קהילה - סיפורים ושירים
סופרגירל9

נתקעתי במיקמק! 09/01/2016

פרק 1
חזרתי הבייתה מבית הספר היום כמו בכל יום רגיל, אכלתי ואז התיישבתי מול המחשב, נכנסתי למיקמק שלי ואז, פתאום, המסך נהיה שחור. לא ידעתי מה קורה למחשב, הבחנתי בכמה אותיות לבנות כתובות בלבן על המסך השחור. בהתחלה לא הבנתי מה כתוב שם, אבל אז גילי תי שכתוב שם באנגלית "you want to go back". הבנתי שכתוב שם "אתה רוצה לחזור", לא הבנתי למה כתוב שם את זה.

פרק 2
חשבתי לעצמי מה צריך לעשות אבל אז, פתאום, כבו האורות. כל החדר היה חשוך. קמתי מהכיסא ורציתי להתקשר לטכנאי. התחלתי ללכת ואז שמתי לב שאני לא מתנגשת בשום דבר (הייתי אמורה להתנגש בחושך הזה אבל זה לא קרה!) עצרתי והסתכלתי למעלה. היה שם משהו לבן, אחרי זמן מה הבנתי שכתוב שם מה שהיה אל המחשב. אחרי זה המשכתי ללכת וראיתי את דף ההתחברות של המיקמק. הסתכלתי לצד וראיתי שם את החדר שלי. רצתי לכיוון החדר אבל משהו מנע ממני להגיע לשם, התנגשתי במשהו. התחלתי לחשוב על איך לחזור לחדר שלי ואז הגעתי לזה שאני בתוך המחשב. החלטתי להתחיל להתקדם אל דף ההתחברות. כי מה עוד יש לי לעשות חוץ מזה? הקלדתי את השם שלי במיקמק ואחריו הסיסמה. נכנסתי למיקמק לשרת "קקטוס". הסתובבתי באזור המיקניון ופתאום ראיתי את חברה שלי. היא שאלה אותי:" סופרגירל9? זאת את?" "כן!!!!!, נתקעתי במחשב! את יכולה לעזור לי?" עניתי לה. פאום קיבלתי ממנה שיחת וידאו במחשב. עניתי לה וראיתי אותה יושבת בחדר שלה. שמתי לב שהיא ראתה אותי."את באמת תקועה במחשב?" היא שאלה אותי. "כן." עניתי לה. "שמעתי על זה... נראה לי שאני יודעת איך תוכלי לצאת!" היא אמרה לי.פרק 3
" קודם כל את צריכה לפתוח תיקייה חדשה בגוגל" היא הוסיפה. פתחתי תיקייה חדשה."עכשיו תקלידי בחיפוש את המילה יציאה. הקלדתי שם "יציאה" ופתאום ראיתי דלת חומה עומדת ליד פינת המחשב." את רואה דלת חומה על המסך?" היא שאלה."כן" עניתי."תיכנסי אליה." היא אמרה. נכנסתי אל הדלת ופתאום הכל נהיה שחור. הסתכלתי למעלה והיה כתוב"see you soon" שזה ניפגש בקרוב.
פרק 3
"בוקר טוב!" אמא שלי אמרה לי. "מה קרה?"."חלמת איזה חלום, זזת במיטה כל הלילה!".כנראה שהכל היה רק חלום, אבל את החלום הזה אני בחיים לא אשכח!

מוקדש לכל המיקמקים
2
49


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה