קהילה - סיפורים ושירים
ibrahim100
3

מיק-פלצת 20/12/2015

פרק 1 ההתחלה:
זה היה יום גשום קריר ומושלג כול האנשים היו בבית התחבאו הפעילו חימום שתו שוקו חם אבל רק אני היתי צריך להישאר בחוץ כי היתי מחכה לאמא שלי שתבוא לקחת אותי מהבית ספר וחיכיתי מלא זמן והיא עדיין לא באה ואני מחכה ומחכה.
פרק 2 מי זה?:
אז אחרי שחיכיתי מלא זמן התחבאתי בפינה חשוכה ורטובה ועולי היתי רטוב מי גשמים ואז שמעתי קול מוזר אומר: היי ילד בוא אני ממש נבהלתי.
פרק 3 מיק-פלצת:
הסתובבתי ופתאום ראיתי מיק-פלצת ענקי! ומאיים "אם אתה לא תביא לי אוכל שתיה ותטפל בי מישהו ממשפחתך ימות בתאונת דרכים ואני נבהלתי וברחתי והתעלמתי.
פרק 4 נכנע:
אחרי כמה ימים אחי הגדול מת מתאונת דרכים ואז הבנתי שזה אמיתי והלכתי לפינה שוב והתחלתי לטפל במפלצת ולהביא לו אוכל.
פרק 5 הבגידה:
אחרי כמה ימים חשבתי כבר שמספיק וזהו עשיתי את מה שהוא ביקש ממני אבל הוא אמר שכול משפחתי תמות ואמרתי לו מה אתה רוצה ממני הרי אני נתתי לך את מה שאתה רוצה.
פרק 6 מיק-פלצת רוצה עוד משהו:
ומיק-פלצת אומר לי אולי האכלת אותי וטיפלת בי אבל אני צריך לגור איפשהו אני רוצה שתמצא לי מקום מגורים ואם לא כול משפחתך תמות ואמרתי לו מאיפה לי עכשיו למצוא לך מקום מגורים הרי אף אחד לא רוצה מפלצת בביתו ומיק-פלצת אומר אז אתה מעדיף שכול משפחתך תמות?
פרק 7 חיפוש אחר מקום מגורים:
ואני מחפש ומחפש ומחפש ואני לא מוצא מישהו שמסכים לקבל את מיק-פלצת אחרי שבוע נשאר כבר בניין אחת מכול העיר באתי דפקתי אחד אחד ואחד אחד המליץ לי על המקלט אומרים שבמקלט יש מקום גדול ויש מזרנים שאפשר לישון בהם ויש ספה ואפילו טלוויזיה!
פרק 8 סוף טוב הכול טוב:
ומיק-פלצת עבר לגור לשם באושר ועושר עד היום!
2
71


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה