קהילה - סיפורים ושירים
dubtx
77
15

מכושפת 18/03/2016

מכושפת
פרק 1:
שרלוט יצאה מביתה לדרך בפעם הראשונה לבית הספר למיקמקי על, ולא הפסיקה להרהר באיך זה קרה, הרי עד לפני שבוע היא הייתה רגילה, כמו כולם,והנה פתאום היא מוצאת את עצמה במעמד הזה.
היא ידעה שעומד לפניה משהו גדול בפתח, השאלה היא, איך היא תתמודד מולו? איך יקבלו אותה שם? בעוד היא חושבת היא מצאה את עצמה מול שערי בית הספר לגיבורים, בעודה חושבת:" יש רק דרך אחת לגלות."
פרק 2:
בעודה עוברת את השערים הגבוהים, צפתה שרלוט במיקמקי העל המתאמנים בחצר.
היו שם בובות אימונים, מטרות, ומורה שאמר לה:"את החדשה? שרלוט, כן? תצטרפי."
שרלוט ריחפה לעבר המיקמקים האחרים ועמדה בטור לכיוון אחת המטרות.
כשהגיע תורה, שרלוט התקדמה לעבר המטרה ביידים בוערות באש סגולה.
היא כיוונה, בזמן שגם גם עיניה בוערות בסגול, והצליחה לפגוע בדיוק במרכז המטרה!
המורה התרשם, כתב במחברתו את התוצאה של שרלוט וצעק:"הבא!"
מיד כששרלוט ריחפה חזרה לאדמה, ריחפה אליה מיקמקית תוך שהיא אומרת:"היי! אני איבי, פגיעה יפה!"
שרלוט ענתה: "תודה!, את חושבת שזה היה טוב?"
אמרה איבי:"ברור! ומסוכן!, אהבתי!"
שתיהן צחקו, ומיד נשמע צלצול.
פרק 3:
בזמן ההפסקה, איבי ושרלוט לא הפסיקו לדבר ביניהן,בזמן שניגש לאיבי בחור בשיער שחור,ושאל אותה:"היי, איבי, מי זו?" מיד איבי אמרה:" שרלוט, זה גארט,
גארט, זו שרלוט."
גארט ענה:" היית מעולה בפגיעה במטרה! זו הייתה פגיעה חזקה" אמרה שרלוט:"כן, לפעמים אני לא שולטת בזה.."והסמיקה. בינתיים קראו לגארט מבחוץ וכל מה שהוא אמר היה:" נתראה!" לפני שריחף אל חבריו. איבי ושרלוט חזרו לדבר, ולאחר כמה דקות, שוב נשמע צלצול לשיעור.
פרק 4:
באמצע שיעור הריחוף, נשמעה אזעקה והמורה מיד אמרה:" לא ייתכן!ילדים, יוצאים!"
וריחפה החוצה. כל התלמידים ריחפו אחריה. שרלוט לא הבינה מה קורה, ואיבי הסבירה לה:" לא יכול להיות! זו האזעקה למציאת הגיבור או הגיבורה הנבחרים! הנבחר, הגיבור הכי חזק בבית הספר,יצטרך להילחם במפלצת כובשת היקומים,מיקיסיה!" כל התלמידים ריחפו לחצר בית הספר.האדמה רעדה, ומתוכה יצא יהלום קסום שמוגן בשדה כוח קסום, שלפי הנבואה, רק הנבחר או הנבחרת יוכלו לפתוח! המנהל, בעודו מחזיק בקמע הקסם שאבן אמורה להיות בו, ביקש מכל תלמידי בית הספר להסתדר ולנסות לפתוח את השדה, כדי שימצאו את הנבחר.
כל בית הספר התחבר לטור ארוך ומפותל, לצערן, איבי ושרלוט לא תפסו מקום בחמישייה, העשירייה, או אפילו בין חמישים הראשונים.כשהגיע תורה, ניסתה איבי לפתוח את השדה ולא הצליחה,בעוד המנהל צועק:"הבא!" אמרה איבי לשרלוט:"הכל תלוי בך!"
שרלוט צעדה לכיוון האבן, נשמה נשימה עמוקה, ונגעה בשדה הכוח.
פתאום, האבן זהרה באור בוהק ומסנוור, ולשרלוט התברר שהיא הנבחרת!
שדה הכוח נחצה לשניים, והאבן יצאה מתוכו וריחפה לתוך הקמע.
המנהל קרא לשרלוט אליו, ובעודה מרחפת, המנהל אומר לה:" שרלוט, את היא הנבחרת. האם את מכירה את הנבואה?"
ענתה שרלוט:" כן."
אמר המנהל:" מעולה!"
וענד לה את הקמע.
פתאום קרה משהו מפתיע: שרלוט ריחפה באוויר והסתחררה בעוד הקמע עליה,עיניה זוהרות בסגול שוב, ומערבולת סגולה קורעת את השמיים! מתוך המערבולת יצאה המפלצת הענקית מיקיסיה, שואגת, ונושפת אש.בעודה צופה במתרחש,לחשה איבי:"אוי לא."
