קהילה - סיפורים ושירים
פפיונת53
26

יציאת מיק-מיצרים 24/04/2016

פרק 1 ליל הסדר

הכל התחיל כשאתמול בלילה אני,משפחתי וחביי ישבנו
ליד השולחן המקושט לכבוד ליל הסדר. השארנו את הדלת פתוחה כדי שאליהו מיק-ענבי יבוא לשתות מהכוס המהודרת ששמנו לו על השולחן. התחלנו ליקרו את ההגדה ופיתעום ראינו את אליהו מיק-ענבי! אמרנו לו עד כמה שאנחנו שמחנו שבניי ישראל יצאו ממצרים.

פרק 2 השיח הקטן

פיתעום מצאנו את עצמינו במידבר,והינה לידינו שיח קטן שרעד קצת.באנו ליראות מה יש בשיח הזה שגורם לו לרעוד, קול חזק יצא מהשיח ואמר:"אנה הורידו את נעליכם,מקום זה קודש הוא!" הורדנו את הנעליים בזהירות.הקול לא סיים את דברו ואמר:"כחו את מטה זה ובירחו ממצרים עם כל העם." לקחנו את המטה,והוא מיד הפח לנחש! נורא נבהלנו!

פרק 3 חציית ים סופמיק

הלחנו למצריים והעמדנו פנים שאנחנו מיתעמצים לסחוב לבנים כבדות. מיד אמרנו לעם "אנחנו חייבים לברוח מפה!" העם הקשיב לנו ובא אחרינו. בעוד מעלינו מרחף לו ענן שבא איתנו לכל מקום. הלחנו מלא זמן,יותר מיום! אבל מזל זה לא היה 40 שנה! הגענו לים סופמיק וקצת חששנו לחצות אותו. הבטנו לאחור וראינו שהמצרים רצים לקיבוניינו! רצנו מהר לתוך ים סופמיק,הוא נחצה לשניים ועברנו דרכו. כשהמיצרים באו גם לעבור,ים סופמיק ניסגר בחזרה ביזמן שהמיצרים תבעו בתוכו.

פרק 4 יציאת מיק-מיצרים

הלחנו שוב יותר מיום זה היה מסע מעייף :( הלחנו כל כך הרבה בלי מים ובלי אוכל!הלחנו אולי חודש שלם! הייתי כל כך עייפה.

פרק 5 חזרה למיקמק סיטי

הלחנו והלחנו... פיתעום מימוליינו הייתה עיר קטנה ולידה שלט גדול ובו כתוב "מיקמק סיטי" "חזרנו למיקמק סיטי!" אמרתי משימחה. חזרנו לבית עייפים ומותשים. לא היה לנו כוח להמשיך את ליל הסדר. אבל אחריי שעשינו את כל המסע הזה למדנו כמה שזה היה מעייף ומפחיד,היינו רוצים שיאריכו את זה שיצאנו ממצריים. אם אנחנו רוצים שיאריכו אותנו אנחנו צריחים להאריך גם אחרים כי גם הם עשו את המסע הזה וגם הם רוצים שיאריכו אותם! למרות שהיינו עייפים הימשחנו את לילי הסדר,כי הארכנו את בני ישראל שיצאו ממצרים. כרנו את ההגדה ושרנו המון שירים כמו: "אחד מי יודע" או "חד גדיא" ,"דיי דיינו" וגם "מה נישתנה בלילה הזה" היה מאוד כיף, היצלנו את כל עם ישראל ויצאנו ממצרים! היה מעייף אבל שווה את זה!

מוקדש ל AVIGAL, וכולם!
4
100


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה