קהילה - סיפורים ושירים
עדודו100
5
1

לכתב אורח-הגיבורים של מיקסמאש 29/03/2016

הגיבורים של מיקמק: פרק 1-מסע בחלל
החבורה היו בחופשה, והם החליטו לטוס לחלל. פתאום הם שמו לב לכדור אנרגיה ענקי וסגול, שיורה לייזר משונה. הכוח המגנטי שלו שאב אותם פנימה! הם הצליחו לצאת, אבל דברים משונים קרו: זואי התחילה לרחף! סאני בא לתפוס אותה, (הוא הצליח לעשות את זה במהירות ננו-אלקטרית-פוטו-אטומית-יקפולוטונית. {במיקמקית מדוברת: יותר מהר ממהירות האור} ) אבל החליק. ג'ימבו תפס אותו אבל איכשהו זה כמעט מחץ את סאני. מקס בעט בג'ימבו, וזה היה חתיכת בעיטה כואבת! לקח להם זמן להבין שהם קיבלו כוחות על. "מה נעשה עם זה?" שאלה זואי. בדיוק אז הם קיבלו שתי הודעות: אחת מאיזה פרופסור אחד שמנסה להשמיד את מיקמק בעזרת מונדובוטים (שלא דומים בכלל למונדו) והשנייה מאחותה של אביגל, אנטארקטיקה, שמבקשת עזרה בלעצור אותו. הם מיהרו לבקש ממיקיאוולי תלבושות מתאימות לכוחות שלהם, והפכו לגיבורי המיק סמאש!
זואי=סקיי-אנג'ל, שליטת השמים עם כנפי האולטרא שמאפשרות לה לרחף.
סאני=מאסטר נינג'ה-ספיד, המהיר יותר ממהירות האור.
ג'ימבו=SMASH-MAN, בעל כח פיזי בלתי מוגבל שלא ניתן לעצור.
מקס=קיק-מיק, המומחה בבעיטות מחץ מדויקות.
פרק 2-המעבדה של אטומיק
אי שם, בקרחת היער, לפרופסור אטומיק נמאס מהקצב האיטי של העבודה. "כמה זמן לוקח להעביר את הנוזלים הרעילים למעבדה?" שאל את גנרל קריפטור, מונדובוט משולב של כל הסוגים, שבמקום צהוב או אדום היה לו צבע ירוק בגוף. "עזבו, העיקר שאשתחרר בקרוב," בקע קול מהמערה, שהייתה בעצם קיסר המונדובוטים שהפך למערה בגלל אנטארקטיקה. "אני זוכר את הבטחתי, קריפטור, ותוכל לקבל את הגוף שלי," המשיך, "אבל אל תשכח את התוכנית!" "איזו?" שאל אטומיק. אתה עוד תראה..." וואז הוסיפו-"אולי...". צחוקם המרושע הדהד ברחבי המערה.
פרק 3-המקדשים הקסומים א'
אנטארקטיקה חיכתה להם בחדר דרגה 4, והסבירה להם על מקדשים שיוכלו לחזק אותם, אך הדרך לשם מסוכנת מאוד. היא חילקה להם מפות והם יצאו לדרך. מקדש המעוף היה אמור להיות במקום הכי גבוה במיקמק, אז היא החליטה ללכת למשחק "לעוף על המיקמק". אנטארקטיקה צדקה-בכניסה למקדש חיכו לה שני בזי ענק שהתחילו לתקוף אותה. לא היה לה קל, בעיקר כי הם השתכפלו כל הזמן. והיא לא היתה היחידה שהיה לה קשה...
פרק 4- המקדשים הקסומים ב'
למקס לא היה קל להילחם בכדורגלנים זומבים או בכדורשעים שלהם במיקארנה. הוא היה מעדיף קרב סקייטבורד, אבל לא, כדי להכשיר את הכוח שלו אנטארקטיקה שלחה אותו לבעוט במפלצות כדורגל. מה הקטע? הוא לא ציפה שמי שהעבודה שלו הכי קשה היה... (לא) ניחשתם נכון- קריפטור. כשמקס הסתבך במקדש הבעיטות, הוא היה צריך לפקח על צבא מטומטם יותר מאטומיק... (מה? לא, פרופסור, אמרתי שהצבא כל כך מטומטם, והלוואי שהיה להם מוח כמו שלך:( אז להתראות)
פרק 5- המקדשים הקסומים ג'
'מותקף בידי ממתקים, אין מצב יותר משפיל מזה,' אמר ג'ימבו בעודו מנסה להדיע ליהלום של מקדש החוזק בעולם הממתקים. גם סאני הסתבך בקרב עם המוחות המפלצתיים במקדש המהירות במעבדת הטריוויה. אצל האחרים המצב לא השתפר עד שמקס העביר להם את ההודעה: סאני, זוכר את פונקציית שילוב הכוחות שהכנסת לזרקור הסמאש? תשתמשו בה, כי גיבורי על אמיתיים עובדים יחד!" זה באמת עבד. אחרי שפעלו ביחד והביסו את השומרים, הם השיגו את מחזקי הכוחות ופנו לכיוון מעבדת אטומיק.
פרק 6-המזימה
"מערת הקיסר-יש, נוזל רעיל-יש, קריפטור-יש, ואטומיק-3,2,1," קליעה בול של קריפטור. "אפשר לדעת מה אתם עושים כאן?" שאל אטומיק. "אפס!" צעקה אחת, ולרגע בקושי ראו את המרכיבים הנ"ל. רק אחר כך הבינו מה קרה: קריפטור השתלט על הגוף של אטומיק, לקח את השרביט, נכנס לנוזל הרעיל במערה והפך, סוף סוף, לקיסר המונדובוטים. "הריעו לקיסר!" קרא, "וצאו להשמדת העיר!
פרק אחרון-הקרב
האמת, בואם של המיק סמאש היה צפוי, כי קריפטור תפס אותם על חם והעיף אותם עם גל הלם עוד כשהיו בלוח המודעות. כשהצליחו להגיע, (אחרי חמישה גלי הלם נוספים) הם פתחו בהתקפה. סאני הסיח את דעתם של הצבא, זואי תקפה מלמעלה ומקס וג'ימבו מלמטה. לרוע המזל, הם לא הצליחו לגבור עליהם. הם היו כל כך מטושטשים, שהם לא שמו לב לקוסמים 2.0, מובילים את ראש העיר(!) וכל החבילה הקסומה כדי להציל אותם. הם גילו את זה רק כשההכרה חזרה אליהם, והמונדובוטים כבר לא היו קיימים. סוף טוב הכל טוב

מוקדש ל מיקמקיםשיאהבואתהסיפור
9
2
145


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
30/03/2016   21:53 סיגלית1912  2
ממש יפה
30/03/2016   07:30 נאגיחצץ  1
תגובה ראשונה לייק שלישי!