קהילה - סיפורים ושירים
iloveyou61
14
2

התואר:נסיכה 11/03/2016

פרק 1: זה היה עוד יום רגיל בעולם המיקמק רק שהפעם היה משהו שונה,הייתה אוירה חגיגית באוויר,הורים חיבקו את בנותיהן בבכי עז אך היה נראה שזהו בכי של התרגשות ולא של עצב,חברות החלו לחבק זו את זו תוך כדי שהן מתרגשות נורא ,אז מה קרה בעולם המיקמק מה גרם לאנשים להתנהג כך...

פרק 2:בעוד זואי יורדת במדרגות לקומה הראשונה שבביתה היא הבחינה במעטפה מונחת על שולחן האוכל שבמטבח היא ניגשה אל השולחן הרימה את המעטפה ופתחה אותה:"משפחה יקרה,לפי בדיקות מפקד האוכלוסין שנערכו בחודש האחרון הועלה כי בביתכם מגוררת נערה רווקה ,לידיעתכם הנסיך קיפולימוס הגיע לפרקו החודש והוא מחפש לו נערה איתה יבלה את שארית חייו והיא תהפוך לנסיכה של מיקמיליאן ,אם ביתכן מעוניינת אנה מלאו את טופס ההרשמה
המועמדות יתגוררו בארמון הנסיך בחלקו החיצוני עד תום הבחירות אנו מאחלים לכן בהצלחה.
מאת: ארמון הדוכס מיקליאו
שלוחה :מיקמיליאן"
עכשיו הכל ברור לכל הבנות במיקמק סיטי יש הזדמנות של פעם בחיים להיות הנסיכה לכן כל ההתרגשות והבכי,טוב זה די ברור שאני לא הולכת להשתתף הרהרה זואי לעצמה בעודה יוצאת לכיוון המעבדה להיפגש עם החברים.

פרק 3:היי חברים אמרה זואי בעושה נכנסת למעבדה,אך היחיד שהיה במעבדה הוא מקס ,היי זואי אמר לה ,"איפה כולם?"שאלה "עוד לא הגיעו",אוקי..
"תגידי את מתכוונת ללכת" שאל מקס
ללכת לאן?,"נו אל תיתממי גם רייני קיבלה את המכתב",זואי הייתה המומה בתוך תוכה ידעה בדיוק על מה מקס מדבר אבל לא הבנינה למה זה כל כך מעניין אותו,"אני לעוד לא החלטתי" אמרה ,א" את באמת שוקלת את זה""כן למה לא"
"אוקיי טוב נראה לי שאני ילך",מה אבל רק הגעתי תישאר קצת,"לא אני צריך ללכת",מקס יצא ממעבדה והותיר את זואי מתוסכלת והמומה,מה כל כך אכפת לו חשבה לעצמה.

פרק 4:שעת הצהריים הגיעה זואי קבעה להיפגש עם החברים במיקפה וכך היה היא נכנסה וכלם חיבקו אותו חוץ מאשר מקס שישב בצד מדוכא,וואו לא צריך להגזים זאת רק אני אמרה לו.
כולם ישבו סביב השולחן והזמינו לאכול
כשסיימו ניגשה זואי למקס וביקשה מינו לדבר לבד,הם עלו לספרייה שהייתה ריקה בשעה הזאת של היום...
"תגיד לי מה הסיפור שלך?" אמרה
"שום סיפור ","אה כן בגלל זה אתה עם הפרצוף הזה מהרגע שדיברנו במעבדה"
"סתם אני פשוט לא מביון מה לך ולזה"
"מה זאת אומרת גם לי יש סיכוי כמו כולם""כן אבל..","אבל מה","את באמת לא מבינה?","לא מבינה מה""שאני אוהב אותך",באותו רגע היה אפשר לחתוך את השקט עם סכין הם הסתכלו זו לזה בעניים,זואי הייתה המומה "למה לא אמרתה כלום עד עכשיו""זה היה משנה משהו?""ברור שכן,היא התקרבה אליו
ממתי אתה מרגיש ככה? "מהרגע שנפגשנו"
הם הסתכלו אחת לשנייה בעניים ולפתע הוא נישק אותה,הם הרגישו כאילו הם מרחפים באוויר.

