קהילה - סיפורים ושירים
מיקיונית
29
10

המסע אל הנוגדן 13/11/2015

פרק ראשון
"האבן המתגלגלת"-
זה התחיל בהר ההשגים,שיחקתי באבן המתגלגלת ו-נפסלתי,כל כך כעסתי עד שבעטתי את האבן אל מחוץ למשחק,אח שלי ראה את הסרט "המסע אל לב ההר" והאבן עפה ופגעה בראשו של "המיקטרול הנורא","מה זה"? הוא שאל "מי זה"? בשלב הזה הפנים שלי הפכו מסגולות לאדומות... "אני מצטערת סליחה" גימגמתי.אך המיקטרול לא התייחס,הוא הלך לחנות הקסמים וקנה כישוף,בעזרתו הוא הפך אותי ל...מיקטרולית!
פרק שני
"חברים טובים"-
מיד הלכתי לביתו של חברי הטוב 37סמיהכבאי ו-בום הוכתי עם מחבת והתעלפתי לרבע שעה,כשהתעוררתי ראיתי את המחבת מונפת לכיווני שוב,"לא" צעקתי "בבקשה,אני לא מי שאני נראת","כן" ענה 37סמיהכבאי "ואני לא מיקמק אני בן אדם" אמרתי לו:"זו אני מיקיונית חברתך הטובה"!"תוכיחי" הוא ביקש. סיפרתי:"אתה זוכר שהלכנו ביומיקמק לחנות הממתקים כדי שתוכל להשיג את היהלום הכחול לקסם שרצית,ואתה ביזבזת אותו על..." "טוב טוב,זו את לא צריך לפרט עוד" השתכנע 37סמיהכבאי.סיפרתי לו את הפרק הראשון.
פרק שלישי
"תחילת המסע"-
חיפשנו כמעט שעה את המיקטרול ולבסוף מצאנו אותו שותה תה בטעם כרוב במיקפה,שאלנו אותו אם יש תרופה כישוף והוא ענה:"אם את הנוגדן תירצו,את מיץ הלימונים תימצאו" ואז נעלם.
"מיץ לימון,מיץ לימון" חשב 37סמיהכבאי "אני משער שזה לימונדה"."אבל איפה" המשכתי אותו "אפשר למצוא בעולם המיקמק לימונ... כמובן" כמעט צעקתי "מיתחת לחבית בעולם הממתקים"! נכנסתי למשחק (בעוד ש37סמיהכבאי הלך למיקפה לשתות מיקשוקו) והיגעתי לשלב של בריכת הלימונים,בקרקעית הבריכה היה בקבוק עם פתק מגולגל בפנים,קראתי ל37סמיהכבאי וביחד פתחנו אותו היה רשום בו:"בקרחת היער תחפשו ואולי שם תמצאו"
פרק רביעי
"המסע נמשך"-
"לכל המיקמוקים" 37סמיהכבאי אמר "עכשיו גם לשם צריך ללכת"."אני בטוחה שזה עוד לא כל כך ארוך" עודדתי. "היגענו" הוא אמר "עכשיו נשאר רק למצואאאו,אח אייי"
"אתה בסדר"? שאלתי."כן אבל מה קרה על מה נפלתי"?.מצאתי לידו בקבוק מבצבץ מתוך החול.היה כתוב בפתק:"את הרמז הבא בקוד סודי תגלו".37סמיהכבאי הציע:"ישנם 2 אפשרויות או בקוד סודי או במיקמקוד"."נכון" עניתי "אבל לא נוכל בקוד סודי,אנחנו לא מנויים,נוכל רק במיקמקוד"! מאחורי הרמז כתוב:sp741hub6. "הקשתי" 37סמיהכבאי אמר
פרק חמישי
"מיקמקודים"-
בתוצאה של המיקמקוד יצא קלף ועליו נכתב:"אצל החכם תמצאו את הקלף".אמרתי"החכם היחיד במיקמק זה רק סאני והוא במעבדה" הלכנו לשם.על השולחן ליד המחשב היה מונח קלף:"את עזרת הרשעית תבקשו ומיד תקבלו"
37סמיהכבאי אמר "הרשיעת זו מיקיוואלי כמובן" הלכנו לערייה.מיקיוואלי נתנה לנו מיקמקוד שאמר לנו ללכת לבאר המשאלות של מונדו.
פרק שישי
"באר המשאלות"-
הלכנו למיקניון אבל לא מצאנו שם כלום.
זרקתי מטבע לבאר המשאלות של מונדו וביקשתי ממנו :"הלוואי שנימצא את התרופה" לפתע הגיע מיקמק אחד מיקפלצת100,הוא אמר לנו שבחנות הקסמים יש הרבה שיקויים ואולי שם נמצא את מה שאנחנו מחפשים. "תודה" אמרנו לו והלכנו לחנות.
37סמיהכבאי לא יכול היה להיתאפק ולחץ על "שוף הינשוף" השאלה היומית שלו היתה "איפה במיקמק נמצא שיקוי נגד לכישוף מיקטרול"? עניתי לו:"את התשובה לזה נגלה רק בסיום המשימה"
פרק שביעי
"מוצאים את התרופה"-
חיפשנו וחיפשנו ואז ראינו ניצנוץ מיתוך התיבה האדומה,בתוך התיבה מצאנו שיקוי שקוף ונוצץ ועליו תווית כחולה שרשום עליו "נגד קסם מיקטרול".שתיתי את השיקוי והפכתי חזרה למיקמקית.הודתי ל37סמיהכבאי על העזרה ואמרתי לו שעכשיו הוא יכול לפתור את החידה של "שוף הינשוף"...

מוקדש ל 37סמיהכבאי, מיקפלצת100ומיקווינקס
13
221


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה