קהילה - סיפורים ושירים
חמוד5565
23
3

דוד חוזר בזמן 16/06/2016

פרק 1 המצאה או אמת!?
היום לפני כשעתיים הגיע דודי יולי.
יולי מספר לי ולאחותי המון סיפורים אך חלקם כבר נשמעים לא אמינים בכלל. כמו שחזר בזמן להמון אירועים היסטוריים חשובים.
איך הוא עושה זאת?

פרק 2 איך דוד יולי חוזר בזמן?
שאלתי את דוד יולי איך הוא חוזר בזמן לתקופות חשובות ומעניינות?
דוד יולי נאנח ואמר שהוא לפני כשנה מצא ספר על הרצפה אשר מספר על מלחמות ישראל. דוד יולי לקח את הספר לביתו והתחיל לקרוא. הוא אמר שזה לא ספר רגיל זה ספר שינה. שינה קטעתי את דבריו ולא הבנתי על מה הוא מדבר.כן כן ענה הספר הרדים אותו וכאשר התעורר היה מוקף מול כחמישים חיילים מהפלמ"ח אשר מאיימים עליו וסוגרים אותו מכל עבר. אחותי התערבה ואמרה שזה לא ייתכן. דוד יולי רצה להראות אשר הדבר אמיתי ולקח אותנו לביתו.

פרק 3 זה אכן לא היה מיתוס
דוד יולי נכנס לביתו והוציא את הספר ושאל אותנו לאן נרצה ללכת. אני ואחותי די התווכחנו אך לבסוף החלטנו להגיע לתקופת מלחמת ההתשה כי לשנינו יש מבחן על המלחמה הזו. טוב דוד יולי קרא לנו את הספר ואז שקענו בשינה עמוקה מאוד וכשקמנו שמנו לב שאנחנו לא בסלון של דוד יולי אלא במלחמה

פרק 4 היכן אנחנו?
לא ידעתי כל כך איפה אנחנו אך ידעתי שאנחנו נמצאים במלחמת ההתשה. לא כל כך זיהיתי פרטים מזהים כי אני לא ידעתי עליה כלום אך ראינו שאנחנו נמצאים על גשר פרידאן שבתעלת סואץ. הלכתי אל אחד המפקדים ושאלתי אותו היכן אנחנו, ולפתע הוא ענה לי בקול כועס ילד אל תשחק איתי אתה יודע שאנחנו נלחמים במצרים ובברית המועצות. עצרתי אותו ושאלתי אם הוא יודע למה הם נלחמים, אך התרגז עליי ואמר שהוא עסוק וחשב שאני סתם מנסה להרגיז אותו.

פרק 5 הילד בגילי
לאחר שסיימתי לשוחח עם המפקד שמתי לב שאני נאבדתי. לא ראיתי באופר את דוד יולי ואת אחותי, אני הייתי על סף בכי. למזלי הגיע ילד קטן אשר היה בן אחד החיילים וראה אותי. הוא רץ אליי ושאל אותי למה אני בוכה אז סיפרתי שאיבדתי את דודי יולי ואת אחותי. הוא רץ לאביו וסיפר לא שהוא עוזר לילד שנאבד, אביו מסכים ושולח אותו לעזור לי למצוא את דודי ואחותי. במהלך דרכנו שם הילד לב שאני לא מן התקופה הזו מפני שעל צווארי הייתה מצלמה והסביר לי לאן הגעתי. הוא הסביר לי באיזה שנה אנחנו ולמה אנחנו נלחמים. בסוף הסברו שאל אותי מאיפה אני, אני התלבטתי שאם אספר לו הוא יחשוב שאני ממציא מעשיות. אני החלטתי לא לדבר, הורדתי טיפה את ראשי והלכתי אחריו.

פרק 6 שבו אני מוצא את דוד יולי ואת אחותי
במהלך דרכנו לאחר דקות ספורות נשמע כל מוכר.. כן זה קולו של דוד יולי אשר שואל אנשים לשלומי, אחותי לידו כמעט על סף דמעות ואני רצתי אליהם לבשר להם שאני כאן. אני באתי והגעתי אל דוד יולי ולאחותי וחיבקתי אותם חיבוק גדול. מאחורי עמד הילד שפגשתי ועזר לי למצוא את דודי ואחותי. אנו הודינו לילד הקטן והילד חזר אל אביו שנמצא בגשר.

פרק 7 רצינו לחזור הבייתה אך מה קרה?
עכשיו כבר הבנתי שדוד יולי צדק ורציתי לחזור הבייתה יולי התכוון להוציא את הספר כדי "שישאב" אותנו להווה, אך לרע מזלנו הספר אבד חיפשנו וחיפשנו אך לא מצאנו את הספר נלחצנו וממש פחדנו אך פתאום הגענו לדוכן ספרים ונחשו מה מצאנו?

פרק 7 המציאה המתוקה
כשהגענו לדוכן הספרים חיפשנו ספרים כדי לקרוא בזמן המלחמה כי אם אי אפשר לחזור להווה עדיף לקרוא.
שלתי ספר קראתי את כריכתו ואז נפערו עיניי. זה היה הספר שחיפשנו אך באתי לתת לדוד יולי והמוכר עצר אותי ואמר לי שאני צריך לשלם על הספר הוא עולה עשר לירות. וזה עולה המון כסף!! אז המוכר ויתר ואמר שאם נספר לו סיפור מעניין ייתן לנו את הספר ללא כסף.

פרק 8 חזרה להווה
סיפרנו למוכר הדוכן על עתיד המלחמה, כמו מנבאי עתידות, שסיום המלחמה צפוי להסתיים ללא הכרעה וללא כיבוש אף שטח ואף שהמלחמה הזו תמשך שנה ועשרים ואחת שבועות! המוכר השתכנע ונתן לנו את הספר ואמר שאנחנו היחידים שסיפרנו לו סיפורים מעניינים במיוחד. שמחנו מאוד והלכנו לסמטאה כדי שלא ייראו שהספר "שואב" אותנו חזרה להווה.

פרק 9 יום המבחן
חזרנו להווה והנה בול ביום המבחן הגענו לבית הספר והתחלנו את המבחן. המבחן הרגיש לי ולאחותי מאוד מאוד קל.
לאחר ימים ספורים קיבלנו את המבחן ולא תנחשו מה קרה קיבלנו מאה אני ואחותי!!
הגענו הבייתה שמחים וצוהלים וסיפרנו לדוד יולי ולהורינו על המבחן ואמרנו להם שהכל קרה כמו קסם.
אנחנו ובמיוחד דוד יולי חייכנו.

מוקדש לכולם
23
2
194


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
25/06/2016   21:46 אלקנה126  2
טוב!!!
20/06/2016   21:13 מנהיג1  1
מהמם