קהילה - סיפורים ושירים
מסטיק7018
15
9

משחק הכדורגל הכי טוב!!! 17/06/2016

פרק ראשון: שיעורי בית
זה היה שיעור מדעים. "מיקמקים ומיקמקיות" אמרה המורה "אני מבקשת מכם להביט במפת העולם של מיקמק ולזכור אותה טוב טוב, זה חומר למבחן" "משעמם"... חשבתי לעצמי. אבל אני טיפוס חרוץ שאוהב להכין שיעורי בית. כשחזרתי הביתה, נזכרתי בשיעורים. הבטתי במפה ופתאום, ראיתי משהו מוזר.

פרק שני: מגלה מקום חדש
אני ראיתי אצטדיון ענקי וחדש, ראיתי משהו שכתוב עליו "ראש בראש" וחנות קבוצות חדשה!!!!! אני החלטתי לחקור על המקום החדש. נו טוב, מה יש לי להפסיד??

פרק שלישי:
אני נכנסת למקום החדש. הוא נראה שונה ומקורי. אני נכנסתי לחנות הקבוצות. ציפיתי לראות את המונדואים, הנסיכות, המלאכיות והאבירים... אבל אני ראיתי דברים חדשים. מיק איטליה, מיק גרמניה,
המיקמקים... כל כך הרבה אפשריות. הייתי מנויה אז. הכל אפשרי. במה אני אבחר???

פרק רביעי: מחליטה על...
אני בסופו של דבר בחרתי. לאחר שדפדפתי שוב ושוב בקטלוג הקבוצות, מצאתי. גם תלבושת יפה, גם תסרוקת מרשימה.. החלטתי. אני מצטרפת למיק גרמניה! טוב, אני הצטרפתי ושמתי לב שהמשחק של מיק גרמניה מתחיל עוד שעה!! נגד מיק איטליה!!

פרק חמישי: המשחק מתחיל
לאחר שעה אני הייתי לגמרי מוכנה. לבשתי את המדים ואת תסרוקת הצמות המרשימה... השחקנים של מיק איטליה נראו מפחידים... טוב, המשחק התחיל. אני מסרתי לעומרי12343, שחקנית חדשה שהצטרפה גם למיק גרמניה. עומרי לא ידעה מה לעשות אז מסרה לטייגר116. טייגר היה מוכן ומזומן לבעיטה עד ששחקנית של מיק איטליה חטפה לו. זו הייתה 22אבישג6. השחקנית הכי מפחידה של מיק איטליה. אבישג אבדה את הכדור ולמי הוא הגיע? אליי!!

פרק שישי: הגול הראשון של מיק גרמניה!!
בכל כוחי בעטתי בכדור, הכדור היה חזק כל כך, עד שבער. כמובן שהשוער לא היה מספיק חזק כדי לעצור בעיטה של כדור בוער. גם אם היה עוצר, הכדור היה עושה לו כוויה והוא היה נופל אחורה וזה עדיין היה גול. חחח.. צחקקתי בשקט. "מסטיק היית מדהימה"!! אמרה 222שירה6 מהקבוצה שלנו שהייתה לידי. "תודה שירה, המשחק עוד לא נגמר, אנחנו חייבות להמשיך לשחק".

פרק שביעי: סוף המחצית, זמן לראש בראש.
השופט שרק ואמר "סוף המחצית" למזלי, כאן הייתה לנו חצי שעה של מנוחה!! שחקן של מיק איטליה נפצע וזה חסך לנו זמן. "ראש בראש" חשבתי לעצמי. אני יצאתי מהאצטדיון לשחק ראש בראש. נו רק משחק אחד!! בחרתי כמובן בשחקן של מיק גרמניה והתמודדתי נגד שחקן של מיק אנגליה. כמובן שניצחתי כי אני אלופה בכדורגל. ניצחתי עשר אפס!! המשחק עודד אותי להמשיך במשחק האמתי, כדי שננצח.

פרק שמיני: חוזרים למשחק
השחקן הפצוע של מיק איטליה הוחלף. הייתי בכושר מצוין לחזור למשחק. אני ניסיתי לבעוט, אבל לא הצלחתי. ארתור6733, עוד שחקן מקבוצת מיק איטליה, חטף לי את הכדור אבל נוגה618 הייתה שם כדי להציל את הקבוצה שלנו. היא הבקיעה שני שערים והיו עוד חמש דקות אחרונות למשחק. אני הייתי חייבת להוכיח את עצמי. אני לקחתי את הכדור ובעטתי בכל הכוח. הבקעתי!!! המשחק הסתיים.

פרק תשיעי: ניצחון מוחץ למיק גרמניה, חייבים מסיבה!!
אנחנו החלטנו לחגוג את הניצחון של מיק גרמניה ולעשות מסיבה. כשהמסיבה החלה, שמעתי כמה מחמאות: "היית מעולה" אמרה עומרי "ידעתי שתצליחי" אמרה שירה "כשאת רוצה את מסוגלת" אמרה נוגה "לא היינו מנצחים בלעדייך" אמר טייגר. הודיתי לכולם וחיבקתי אותם. עומרי רצתה ללוות אותי הביתה היום. ברור שהסכמתי.

פרק עשירי: מסטיק האלופה!!!!!
הגענו לבית שלי. נפרדתי מעומרי ונופפתי לה לשלום. כשפתחתי את דלת הבית, ציפתה לי הפתעה גדולה, אמא שלי הכינה לכבודי מסיבה מפוארת וגם אבא שלי הגיע. הם הראו לי את המיקמקון ושם היה כתוב את הסיפור שלי. "ניצחון של מיק גרמניה, ניצחון בזכותה של המיקמקית מסטיק7018. תודה אמא ואבא. נוגה נכנסה ואמרה לי "מסטיק, מאחר שהיית כל כך אמיצה, כולנו החלטנו למנות אותך לקפטנית הקבוצה!! חייכתי ושמחתי כל כך. זה היה היום האדיר ביותר בחיי!

מוקדש ל עומרי12343, נוגה618, 222שירה6, טייגר116.
8
1
226


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
25/06/2016   21:50 אלקנה126  1
אחלה של סיפור