קהילה - סיפורים ושירים
100דידושה
306
25

תעלומה לאור ירח... 06/04/2016

פרק 1- התעלומה המוזרה שראיתי אי פעם
שלום, קוראים לי רוז , אני אוהבת לפתור תעלומות עם החבורה שלי, מני, ליב וסגול. הן עוזרות לי בהכל.(כולל לעשות שיעורים) היום ראיתי תעלומה מוזרה... אני אספר לכם את המקרה...
לפני שבוע בערך, ראיתי עקבות מחלון חדרי.
קצת פחדתי אבל הוצאתי את הפלאפון שלי מהתיק שלי, התקשרתי לליב, אחר כך למני ואז לסגול.
" כן, אני ראיתי עקבות מחלון החדר שלי אני צריכה את עזרתכן...."
פרק 2- אני, ליב מני וסגול, עוברות על העקבות
" תודה שהגעתן בנות! אתן הכי מושלמות בעולם!"
" חח, זו לא בעיה לבוא אליך למרות שמאוחר..." אמרה סגול " אולי נישן אצלך? במילא נחזור מאוחר" הציעה מני " קודם נחקור את התעלומה ואז נראה..." אמרתי. " ליב למה את שותקת?" שאלתי
" אממ לא אני פשוט אממ קצת פוחדת..." אמרה ליב
" לא צריך לפחד, נשמור על כולן..." אמרה מני
פרק 3- יוצאות לדרך...
אנחנו יצאנו לדרך ליד העקבות עד שהן פסקו.
" וואו מה קורה פה ו... איפה אנחנו?" שאלה סגול.
אמרתי להן להירגע אבל אז כולם התייפחו ביחד כאילו שהן בבית הסוהר ללא הורים עם חיות טרף. כמובן שאני הייתי אמיצה את לא בכיתי.
" אתן לא צריכות לבכות על שטויות!" אמרתי והוספתי, "אם אתן רוצות להישאר פה בבקשה, תישארו פה לא רוצות לא צריך." מי שרוצה לבוא איתי שתצביע. מני היחידה שהצביעה. " מני את חברה טובה מאוד, בואי איתי"
פרק 4- לאן אנחנו הולכות?
אני ומני הגענו לקרחת יער ענקית מוזרה ומוזנחת...
ראיתי שבקרחת יש סימני גלגלים ואמרתי למני, " מני, תסתכלי פה, יש פה סימני גלגלים, צריך לעקוב אחריהם" " כן!!! אלופה אחת יאללה בואי!"
פרק 5- עד לקרקס...
אני ומני עקבנו אחרי סימני הגלגלים וגילינו מלפנינו קרקס ענקי!! עם אי אפשר לדעת כמה הוא ענק ומפואר! אני ומני פערנו פה עד שלא שמנו לב כמה שזה לא מכובד.
ההורים שלי ושל הבנות, לא היו בבית אלא הם אמרו לנו שהם בעבודה.
אני ומני הרגשנו הקלה, אם הם היו רואים שאנחנו לא בבית, הם היו משתגעים מתקשרים למשטרה והכל לראות איפה אנחנו...
פרק 6- מנסות לחבר את חלקי הפאזל...
( לחבר את חלקי הפזאל זה הביטוי הזה...)
אני ומני מצאנו את הרכב שחיפשנו... פתאום נשמעה נהמה של " ואררררר" " זהו זה! אלה העקבות שמצאנו! מעניין מאיפה החיות האלה הגיעו! אולי מגן חיות? או מישהו שלכד אותם?" הסברתי...
והמשכתי לספר " עד שהם הגיעו לקרחת היער המוזרה ההיא, ושם חיכה הרכב של הקרקס, ולכדו אותם! לקרקס! עכשיו הכל מתבהר!" " את אלופה רוזי, את אלופה!!!!!!!!!!! אבל אנחנו חייבות לחשוב מה יותר טוב, להנות מהקרקס עם החיות, או לשחרר אותם למקור שלהם, הטבע?" שאלה מני " אממ מממ אני חושבת אממ שלהנות זה לא העיקר! אם ניתן לקרקס לעשות את זה, לא יהיה לנו טבע!" אמרתי.
פרק 7- מה נעשה? מה נעשה? צריך לעשות קסמים
"מני! צריך לקחת את האבן המרדימה! היא תרדים את כולם ל-20 דקות! ניקח את האבנים המרדימות שלנו ונפזר אותם בכל מיני מקומות!" אמרתי "אבל מאיפה נשיג אותם?!" " חח אל תייהי טיפשונת, אני תמיד סוחבת אותם איתי בכיס שלי!" אמרה מני בצהלה.
