קהילה - סיפורים ושירים
צחימי770
41
1

לסופר/ת אורך 23/11/2015

פרק 1. הרובוט "היה זה יום שמשי בהיר". האזנתי לציוץ הציפורים אשר נמשך זמן מה... פתאום אני מסתכל בחלון ומה אני רואה!!!! רובוט ענקי!" חשבתי לעצמי מה רובוט ירצה לעשות פה אך הוא חפש דבר אחד קטן.
פרק 2. מה קורא כאן
הוא חפש את ההיסטוריה. לא הבנתי מה רובוט ירצה לעשות בספר היסטוריה אז שאלתי את סאני סאני אמר לי " זה רובוט שיכול להכנס לתוך ספרים"
שאלתי "אין דרך לעצור את זה?!" סאני אמר יש דרך אחת בלבד "המבוך במחשב שלי"
פרק 3. במבוך של סאני
לא היתה לי ברירה הרי מה הרובוט יעשה בהיסטוריה הייתי חייב להכנס למבוך. סאני הכין לי שיקוי שאיתו אני יוכל להתכווץ ולהכנס למחשב. הלכתי במבוך וראיתי שם דבר מוזר הדבר היה "שער בין מימדי" צעקתי לעבר השער "היי מי שהו פה?"
ואז יצא משם אדם אם מסיכה על הפנים
פרק 4.מגלים הרבה ויכולים פחות
האדם אם המסיכה תפס אותי וזרק אותי לשער. לא ידעתי לאיזה צרה נקלעתי ואיך ימצאו אותי אבל באותו הזמן סאני גם נכנס למחשב ומצא אותי היה לידי נשק קראתי "סאני תפוס!" סאני בעזרת הנשק הוריד לאדם תמסיכה וגילינו שהוא מונדו
פרק 5. המהרה הסודית
הסתכלנו בצד וראינו פוסטר טלשנו אותו וראינו שם מהרה סודית אמרתי "מה יכול להיות שם סאני? האם זה מסוכן?!?" סאני שתק לפתע פרץ מהמערה צחוק קל התקדמתי לעברו ומה ראיתי שם?!?
פרק 6.הסוד שבמערה
ראיתי שם מינימיקים נופלים מהחלל לשיקוי מוזר שהפך אותם למפלצות!. קראתי מהר לסאני והוא אמר שזה חייב להיות עבודה של 'דוקטור' מיקנוקס וסאני צדק דוקטור מיקנוקס יצא וצחק צחוק קל בזמן שהוא לוקח תמינימיקים המפלצתיים לעיר אמרתי "לסאני חייבים לעצור אותו" סאני אמר "צודק. יש לי שיקוי שאני יכול להכין שיחזיר את המינימיקים לרגילים אבל אני צריך דבר אחד. אבן מזהב מכוכב המינימיקים"
שאלתי "זה קשה להשיג את זה?" סאני הנהן בראשו.
פרק 7. הסוף
היה לי קשה אך לבסוף הגעתי לכוכב המינימיקים היה שם חייזר שעשה תנועה מוזרה ואז הגיעה טרול ואמר לי"מה רצונך פה"
אמרתי "אני צריך להשיג אבן מזהב בשביל להציל את הכוכב שלי." הטרול אמר "חששתי שמשהו מכדור הארץ יבוא לפה. שוטרים!!!!!" רצו אחרי שוטרים ואני לבינתיים השגתי תאבן סאני שאל אותי במכשיר קשר "השגת תאבן" עניתי שכן אבל אני לכוד בכלא של חייזרים
סאני ענה" תקרא תקוד שעליה" קראתי "xfg978" סאני רשם תקוד במחשב שמגלה קודים וזה נתן לו תשיקוי. סאני השפריץ אותו על כל העיר והכל חזר לקדמותו. היום חזר שוב רק בלי רובוטים או הרפתקאות אף אחד לא ידע ממה שקרא חוץ ממני ומסאני
סוף!

מוקדש לכל המיקמקים
4
110


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה