קהילה - סיפורים ושירים
ליאו3005
1

המסע המופלא 14/11/2015

היי שמי ליאו, אני כותב המון סיפורים מבניהם סיפורים שכבר כתבתי לכם כמו: המסע למיקמק.
אז שנתחיל?

פרק א': חלום
היי, שמי ליאו אבל החברים קוראים לי ליאו.
אני אוהב לשחק במחשב, לצפות בטלוויזיה אבל הכי זה לכתוב סיפורים לא הגיוניים, פנטזיה.
אני בכיתה ה' ואני פותר כל דבר בזמן קצר מאוד. אני נחשב גאון בכיתה שלי, אני מאוד אוהב את הכיתה שלי הם תמיד מגובשים וכיף גדול להסתובב איתם בסנטר ולקנות איתם גלידה במקדולנדס.
אז הסיפור בדיוק לפני שבועיים הייתי בסיום לימודים מוקדם, מאוד התרגשתי עשיתי את המבחן וידעתי הכול.
חיכיתי עד שתגיע כבר התוצאה של המבחן והתוצאה הייתה 10, התרגשתי מאוד ושמחתי שעברתי וקיבלתי 10 מתוך 10 אבל אז המורה באה אלי ואמרה לי:"10 מתוך 100" .
אחרי בית ספר הייתי צריך זמן לבד ומה שעשיתי בזמן הזה היא שהמצאתי מכונה תוך יום ואיזו מכונה זאת הייתה? מכונת זמן.

פרק ב': קיצור דרך
לא הייתי בטוח אם לעשות את זה אבל ידעתי שאני חכם ושזה לא יכשל.
נכנסתי לתוך המכונה שהייתה בצבע אדום והיא התחילה לנוע במהירות האור ולא עמדתי בקצב של זה שפשוט עפתי אחורה אל מחוץ למכונה ישר לכביש שלא ידעתי איפה הוא וצעקתי לעזרה.
ראיתי מלא אנשים סביבי ושאלו משהו באנגלית.
לא זכרתי כלום, נמחק לי הזיכרון.

פרק ג': הסוד
אחד האנשים שם צעק:" call an ambulance" ואחד האנשים צעק:" fast" .
האמבולנס בא ולקח אותי לבית החולים ואחד האנשים שם הסתכל על החולצה שלי וראה שרשום בעברית:" בית ספר הרצל" הוא קרא לאיש הראשון שידע עברית והוא אמר לי:" מה אתה עושה כאן בארצות הברית? אתה עם הורים אז נתקשר אליהם, לפני שהוא המשיך אמרתי לו:" אני לא זוכר מי ההורים שלי אני לא זוכר כלום רק שנכנסתי למכונה שאני בניתי והגעתי לפה" והוא אמר לי:" זה אתה" ואמרתי לו:" מי" והוא אמר לי:" אתה, אתה האיש שיציל אותנו מסוף העולם.

פרק ד': מיקמק
הוא לקח אותי איתו והוא אמר לי:" יש לי כאן את כל הזיכרונות של האיש שיציל אותנו תסתכל".
הסתכלתי בכדור ופתאום התחלתי להיזכר, האיש אמר לי בוא אחרי אני אראה לך את המיקמקים.
ראיתי עולם צבעוני ואת מק מק המיקמק המצחיק, כולם כל כך שמחו שהגעתי אבל הגעתי מאוחר מדי והתחילה אזעקה ענקית ורעידת אדמה בכל מיקמק אמרתי לאיש שקראו לו סטיב:" מה הולך פה" והוא אמר לי:" איחרת זה מתחיל, כדור הארץ נחרב יש לך בדיוק יום להציל את כדור הארץ" ואמרתי לו:" מה אני עושה" והוא אמר לי:" תחשוב".

פרק ה': הכפתור
בן אחד המיקמקים אמר לי:" בוא לטירה הנטושה יש שם כפתור, רק המיוחד יכול ללחוץ עליו ולהציל את העולם" האדמה המשיכה לרעוד ומיק קניון קרס ונפל על המון מיקמקים ומיקיאוולי התחילה לצרוח ואמרה:" בתור ראש העיר אני אומרת לא להיכנס לפניקה" והעירייה קרסה והיא אמרה:" אני חוזרת כנסו לפניקה העולם קורס" ואז בן אמר לי:" יש לך חמש דקות" וראינו מרחוק את הטירה הנטושה ורעידת האדמה רק גברה.
נכנסנו לטירה הגענו לכפתור ולחצתי עליו אבל הוא לא נלחץ, ניסיתי בכוח וזה לא עבד ואז הוא אמר לי:" אתה לא המיוחד אתה סתם איש" ופתאום לבה התחילה לפרוץ מתוך הרצפה ובן אמר לי:" זה הסוף ביי" אבל אז לחצתי על הכפתור והעולם לא התפוצץ.

פרק ו': סוף
חזרנו למיקמק והם הודו לי מאוד, הם לקחו אותי לשדה התעופה. חזרתי להורים שדאגו לי נורא והסברתי הכל.+ הם לא האמינו לי לכן אתם בטח תאמינו בשביל זה כתבתי להראות להם שבאמת הצלתי את העולם ואז מישהו התקשר אלי ואמר לי:" היי זה בן אני משחרר את הכפתור וזה יהיה סוף העולם.
מאת: ליאו
רוצים המשך? כתבו בתגובות
9
1
96


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
30/10/2019   13:53 טופי1575  1
יפה יפה יפה יפה מאוד