קהילה - סיפורים ושירים
מרשמלופיצה

העלה הקסום 26/03/2016

פרק 1 העלה הקסום

היום בבוקר אני ומשפחתי הלכנו לטיול ביערות מיקמק (למזלנו היה חופש פורים שאיפשר לנו ללכת בבוקר לטיול ולא ללכת ביה"ס) פיתעום משום מקום הגיע אליינו עלה ירוק קטן שנידבק לשימת האוטו שלנו,לא שהוא לא נתן לנו ליראות לאיפו אנחנו נוסעים,הוא היה קטן ולא היה אכפט לנו מימנו

פרק 2 תקואים באמצה שום מקום

היינו מעיפים את העלה עם המגבים של האותו אבל למזליינו הם לא פעלו,כי ממש אחריי מיספר שנייות העלה שינה את ציבעו מירוק לתכלת בדולח והיו מעלו כמה ניצוצים ולאחר מיכן הרגשנו הבזק של קרניים כחולות שעתפו את האוטו שלנו.לאחר כמה דקות הקרניים הכחולות ניפסקו ויצנו מהאוטו,בהתחלה זה היה ניראה כיאילו אנחנו הולכים על קרחון ענקי,הרמנו את מבתיינו למלה וראינו שהכל שחור עם כוכבים,לא הבנו "איך פיתעום הגיע הלילה?"

פרק 3 כוכב המינימיקים

ראינו מערה קטנה שעסוייה מסלע ומימנה יצעו קולות גבוהים מאוד,הלכנו ליראות מה זה וראינו כמה מינימיקים קטנים בתוך המערה וליידם היו כמה קליפות שבורות של בייצים.הבנו שהגנו לכוכב המינימיקים.

פרק 4 המינימיק הגדול

למזליינו הבנו במינימיקים כי ראינו את הסרט "המסע לכוכב המינימיקים" הבנו עד כמה שמינימיקים יכולים ליהיות גדולים ועכזריים,מיסתבר שלא כל המינימיקים הגדולים חזרו ליהיות קטנים :( יש כמה מינימיקים גדולים שעפו לכוכב המינימיקים ואחד מהם שמר על המערה הקטנה,הוא היה ניראה כיאילו הוא רומז לנו לכו מפה אני מזהיר אתכם! לא שהוא באמת דיבר,הוא פשוט היה ניראה ככה לפי התנועות שהוא עשה.

פרק 5 ניצלנו!

הלכנו חזרה לאוטו שלנו שככול הניראה היה הרוס ביגלל עוד מינימיק ענקי :(. העלה היה עדיין דבוק לשימשה עבל הוא לא פעל.לקחנו אותו ושמנו אותו מול העיינים של המינימיק ליד המערה,הוא היה ניראה מהופנט ופיתעום היה נחמד עליינו :) עלינו לו על הגב והתחלנו לירכב עלו.

פרק 6 בחזרה למיקמק סיטי

שמנו את העלה מיתחת למיחשה המנוע של האוטו והאוטו ניהיה חדש! כל המינימיקים היסתקלו אל האוטו וגם היו מהופנטים,לאחר כמה דקות כל המינימיקים הגדולים הפכו לקטנים! :) ניחנסנו על תוך האוטו ושוב הבזק של קרניים קחולות עתפו את האוטו,לאחר כמה דקות הקרניים ניפסקו ויצנו מהאוטו,"חזרנו למיקמק סיטי!" אמרתי בשימחה :)

פרק 7 כל מיקמק סיטי מריעה לנו!

אחרי שחזרנו למיקמק סיטי ראינו את סאני משקיף בטלסקופ שלו ולא מאמין למראה עייינו!" כל המינימיקים הגדולים חזרו ליהיות קטנים!" הוא אמר בשימחה,והודיע לכל מיקמק סיטי את ההודעה.וכולם הריעו לנו! אני גם הרגשתי שהמסע הערוך והמרטק היה הטיול שתיחננו מהבוקר! זה היה המסע המרטק והכיפי ביותר שהיה לי בחיים!