קהילה - סיפורים ושירים
שירה2063
10

הכוח שהתגלה בלילה 17/01/2016

הכוח שהתגלה בלילה
פרק 1 החבורה הנצחית- אז סיפורנו מתחיל בחבורת בנות בלתי מנוצחת. אלה היו החברות הכי טובות שאין כמוהן ושום דבר אבל שום דבר לא יכול להפריד ביניהן. שמותיהן היו: ג'סיקה, מאי, הדר, ימית, וליה. לילה אחד מאי הזמינה אותן לביתה והן ערכו מסיבת פיג'מות.
פרק 2 מה קרה במסיבת הפיג'מות?- מסיבת הפיג'מות של החבורה התחילה בטוב הן שיחקו משחקי קופסה, עשו מלחמת כריות ואפילו ספרו צ'יזבטים. הן הלכו לישון ופתאום הן שמעו רעשים מבחוץ.
פרק 3 מה זה הרעשים האלה?- "מה הרעשים האלה?" שאלה הדר "אני ילך לבדוק בחלון" ענתה מאי, היא הסתכלה בחלון והיא ראתה.. מתחוללת סופה איומה בחוץ! היא בלעה את רוקה ורצה במהירות למטה. "אמא אבא!" היא צעקה הוריה הסתכלו עליה במבט מודאג "מה קרה?" הם שאלו פה אחד "מה?, לא ראיתם שמתחוללת בחוץ סופה? הרי היא הרעידה את כל הביתה!" אמרה מאי במהירות, "איזה סופה" שאלה אמה.
פרק 4 רק אנחנו רואות את הסופה- "לא משנה" אמרה מאי קצת מודאגת ועלתה למעלה, היא בקושי נשמה ואמרה "בנות תקשיבו קורה כאן משהו מאוד מוזר! ההורים שלי בכלל לא שמו לב לסופה יכול להיות שרק אנחנו מרגישות ורואות אותה?" כל הבנות פתחו פה פעור ואז ג'סיקה אמרה "אממ.. זה באמת מאוד, מאוד מוזר. תקשיבו בנות אף אחד לא יכול להפריד בינינו ואני חושבת שאם זאת תעלומה.. אז אנחנו מתאימות לפתור אותה" ימית פתאום אמרה "אולי יש לנו כוחות קסם מיוחדים?" "יואו נכון.. תקשיבו בנות אמא שלי אמרה לי שכוח קסם נובע מי משהו שהיה לך מאז ומעולם.. ואנחנו.. אנחנו חברות מאז שנולדנו!".
פרק 5 התעלומה נפתרה- "נכון, נכון עכשיו הכל ברור לי אני חושבת שלכל אחת מאתנו יש כוח מי שלה ואם רק נתרכז.. אני בטוחה שנגלה אותו אז תקשיבו תשבו כולכן על הרצפה עכשיו, תעצמו עיניים ותחשבו על מה שאתן הכי אוהבות בעולם.. ונראה מה יקרה" אמרה ליה במהירות. כולן עשו כדבריה. הן ישבו חצי שעה ושעה ואז נמאס להן כבר והדר צעקה בחוסר סלנות "אני חושבת שאנחנו סתם מחכות לשום דבר!" "תקשיבי הדר את צריכה להיות מרוכזת אולי תחכי עוד קצת" אמרה ליה. "נו טוב" התייאשה הדר. ופתאום צעקה שוב "מה קורה לי?!?!?"
פרק 6 הכוח מתגלה- ליה חייכה "אמרתי לך" "יש דבר אחד שלא אמרת לי" אמרה הדר, "מה?" שאלה ליה "איך אני יודעת מה הכוח שלי" ענתה לה הדבר ופתאום נפל לה על הראש פתק שנפל מהחלון ובו כתוב 'הדר: אדמה' ואז על הראש של כולן נפלו פתקים: 'מאי: אש' 'ימית: מים' 'ליה: אוויר' ו-'ג'סיקה אהבה' "עכשיו אני מבינה" אמרה הדר "אני מבינה מי אנחנו" "אנחנו חבורת הכוח הבילתי מנוצח!"



מקווה לזכות,
השקעתי בזה הרבה מאוד,
ואני רציתי גם לשתף אתכם שאני מאוד אוהבת לקרוא ולכתוב וזה ממש כיף ואני גם כותבת הרבה מאוד לא רק במיקמק ואני מבטיחה לשלוח עוד סיפורים לקהילה,
שלכם,
שירה2063

מוקדש למנהלי מיקמק
5
62


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה