוזר ומסוקן יש! אני היה גיבור חחחח..." אלכס אמר. אלכס היה בן 9 כמו יולי.
הקרנית מדברת:
וואו! הקרנו עוד דמות יש! הסיפור מעוד אבל מעוד מעניין אגלה לכם בסוד אלכס הוא באמת גיבור יודעים למה? ביגלל שיש לו כוחות על כן כן כוחות מגניב! בואו נמשיך כבר מעניין אותי מה יהיה שעוד מעט העשה פיפי בתחתונים בואו נמשיך
המשך הסיפור:
למחרת הלך אלכס להיתלבש כמו בלש ואז הוא יצא התקרב ליער החשוך והמוזר ופיטעום אלכס היתחיל לנצנץ לאלכס היה כוח מים. הוא גילה את זה כשניפנף ביד.הוא ניכנס הוא היה היחיד שחזיק שם זמן מה טוב לא זמן מה מאוד הרבה זמן בנתים כשהו ריגל הוא למדד איך להישטמש בכוח שלו פיתעום הוא ראה את...יולי ואת האורים שלה!!!!
הקרנית מדברת:
וואו!!מגניב!! קדימה אלכס קדימה אלכס!!!טוב ניראה לי שאני לא יכולה להגיד כלום חוץ מי זה הייתם מעמניים? טוב יש לי שאלה אחת איך אלכס יכך את יולי ואת האורים שלה בואו נמשיך וניראה.
המשך הסיפור:
כאבור שעה. אלכס לא ידע מה הוא יעסה הוא לא ידע איך הוא יכך אותם אבל פיתעום אלכס פורר את הכוח שלו (לא לתמיד) כדי לקכת את יולי ואת האורים שלה הוא הוא ארים אותם והיתכיל לרוץ והם אחרב אלכס כבר הרגיש מאוד לא טוב הוא כימעטט נפל אבל... הם יצעו בול בזמן ואז... יולי אמרה תודה לאלכס על זה שהציל את המשפחה שלה הוא אמר בבקשה ובסוף...נשיקה. הסוף
הקרנית מדברת:
הייתם מעמינים טוב הסוף טוב הכל טוב ביי ביי יום טוב לכולם.
1
78


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה