קהילה - סיפורים ושירים
מרשמלו1982

העיר הנטושה 06/04/2016

1. אימאלה !!!
זה קרה בערב סגרירי ואפל . כהרגלי , שיחקתי במיקמק . לפתע , נכבה החשמל !!! להפתעתי גיליתי שלכל העיר נכבה החשמל . אמא נכנסה לחדרי ואמרה : זמן לישון , לילה טוב . מהחלון ראיתי שמתחיל לרדת גשם חזק , ובהמשך הגיעו גם רעמים וברקים . לא יכולתי להירדם מרוב פחד . ולפתע פתאום , נכנס לחדרי ברק שפגע בי , ולקח אותי ל...

2. איפה אני ?
הסתכלתי סביב בפחד רב , והבנתי ... אני בסיפריה! הסיפריה נראתה נטושה ... כל הספרים מלאים באבק , הקירות מלאים קורי עכביש , המדפים והשולחנות שבורים , והרצפה מטונפת . איפה אני ? הסתכלתי החוצה דרך החלון השבור ולא האמנתי ... שדה ! שדה ריק !

3. מי זה ?!
שמעתי מאחורי לפתע רעש . הסתובבתי בבהלה ולא ראיתי שום דבר . עכשיו מכיוון החלון הגיחו רעשים ולא היה שם כלום . התחלתי לבכות . פחדתי שלעולם לא אוכל לחזור הביתה , למיטה הרכה ולחדר הנקי . התאפסתי על עצמי .יתחילו לחפש אותי עד שימצאו אותי !

4. ספר הכשפים
לפתע נפל עליי ספר עבה משום מקום ! התבוננתי עליו וראיתי שהוא זוהר בצבע כחול . פתחתי אותו בזהירות רבה ופתאום קפצה עליי ממנו רוח רפאים !!! היא אמרה לי : תודה ששיחררת אותי מיקמקית צעירה ... סליחה אם הבהלתי אותך , לא התכוונתי !
אני כלואה כבר שנים בסיפריה ... לפני עשרת אלפים שנה נסגרה הסיפריה בגלל מיקיאוולי שהרסה את העיר כולה . היא מתכננת לבנות בו מפעל של רובומונדואים שיעזרו לה להשתלט על כל העולם ! אה , סליחה שלא הצגתי את עצמי ... שמי הוא מיקה . ואת ? אני מרשמלו1982 ... אני לא מבינה , אנ בעתיד ?

5. אני מתחילה לעזור לעצור את מיקיאוולי
מאין באת ? מיקה שאלה אותי. סיפרתי לה ששכבתי במיטה , ולפתע פגע בי ברק שהביא אותי לפה . אה ... הבנתי . ישנה מכשפה טובה שנמצאת כעת בתקופה שלך . היא שלחה אותך כדי לעזור לנו לעצור את מיקיאוולי . למה דווקא אני ? שאלתי . מיקה ענתה : את מיקמקית מיוחדת , יש לך כוחות . בנוסף, בעזרת הכוחות שלנו נוכל ביחד לעצור את מיקיאוולי . שלנו ? תהיתי . כן , שלנו . מיקה שרקה שריקה חזקה ויצאו מהספר עוד מלא רוחות . שמענו שריקה ! הם אמרו למיקה . מיקה אמרה : היא הגיעה !!! סוף סוף ! מרשמלו1982 פה ! כולם שמחו ורקדו .

6. אני מכירה את הכוחות שלי
כולם אמרו : היא זאת שתוכל להקפיא את מיקיאוולי !!! מה ? מה זאת אומרת ? הסבירו לי : כשאת מרימה ומורידה את היד את יכולה להקפיא כל מה שרק תצביעי עליו ביד השניה !!! מגניב ! ניסיתי ובאמת הצלחתי להקפיא ספר ! לפתע נזכרתי בבית ... שאלתי את הרוחות אם הן יוכלו להחזיר אותי והן ענו : בחצות את תחזרי כבר לבדינו . אנחנו חייבים להתארגן ולצאת . כולם מוכנים ? כן !!!

7. יוצאים לדרך !!!
הלכנו לאורך השדה החשוך והמפחיד עד שהגענו לטירה ענקית שמסביבה הייתה תעלה עם תנינים . נכנסנו . אמרתי לכולם : איך נעבור את התעלה עם התנינים ? תקפיאי אותה ! כולם צעקו פה אחד . הקפאתי את התעלה והמשכנו . מהר ! נשארו לנו רק עוד חמש דקות עד חצות !!! עלינו במהירות במדרגות ונזהרנו שלא לדרוך על המדרגות השבורות , עד שהגענו לחדר שנמצא בראש הטירה . פרצנו את הדלת וכולנו ביחד הרגנו את מיקיאוולי . עכשיו , מיקה אמרה , הגיע הזמן להחזיר לכאן את כל המיקמקים והבתים . מיקה הקליקה באצבעותיה והכל חזר לקדמותו !

8. חזרתי הביתה ...
עכשיו דקה לחצות , הגיע הזמן לחזור הביתה . תודה רבה לך , מרשמלו1982 !!! עזרת לנו להציל את העיר , וגם הצלת את העתיד של התקופה שלכם !!! להתראות לכולכם ! היה נחמד להכיר אתכם ! שוב פגע בי ברק , והחזיר אותי למיטה החמימה . הייתי עייפה , ונרדמתי .
הסוף

מוקדש ל 9192מאיה
11
2
192


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
04/05/2016   18:13 המלכהשך  2
וואו זה מוש!!!!
06/04/2016   21:48 וניל315  1
מהמם! את כותבת נפלא