פרק 4: השעה כבר הייתה מאוחרת וכל דיירי תושבי מיקמק סיטי כבר נרדמו
חוץ מאשר זואי שבכל רגע בו עצמה את העניים שבה לרגע בוא התנשקה עם מקס
אם עד אותו רגע הייתה מבולבלת אז עכשיו היא פשוט לא ידעה מה לעשות האם לבחור במקס או בחיי עושר ויוקרה לצדו של הנסיך קיפולימוס.

פרק5:הבוקר הגיע וזה היה היום בו נלקחות הנערות שנרשמו אל הארמון..
מקס התעורר ויצא לכיוון המעבדה הוא הופתע לגלות שכולם היו שם חוץ מזואי שבדרך כלל הייתה הראשונה שמגיעה לשם
היי חברה ראיתם את זואי אולי? שאל.
לא היא לא הגיעה לכאן בכלל ניסיתה להתקשר אליה שאל סאני,מקס התקשר לזואי אך לא הייתה תשובה הייתה לו הרגשה לא טובה כאילו בתוך תוכו ידע איפה היא אך סירב להאמין לזה.
כל בנות מיקמק סיטי עלו על הכרכרות בעוד שהן לבושות במיטב הבגדים שלהן ונראות ממש כמו נסיכות,מקס ץ לכיוון הכרכרות אך הוא לא הספיק הם כבר יצאו.הוא ניגש אל הרשימה בא היו כתובים כל השמות של הנערות שיצאו:
*נטלי
*אלכסיס
*רייני
*הלנה
*מיקה
*דולי
*זואי
ליבו נקרע באותו הרגע בין כל אלפי המועמדות היא הייתה רשומה הוא לא האמין ,הוא סירב להאמין.

פרק 6:הכרכרות היו מלאות במועמדות נרגשות זואי הסתכלה בחלון ונדהמה מהנופים,נופים שמעולם לא ראתה במיקמק סיטי,שווקים,יערות עצומים,ארמונות..
היא לא יכלה להפסיק לחשוב על מקס אך מה שגרם לה ללכת היא המחשבה על לפספס הזדמנות ענקים ועל כך שבמילא אין לה סיכוי מול כל כך הרבה מערות יפיפיות אז מה אכפת לה לנסות.
סוף סוף הכרכרות חנו והם הגיעו אל הארמון ונלקחו אל החדרים הכל היה עצום ,הברזים היו מזהב, נברשות ענקיות היו תלויות והפיצו אור מדהים
בכל חדר היו ארבעה מיטות אפריון ,הבנות התחלקו לקבוצות זואי הייתה עם רייני,אלכסיס,ודולי,למרות שלא אהבו אחת את השנייה העדיפו ליהיות בחברת אנשים מוכרים.

פרק 7:הנסיך החליט לערוך נשף מסיכות בוא יוכל להכיר את המועמדות ואליו הזמין את כל התושבים של מיקמק סיטי
הנשף התקיים באולם הנשפים המרכזי
הגיע ערב הנשף כל כך הרבה אנשים הגיעו עוטים מסיכות מדהימות ודלתות נפתחו והמוזיקה החלה ,בעוד זואי רוקדת מצאה עצמה בתוך זרועותיו של הנסיך,"שלום" אמר,"שלום"אמרה בטון סמכותי ,הנסיך ראה בה משהו שלא ראה באחרות היא לא הייתה כמו כולן נרגשת ומוכנה לעשות הכל בשביל לנצח.
כשהסתיים סבב הריקודים הראשון ישבו כולם לסעודה ובסיומה החל הסבב השני,הפעם זואי מצאה עצמה חבוקה בזרועות גבר זר או כך לפחות חשבה,שלום אמר לה,הקול שלו היה מוכר,היא הסתכלה עמוק בעיניו היה קשה לזהות אותו מבעד למסיכה אך זה היה ברור,האיש הזר היה מקס,הוא הסתכל עליה בעינים דומעות והיא עליו,למה עשית את זה,לא באמת היה לה מה לענות היא בעצמה לא ידעה למה היא עשתה את זה,"אני..אני מצטערת מקס"היא משכה את ידה ויצאה מהאולם.

פרק 8:שלבי המיונים היו ארוכים ומיגעים אך בסוף השבוע הרשימה הצטמצמה לחמש בנות בלבד:
*לטיסיה
*ורד
*אלכסיס
*מיקה
*וזואי
הבחירה הסופית תיערך מחר בשעה שמונה לעיני כל תושבי מיקמק סיטי כך היה כתוב ברשימת הנבחרות.
זואי הלכה לחדרה והכינה את הבגדים והנעליים שאותם תלבש בטקס הבחירה,היא לא יכלה להפסיק לחשוב על מקס היא הלכה למרפסת עם הנוף הכי יפה בארמון וקיוותה שזה יעזור לה להשכיח אותו
"נהנית מהנוף?",ההיא הסתובבה כדי לבדוק מי מדבר אליה זה היה הנסיך היא נדהמה ממתי הנסיך מדבר באופן אישי עם המועמדות..
"סתם חושבת"ענתה לו,"מה גרם לך להתחרט על כך שבאת?",מי אמר שאני מתחרטת?,"העיניים שלך","אני בסדר באמת","מכל המועמדות שבארמון אני מקווה שאת לא תשני את דעתך",היא הבינה שיש לה סיכוי לזכות ולאבד את מקס לתמיד המועקה הלכה וגדלה.
נראה לי שאני ילך לישון שאני לא יהיה עייפה ביום הגדול,"לילה טוב יפיפיה.

פרק 9:הבוקר הגיע כל המועמדות לבשות את השמלות הכי יפות והתבשמו וסידרו את שיערן,זואי לבשה שימלה בצבע תכלת ואספה את שיערה היא הייתה מדהימה.
הערב הגיע בימת הנסיך הייתה מקושטת ולצד הכיסא שלו היה כיסא ריק הוא היה מיועד לנסיכה שתיבחר,מול הבימה היו פזורים כיסאות פשוטים יותר לתושבי מיקמק סיטי ולשאר תושבי הארמון והכפרים,הרי בכל זאת כולם ירצו לדעת מי הנסיכה שלהם.

פרק 10:הרגע הגדול הגיע האולם התמלא ,הנסיך ישב בכיסאו והמועמדות ישבו בכיסאות לצד הבמה הייתה התרגשות גדולה באוויר זואי החלפה לחפש בעיניה את מקס ,אך היא לא ראתה אותו בתוך תוכה היא לא יכלה להאשים אותו שהוא לא רוצה להכאיב לעצמו כך,הטקס התחיל...
המועמדות נקראו לבמה אחת אחת והציגו את עצמן ,כל אחת אמרה מה היא חושבת על הנסיך ומה היא תעשה בתור נסיכה למען העם כל מועמדת הייתה יותר משכנעת ומדהימה מהשנייה,אך הנסיך היה חייב להחליט.

פרק 11:זהו זה אחרי כל מה שעברו סוף סוף הגיע שעת הבחירה המועמדות עלו לבמה ועמדו בשורה הקהל הריעה והנסיך נעמד לקבלת ההחלטה,לפתע זואי הבחינה בו מקס ישב בשורה הראשונה כמעט בסופה
הם הסתכלו זה בזו מקס לא יכל לעצור את הדמעות וכך גם זואי,הנסיך לקח את המיקרופון וקרא "אחרי החודש הארוך שעברנו יחד אחרי שהכרתי את כולן ,הגיע הרגע שכולנו חיכינו לו,לפני שאני יגיד מי היא הנסיכה אני רוצה לומר לכן שכולכן מדהימות ואני בטוח שתמצאו לכן בעל אוהב,אוקיי בלי עיכובים נוספים קהל נכבד הרשו לי להציג בפניכים את נסיכתכם החדשה, הרשו לי להציג את....."

המשך יבוא.....

מוקדש ל, כל המיקמקים ,המדהימים
6
120


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה