קהילה - סיפורים ושירים
May64
5
14

נסיכת האור 07/04/2016

פרק 1:חטיפה
זואי סיימה את לימודיה בבית הספר. היא חזרה הביתה, וישבה בחדרה. פתאום שמעה קול קורא לה. "זואי... זואי... תלכי למראה..." זואי, שלא הבינה מה קורה, ניגשה למראה והתבוננה בה. פתאום הרגישה שכל גופה מתכווץ, ונדחס למראה. פתאום היא נזרקה לחדר קרח, בוא ראתה מכשפה, ואת שני אחיותה, והוריה כלואים בתא. "זואי!!! יש בך את הכוח להפוך לנסיכת האור!!! אנחנו מאמינים בך מתוקה שלנו!!" שידרו אליה הוריה מסרים בטלפתיה. המכשפה הסתובבה מכדור הבדולח שלה אל זואי, ושלחה אליה את ידיה במטרה לכשף אותה. הכישוף הרים את זואי והכניס אותה לתא מיוחד, שרק כוח האור יכול לצאת ממנו. המכשפה צחקקה ברוע ואמרה:"בחיים לא תצאו מפה!!"

פרק 2: המכשפה נעלמה מן החדר, והותירה אחריה עשן סגול. הוריה של זואי אמרו לה:"זואי מתוקה, הכוח נמצא בך. את רק צריכה למצוא את דרכך בתוך האפלה..." פתאום, הופיע עוד כלוב מיוחד, ובתוכו הייתה עוד משפחה מפוחדת. "אל תדאגו!" אמרה זואי. "אני היא נסיכת האור, ולא אתן למכשפה המרשעת לפגוע בכם!" המשפחה הזילה דמעות אושר ומילמלו תודה.

פרק 3: מציאת דרך האור

המכשפה הופיעה פתאום בחדר, כשכולם היו רדומים. היא בחנה את הילד מהמשפחה הסמוכה למשפחתה של זואי. "זה וודאי נסיך האור!" אמרה בקולה המצומק. כולם התחילו להתעורר אחרי שינה רצופת חלומות רעים וסיוטים. הם התבוננו בגועל, זעם, ופחד על המכשפה, וכל הרגשות האלו היו מעורבבים יחד. המכשפה הכניסה לתאים תפוחי אדמה מבושלים, וקצת מרק. הם אכלו את האוכל בשקיקה, ואחר כך נרדמו, והמכשפה, נעלמה כלא הייתה. בבוקר, המכשפה הגיעה, והתגרתה בזואי. "את סתם ילדה שלא יודעת כלום" אמרה בקולה הצרוד והמצומק. "איך את תגברי על מכשפה בכירה כמוני? מילא הילד ההוא, אבל את? את סתם עוד ילדה ממוצעת!" אמרה המכשפה וצחקה צחוק מזוויע. ויצאה מן החדר. זואי הפכה אדומה, ואז...

פרק 4: כבר לא ילדה רגילה

זואי התחילה להיות מוקפת באור לבן, והמראה שלה התחיל להשתנות. כנפים צמחו לה מן הגב, חולצתה ומכנסיה התחלפו בשמלה לבנה של מלאכית, והילה צהובה הופיעה מעל ראשה. "הצלחתי!" אמרה זואי בהתרגשות. היא החליפה מהר את המראה שלה, לכפי שהייתה קודם, כדי שהמכשפה לא תדע.

פרק 5:סוף טוב הכל טוב

המכשפה נכנסה לחדר, והתבוננה בכולם. היא הסתובבה לכדור הבדולח שלה, והסתכלה בעוד משפחות בעולם. ואז זואי נהפכה לנסיכת האור, כמו קודם. כנפיה חזרו, וגם ההילה הצהובה. שמלתה נראתה יפה יותא מתמיד, וכוחה היה עצום. היא כיוונה את ידיה אל המכשפה, ושלחה אליה כדור אור. הכדור פגע במכשפה, והיא עפה לקיר, והתעלפה. זואי מצאה דלי מים, ושפכה על המכשפה. פתאום היא התחילה להפוך לגוש חום. זואי פתחה את התא, והלכה לפתוח את התאים האחרים. היא עשתה כישוף שלכולם יהיה כנפיים, וכולם עפו משם, משאירים את גופת המכשפה כגוש חום.

פרק 6:חוזרים לשיגרה

זואי פיהקה בשיעור היסטוריה, ואז שמעה את הצלצול. היא חזרה הביתה, לבית הלבן.

מוקדש ל מוקדשלכלהחברותשלי♥
13
2
230


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
04/05/2016   18:11 מתוקית78  2
סיפור ממש יפה את ממש טובה בזה
24/04/2016   11:13 2בליון  1
וואו! איזה סיפור מדהים!