" מעולה תעזרי לי לפזר אותם יש לנו 10 אבנים כאלה, ש-6 יהיו בתוך הקרקס ואת ה-3 נפזר בחוץ את תפזרי בחוץ ואני בפנים. את האחרון תביאי לי, נצטרך אותו לתוכנית הבאה שלי... טוב צריך למהר, אמא ואבא שלי אמרו שהם יחזרו בחצות בדיוק אז נמהר כי עכשיו 24:00 בלילה ( 12 בלילה ) בואי יאלה תיק תק!" אמרתי.
פרק 8- גמרנו, רק נשאר משהו 1 קטנטן
" טוב זה היה מהיר, צריך להתחבא מאחורי העצים שלא יראו אותנו אפילו אם נרדמו..." אמרה מני " כן ואני אגיד את התוכנית שלנו לעכשיו..."
התחבנו מאחורי עץ אחד, ולחשתי למני," טוב התוכנית: אני אקח את האבן, אפתח את המכונית, ואראה לחיה שמי שזאת לא תהיה, את האבן והיא תרדם מיד, את בינתים, תודאי שאף אחד לא בא. בסדר?" " טוב" החזירה מני הלכתי על קצות האצבעות למכונית היא הייתה פתוחה, איזה מזל, התקדמתי בשקט ופתחתי את השמיכה שעל המכונית. לא האמנתי למראה עיני עד שפערתי את פי ושכחתי שעומדת מולי חיית טרף. אלה היו אריה ולביאה. 2 נהמות נשמעו מפיהם של האריה והלביאה, מיהרתי להוציא את האבן, והם נרדמו... בשינה שלבה...
פרק 9- להחזיר את החיות
" הצלחתי מני אני באה!!" אמרתי
" את יודעת לנהוג? הא שכחתי אנחנו רק בנות 12...
מעניין מה קורה עם סגול... מסכנה שהיא נשארה לבד... בטח נרדמה... לא משנה תמהרי! צריך לעשות משהו! לתוכנית הבאה, ננסה לנהוג במכונית. אני אהיה הנהגת... עד שנוביל אותם לגן חיות... ונגיד לסגול לבוא איתנו ברור?" " רעיון מעולה" אמרה מני ועלינו ונסענו הכי מהר הגענו לסגול, הערנו אותה, המשכנו לגן החיות... היו שם שומרים... " אממ שלום, אנחנו נראות קטנות, אבל אנחנו בתחפושת, חח יש לכם כלוב פנוי? כי אם כן, יש לנו פה אריה ולביאה בשבילכם..." הסבירה סגול הכל...
" הא יופי מעולה, תודה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה..." אמר שומר אחד...
"רק תמהרו כי הם יתעוררו ויעשו נזק..." הזכירה מני
פרק 10- חייבות להתקשר למשטרה...
כבר 24:30 ( 12 וחצי בלילה) והבנות עדיין לא הגיעו לביתהם,צריך להתקשר למשטרה לגבי הקרקס... חשבתי בלבי, " אוי בנות! איפה ליב?!!" נזכרתי , סגול ראית אותה אולי?!" " כן ראיתי אותה היא רק הלכה לבית שלה כי ההורים שלה דאגו לה והתקשרו..." " הא אני תמיד בהיסטריה" אמרתי. "חחחח"צחקו כולן פה אחד... "נחזור הביתה ונגיד להורים שיש קרקס שחוטף בעלי חיים ונגיד להם את התירוץ הזה: שאנחנו יודעות את זה כי קראנו בעיתונים וגם שחברה שלנו מהכתה, מאדי, ראתה איך לוקחים חיות וזה צער בעלי חיים" " אלופה כמו שאמרתי לך..." אמרה מני... וכך קרה לי באותו היום הגענו ב-24:45 ( רבע לחצות) אמרנו להורינו את התירוץ הם התקשרו למשטרה וכך, הקרקס נעצר.
וזהו סוף הספור שאומר לכם: אל תעשו צער לבעלי החיים...
מקווה שאהבתם:)

מוקדש לכל המיקמקים, הנפלאים!
13
4
202


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
04/05/2016   18:13 מתוקית78  4
וואו פשוט וואו אין מילה אחרת את כותבת מדהים תמשיכי לכתוב כאלה סיפורים נפלאים!!!
07/04/2016   13:49 100דידושה  3
וואו תודה רבה!
06/04/2016   19:20 דעדע7  2
וואו מאחלת לך הרבה הצלחה !
06/04/2016   19:17 דעדע7  1
יפה הייתי רוצה שתהיה כתב אורח !!!!!!