קהילה - סיפורים ושירים
רכטר1
2

יום מאוד מוזר!! 07/05/2016

פרק 1 ההתארגנות
ביום שישי (זה היום שבערב היה זיקוקים ליום העצמאות)
התארגנתי והתלבשתי יפה בכחול לבן לכבוד יום העצמאות.
כשפתאום שמעתי "דינג דונג" הפעמון בדלת צילציל והדוור עמד בפתח הדלת ואמר לי "יש כאן חבליה בשביל רוני לומנד!" (זו הייתה אימא שלי) אמרתי "שים פה" והוא הניח אתה החבילה על השולחן. נורא התרגשתי ורציתי לפתוח את החבילה (למרות שידעתי שהיא של אימא) הסקרנות שלי גברה גדלה וגדלה עד שלבסוף החלטתי לפתוח את החבילה.

פרק 2 החבילה
פתחתי את החבילה והופתעתי לראות שאין בתוכה כלום.
חשדתי חשבתי שהדוור עבד אליי וגנב את מה שבתוך החבילה כי הוא יקר ערך או שאולי יש תחתית כפולה שלא ידעו על כיומה? כל מיני שאלות צצו לי בראש ועם אימא תיראה שפתחתי? והם היא תכעס? מה אולי אני לא אבו לזיקוקים בגלל עונש? לא ידעתי מה לעשות
אבל בדקתי בכל זאת שאין תחתית כפולה. ערמתי את החלק התחתון של הארגז ופתאום עפתי לכל מיני קוונים ואז נכנסתי לחבילה.

פרק 3 בחלק התחתון
נחתתי בכלל לא ברקות נחתתי על דשא והסתכלתי סביבי. ואז ראיתי 7 גמדים ונערה יפת עיניים מנעשים
להרים אותי. הנערה הייתה נראית בול כמו שלגיה: עור לבן כשלג שפתיים אדומות כדם ושיער שחור כשל עורב. חשבתי שנכנסתי לאגדה של שלגיה ולא ידעתי איך לצאת שאלתי את שלגיה "איפה אני?" והיא ענתה בקול צרוד " את בארה"ב" "אני בארצות הברית?" שאלתי המומה "כן" השיבה שלגיה ואז חשבתי איך אטוס חזרה לישראל? או רגע בעצם אנחנו בעבר של שלגיה עם אחזור לישראל הגיע לעולם אחר אוי עם לא אספיק להגיע בזמן הביתה? הייתי מודאגת אבל פתאום קרא נס!

פרק 4 הנס הגדול
הופתעתי לגלות פתאום שגם אבא ואימא הגיעו
רעדתי אמרתי לאימא "אימא אני מצטערת שפתחתי את החבילה בלי רשות" אימי אמרה "זה בסדר מותק, לצעירים יש סקרנות גדולה ומפותחת" שמחתי שאימא מבינה אותי שאלתי אותם "איך נצא עכשיו?" השיבה אימא "אין דרך לצאת פשוט נחגוג עם שלגיה" וכך היה לנו יום עצמאות קסום מהרגיל!

מוקדש ל שירה7669, אלזה7898, קטארה4
5
1
174


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
09/05/2016   17:11 שירה7669  1
מדהים ומפתיע קסום♥