פרק 5:
המפלצת התקדמה לכיוון העיר. בינתיים שרלוט ריחפה באיטיות חזרה לקרקע, ורק כשנחתה, עיניה הפסיקו לזהור. איבי מיד רצה אל שרלוט, כדי לוודא שהיא בסדר, וצעקה:" זה היה מדהים! לא היה לי מושג שאת כל כך חזקה!"
שרלוט חייכה, והסתובבה אל המנהל בעודו אומר לה:" זמנך הגיע.הקמע ירחיב את יכולותייך מעבר לכל דמיון.הוא יוכל לחסל את המפלצת, אבל היזהרי, כי הוא יוכל לחסל גם אותך."
שרלוט הצדיעה למנהל, התרוממה באוויר שוב, וריחפה במהירות האור בעקבות המפלצת. בינתיים, מיקיסיה ריסקה כל מה שראתה, הפכה בני אדם לפסלי אבן, ושלחה את שליחיה העורבים בעלי ארבע העיניים האדומות לזרוע הרס וחורבן בכל מקום.בעודה יושבת על כס מלכות שבנתה מבניינים מרוסקים,שרלוט ריחפה לעברה. שרלוט ריחפה מול פניה הענקיות של מיקיסיה, וצעקה:" מיקיסיה! את עוד תחזרי אל הממד שלך!" מיקיסיה צחקה ואמרה:" אין לך סיכוי! גם לא עם הקמע! אני אשלוט בממד הזה ומי שינסה להפריע לי..." אמרה מיקיסיה,הרחיפה סלע ופוצצה אותו לחתיכות קטנות בלי להתאמץ. שרלוט הבינה את הרמז, אך לא ויתרה. היא הפעילה את כוחו של הקמע, וגרמה לעיניה לזהור שוב, אלא הפעם בלבן!
פרק 6:
מיקיסיה צפתה במתרחש מולה וקמה מכסאה. שרלוט זהרה בהילה סגולה, שיערה ריחף באוויר, והיהלומים הסגולים על לחייה זהרו בבהירות. פתאום היהלומים הסגולים הפיצו שני אורות סגולים שהתמזגו לאחד, והאור הזה,כוון בדיוק לאבן המעויינת על מצחה של מיקיסיה.
ברגע שהאור פגע באבן, מיקיסיה נעטפה בכוח סגול,בעוד המערבולת הסגולה מושכת אותה חזרה לממד שלה, ושואבת ממנה את הכוחות.
ברגע שמיקיסיה חזרה לממד שלה, המערבולת זזה ממקומה והסתובבה בכל העיר ההרוסה, מחזירה הכל למצב הקודם:
המיקמקים לא היו פסלים עוד,הבניינים והרחובות ההרוסים חזרו להיות נקיים וחדשים,והשליחים העורבים של מיקיסיה, עם ארבע העיניים האדומות,הפכו לעורבים רגילים.
פרק 7:
כשהכל חזר לקדמותו, המערבולת נעלמה.
תושבי העיר הריעו שניצלו, והתלמידים של בית הספר הגיעו לראות את שרלוט לאחר הניצחון.
כולם מאוד התרגשו,אבל כשהגיעו, שרלוט לא הייתה שם! ובמקום שריחפה מעליו, היה רק שטח אפור,כאילו לאחר פיצוץ.
כולם היו עצובים ובעודם עומדים במעגל סביב האזור האפור, משהו צנח מהשמיים, והתרסק בדיוק במעגל האפור. זה יצר בור ענק באדמה כשנחת, וכולם הגיעו לראות מה זה. זה היה רק הקמע.
האבן עוד הייתה בתוכו,והמנהל מיד רצה לקחת אותו כדי לשמור אותו חזרה בבית הספר. אך לפני שהגיע אל הקמע, האבן פלטה אור סגול בהיר אל השמיים, ומהאור ריחפה למטה שרלוט,בשמלה סגולה
עם חגורת כוכב וגלימה סגולה קשורה באבן סגולה,שערה התנפנף ברוח ועיניה זהרו בסגול.
כולם בהו המומים במתרחש, וכששרלוט הגיעה לקרקע, היא פקחה את עיניה, ולחשה שלוש מילים יחידות:" היא לא
תחזור." כולם הבינו למה היא מתכוונת,
והאבן הסגולה בגלימתה של שרלוט פתחה מערבולת סגולה ושרלוט נבלעה בתוכה.
כולם היו שמחים ששרלוט ניצחה.
ולזכרה של הגיבורה, הציבו בבית הספר פסל של שרלוט, עונדת את הקמע האמיתי שבזכותו הצילה את העולם.
סוף
12
3
247


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
31/03/2016   18:04 חנלילי  3
מרגש מהמם ומקורי!!!!!! ומענין ביותר!!!!!!!!!
30/03/2016   15:50 ניסתי24  2
סבבה
21/03/2016   06:44 גולגיל464  1
אחלה