קהילה - סיפורים ושירים
אמיליXDX
2084
719

בכל אחת יש קסם- רק צריך להאמין בו 20/01/2016

פרק ראשון ביערות המיקמק-שכבת שלג עבה כיסתה את מיקמק סיטי כמו שמיכת פוך,עקבות רגלים קטנות היו על כל רחבי השלג,הלכתי לאט מתפלאת מהמראה הנפלא זה נראה כל כך קסום הייתי עסוקה בפליאה מהמראות היפים שאיבדתי את עקבותיי ביערות המיקמק הסבוכים. קלטתי את זה ועמדתי במקום הסתכלתי ימינה ושמאלה אולי אגלה דרך חזרה,אבל כלום,השפלתי את מבטי לאדמה בתקווה שיש עקבות בשלג אבל לא היה,כל העקבות התכסו בשכבת שלג חדשה.נפלתי על בירכי וטמנתי את ראשי בתוך כפות ידי ויבבתי על מר גורלי. פתאום אור קסום נגלה מול עייני פערתי את פי מרוב תדהמה.

פרק שני ילדת הפיות-"תסגרי את הפה או שתבלעי יטוש", אמר האור שמעליי פתאום התגלתה מתוך האור פיה קטנה חמודה פניה וכל גופה בצבע ורוד מסטיק,שערה הסגול קלוע לפקעת סגולה ונוצצת מלאה בפרחים לבנים עדינים
ומלפנים פרח ורוד גדול ופורח, שמלתה הייתה בצבע תכלת וכנפיה היו סגולות וקטנות. המראה היה יפה כל כך. "מי את?" שאלתי בקול חושש "אני ליאנה הפיה הסנדקית שלך" צחקה דיאנה "מה זאת אומרת פיה סנדקית? זה אומר שאני...פיה?" שאלתי ביותר בטחון. במקום להביא לי תשובה ליאנה נופפה בשרביטה הקטן וענן נוצץ בלע את שתינו.

פרק שלישי השתלטות דרקונית-פקחתי את עייני בזהירות אור בהיר סנוור אותי ומול עייני נגלה מראה מקסים מפל נשפך לתוך אגם יפה, עצים ירוקים וגבוהים היו שם בכל פינה דשא ירוק ויפה שיחי ורדים מטופחים נצנצו שם באור השמש, היה וריח של טל היה באוויר. פתאום השמים החשיכו אפלה עטפה את המקום. דרקון אדום גדול ומפחיד למראה הוציא ענן עשן מאפו. הוא מלמל משהו שלא הצלחתי לשמוע, ופתאום צרחות של פיות נשמעו כל הפיות קרעו על האדמה בכאב. ברחתי משם באימה.

פרק רביעי הפחד שולט בי-רצתי בכל כוחי לא יכולתי להביט לאחור ראשי מלא מחשבות עצרתי רגע את הריצה,אחזתי בראשי שכאב מרוב מחשבות.נפלתי על האדמה ועצמתי עיניים.הרחתי את ריח האדמה,ריח נפלא של אדמה אחריי הגשם, המשכתי לעצום ולהתענג על הרגע.פתאום לא הרגשתי את האדמה הרגשתי ריצפה קרה ונוקשה. פקחתי את עייני בבהלה וראיתי.

פרק חמש השורדת האחרונה-חדר בלי שום חפץ רק מראה מעץ אלון ניצבת באמצע החדר. קמתי מהרצפה,והתחלתי לפסוע לעבר המראה צרחתי שראיתי קוסמת עצובה למראה לכבודה בתוך המראה" מי את? למה את לכודה במראה הזאת? ומה זה החדר הזה?" הקוסמת חייכה חיוך קטן "כל כך הרבה שאלות לפיה קטנה אחת" אמרה בקול עייף למדי" את תצטרכי לעזור לעולם הפיות לפני שיחרב ועם הוא יחרב מטאור יבוא ויפוצץ את העולם" היא אמרה "מה? למה אני?" אמרתי מופתעת" כי את היחידה ששרדה מעולם הפיות".

פרק שש "בכל אחד יש קסם הוא רק צריך להאמין בו"-לבי החסיר פעימה, שאלתי את הקוסמת שבמראה "איך אני ינצח את הדרקונים?" "את צריכה למצוא את אבן הכוח,האבן היא מרכז העולם הכל סובב סביבה,אפשר להגיד שהיא אבן הגורל". אמרה הקוסמת "את צריכה למצוא אותה" אמרה ומחאה מחיאת כף ונעלמתי בענן אבק נוצץ.התרסקתי למקום מלא בלבה אדומה וגועשת הרגשתי כיאלו אני נפלתי לתוך מדורה. התחלתי ללכת הסתכלתי במבט מפוחד בהכל.התנגשתי באבן והתרסקתי לרצפה בכאב,שפשפתי את ראשי הכאוב. אחרי כמה דקות נשאתי את מבטי למעלה לראות במה התנגשתי זה היה סלע היה חרוט עליו "בכל אחד יש קסם הוא רק צריך להאמין בו" נגעתי באותיות החרוטות ושהגעתי למילה "קסם" האבן התמוטטה ונהרסה ונוצרה דלת. חשבתי על המילים "בכל אחד יש קסם הוא רק צריך להאמין בו" ופתאום הרגשתי גל חום מוזר בכל גופי ופתאום להבת אש פרצה מתוך כף ידי.

פרק שבע אבן הגורל-הבנתי שזה הקסם שבו אני מאמינה, אני צריכה להאמין ואני אנצח. התחלתי ללכת,הדלת הובילה למסדרון צר מלא בירוקת ובריח ביוב אטמתי את אפי והמשכתי ללכת במסדרון המפותל. לבסוף נגלה מול עייני מחזה מדהים, אבן שניראת כמו יהלום בצבע אדום לוהט. לא הורדתי את מבטי לרגע ממנה והתחלתי לפסוע לעברה. התקרבתי עליה והרגשתי חמימות נעימה, ופתאום ראיתי את כל מה שקורה בעולם של מיקמק ובעולם הפיות. הבנתי פתאום שזאת אבן הגורל קרעתי את ברך לאבן ואמרתי" בכל אחד יש קסם הוא רק צריך להאמין בו".
פרק שמונה סוף טוב- פיצוץ גדול נשמע התרסקתי על האדמה עצמתי את עייני לא ראיתי לראות,לא הרגשתי את האדמה פקחתי את עייני לאט לאט ופתאום ראיתי את כל הזיכרונות שלי מתעופפים בפתקים שכל פעם הושטתי יד לקחת פתק הופיע זיכרון עייני נמלאו דמעות למראה הזיכרונות המרגשים ביותר שלי,התפקעתי מצחוק מלראות את הזיכרונות המצחיקים ביותר שלי התרסקתי על האדמה הסתכלתי סביב וראיתי את עולם הפיות מוחרב כמעט עד עפר. אבל הדרקונים ברחו והפיות חזרו לעצמן הם החזירו את עולם הפיות למיטבו דיאנה התעופפנה לעבריי עם כנף אחת מחוררת ואמרה בקול צרוד מדמעות שהציפו את עיניה" הצלת אותנו תודה לך,את גיבורת הפיות שלנו, איך נוכל להודות לך" אמרה וניגבה דמעה עם מטפחת בצבע ורוד. "אני רק רוצה שכולם ימשיכו להאמין בקסם,כי איתו אפשר לעשות הכל." אמרתי וניגשתי לסלע אחד שהיה ליד המפל וחרטתי עליו את המילים הבאות:"בכל אחד יש קסם הוא רק צריך להאמין בו".

הסוף!
32
10
668


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
30/01/2016   15:52 ליה569 10
מהממוש
21/01/2016   17:21 יהלול12345  9
מהמם!! :)
21/01/2016   13:41 מימה7709  8
פשוט מדהים העבודה והחשיבות על המילים הנוגעות לב האלה:)
אין לי מה להגיד
חוץ מ:
תמשיכי כך סופרת קטנה שלי:)
20/01/2016   22:52 חלומי2004  7
וואו אמילי איזה יפה!
20/01/2016   18:21 78קיקי5  6
איזה מוכשרת ואו
20/01/2016   16:26 אילתאינפו1  5
ואוו מוכשרת שלי
20/01/2016   16:07 686מותק  4
יפה (:
20/01/2016   15:57 הילה1714  3
פשוט מדהים! איזה כישרונית את! ממש נהנתי מהסיפור! ושמחתי לעזור! :))
20/01/2016   15:56 אמיליXDX  2
זה לכתב אורח(:
20/01/2016   15:55 אמיליXDX  1
תודה הילה אני שמחה נורא(: