קהילה - סיפורים ושירים
ייששיי

סיפור 30/05/2016

פעם גרה מיקמקית שקראו לה מימית שחיה לבד בבית. למימית היה מינימק גדול שקראו לו גוצ'י אותו היא מאוד אהבה. הוא היה ישן מתחת למיטתה, כל פעם שהיא הייתה מפוחדת היא הייתה שמה את ידה מתחת למיטה, וגוצ'י היה מלקק את ידה והיא הייתה נרגעת.
יום אחד היא ראתה בטלוויזיה שפושע מטורף שמסתובב כל היום עם נחשים ברח מהכלא והוא מסתובב סמוך למיקמק סיטי בה היא גרה, היא מאוד נבהלה ונתנה גוצ'י ללקק לה את היד. היא נרגעה מעט וניסתה להירדם אך שמעה רעש של קול ("בואי אחריי הקול שלי"), היא לא הצליחה להרדם, והרעש המשיך והמשיך להישמע לכיוון הדלת כאילו מישהו נמצא שם, היא קמה וחיפשה את מקור הרעש היא בדקה ליד הדלת וכמובן גוצ'י היה איתה והיא נתנה לו את היד ללקק אבל הוא נתן לה ביס אך היא לא הבינה למה הוא נשך, היא צעקה עליו והוא התיישב ובכה, הקול שאמר בואי אליי נפסק והדלת נפתחה והיא ראתה את הפושע. היא רצתה להגן על עצמה אבל מצד שני נתנו לה ביס כואב מאוד היא בחרה להלחם איתו והפושע אמר שהוא לא מתכוון לפגוע בה אלא הוא רוצה לעזור לה הוא תפס את גוצ'י והוא הרג אותו היא ראתה אותו רץ לבחוץ עם התכשיט שלה היא התקשרה למישטרה שיבואו אחרי חמש דקות שלמות באה מישטרת מיקמק איתה הגיע אמבולנס יום למחרת: מימית טופלה ועברה בשלום את הטיפול, והמשטרה רודפת אחרי הפושע שגנב לה את התכשיט, אבל מה שעניין אותה זה למה הכלב נשך. אחרי חמישה שעות המשטרה אמרה שתפסו אותו ושאין מה לדאוג והחזירו לה את התכשיט. אחרי יום היא באה אל הפושע בבית הכלא לשאול כמה שאלות היא התחילה לשאול: למה אמרת בואי "אחריי הקול שלי"? ואתה יודע למה המינימק שלי נשך אותי?
כן הוא ענה אני רציתי שתבואי אל הדלת ואני יוכל לקחת את הנחש שלי ושיכיש אותך. ומה שקרה שהמינימק נשך, הוא נשך איפה שהכשתי אותך אז אני לא הרגתי אותו הוא מת מהערס בנשיכה את ניצלת והוא הציל את החיים שלך את חייבת לו את החיים שלך.
יום למחרת מימית רצתה את גופתו של גוצ'י כדי לקבור אותו ליד ביתה וכך נעשה, ומיום ליום מימית באה לקבר של המינימק, והפושע רצה חיים חדשים הוא הבטיח שלא יעשה שום פשע יותר בחיים.

סוף

מוקדש ל מימית12
4
2
141


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
02/06/2016   18:58 מקופלת30  2
מצחיק
31/05/2016   18:51 מימית12  1
תודהההה!!!!!
מתה עליך!!!