קהילה - סיפורים ושירים
מיקיונית

פסח בממלכת מיקאן 24/04/2016

פרק ראשון-אין מצות לפסח
נשלחתי לחנות לקנות את המצות לליל הסדר,שאלתי את המוכרת איפה מדף המצות והיא ענתה שהכל נגמר אבל יש חבילה אחת נוספת-קופסאת מצות קסומות שמי שאוכל ממנה מגיע לארץ רחוקה ועזובה שבה שולטת מכשפה רעה וחזקה,אבל אף אחד לא מאמין וגם לא באמת מגיע לשם,לא היתה לי ברירה כי שאר החנויות נסגרו והשעה היתה מאוחרת מאוד אז קניתי את המצות האלו.

פרק שני-ארץ מיקרט
ליל הסדר הגיע,כולם היו מסביב לשולחן כשחילקו את המצות שקניתי כולם אכלו ולא קרה להם שום דבר ואז אני אכלתי,לפתע הבזק של אור עטף אותי והגעתי לממלכה לא מוכרת-ממלכת מיקרט.שמעתי צחוק מתגלגל ואז ראיתי אותה,מכשפה ששמה מרגרט היא כיוונה אלי את השרביט ואז בדיוק כשחשבתי שאני הופכת לצפרדע,יד משכה אותי והגעתי לחדר סודי,המיקמקית שהצילה אותי היתה לבושה בהידור היא אמרה לי:"אני הנסיכה מריאן,הנסיכה של הממלכה הזאת,לפני כמה חודשים השתלטה המכשפה הזאת על ממלכתי,ואני וחברותי מנסים לעצור אותה ולהחזיר אותה ליער המכשפות,אבל כדי לעשות זאת צריך את יהלום החרות שנמצא במקום שממנו היא ברחה"

פרק שלישי-יער המכשפות
יצאנו למסע ליער המכשפות אך כשהגענו האדמה רעדה ואז ראינו ראש והבנו שאנחנו עומדים על גב של דרקון,הוא אמר שהוא השומר של היער ושאלנו אותו איך הוא נתן למכשפה לברוח משם,"מרגרט היא אומנית בשיקויים,בלי שראיתי היא שמה לי שיקויי שינה בכוס ואז היא יצאה מכאן" הדרקון אמר.

פרק רביעי-מחפשים את היהלום
הדרקון השומר הסביר שביער המכשפות יש מערה שנקראת 'מערת החירות' ובה נמצא יהלום החרות,הנסיכה מראין הושיטה את השרביט שלה והוא כיוון אותנו למערה.הרבה מיקטלפים עפו לכיוון שלנו והתקופפנו כדי להתחמק מהם ואז ראיתי אבן מהקיר שהיא קצת בולטת ממנו ,לחצתי עליה ואז עלה מהאדמה שולחן עם שלושה חפצים:יהלום,מצה ובובת נסיכה.ידענו שהמערה תתמוטט אם נרים חפץ שגוי.

פרק חמישי-מצילים את ממלכת מיקרט
חשבנו שהיהלום הוא זה שאנחנו מחפשים אבל זה קל מדי,ובובת הנסיכה היא מסמלת את מריאן אז זה וודאי לא קשור לכולנו.אבל מצה קשורה לפסח וזה החג עכשיו אז הרמנו את המצה.דלת נפתחה בתוך המערה ובתוכה יצא אור זוהר נכנסנו לשם ולקחנו את יהלום החירות,ואז הדרקון השומר לקח אותנו חזרה למיקרט ואז הנסיכה שמה את היהלום בראש השרביט שלה והיהלום שיגר קרן אור אל המכשפה מרגרט והיא חזרה ליער המכשפות.

פרק שישי-חוזרים הביתה
מריאן שינתה את שם ממלכתה לשם הקודם שלפני שלטונה של מרגרט 'מיקאן' ואתי היא שיגרה חזרה לשולחן ליל הסדר.סיפרתי לכולם על ההרפתקאה שלי אבל אף אחד לא האמין,לא נורא,אני מאמינה.