קהילה - סיפורים ושירים
ניצנץ18
8
1

סמטת האורנים - סיפור 17/06/2016

פרק 1 - פתיחה: כל פעם שאני עוברת בסמטת האורנים אני מתחילה לפחד ולשקשק, אני לא יכולה לעבור שם לבד ,אני מפחדת, אני לא אשכח שלפני שנה עברתי שם עם החברים שלי, עומרי וטליה, עברנו שם בריצה מטורפת וטליה בכתה כי היא נפלה, והכל בגלל הסיפור של עומרי.

פרק 2 - עוברים דירה: מתוקה! קראה לי אמא, בואי אוכלים ארוחת ערב! אני ואחי הקטן,שחר, ירדנו לקומה הראשונה והתיישבנו, לפתע הודיעה לנו אמא הודעה שכמעט גרמה לי להיחנק מהשניצל! היא אמרה:"חמודים אבא קיבל קידום בעבודה!" באמת?! שאלתי וואי אבא אני כל כך שמחה בשבילך! ואחי הקטן שאל מה זה קידום?... אבל מתוקים, המשיכה אמא, נצטרך לעבור דירה. לאיפה? שאלתי והיא ענתה את התשובה שהכי לא רציתי, סמטת האורנים.

פרק 3 - טליה ועומרי: לאאאאאא!! צרחתי, אני לא מוכנה לעבור לגור שם! אמא קירבה את הכסא שלה אליי וענתה לי:"חומד אין מה לעשות, נעבור לשם אם תרצי ואם לא." ואני המשכתי בשלי:" מה זאת אומרת?!?! לא רוצה!! מה פתאום! אבי התרגז ואמר לי:" דיי! עד פה! תעלי לחדר שלך,אין ארוחת ערב!.
עליתי לחדר שלי ופרצתי בבכי ולבסוף נרדמתי מהתסכול.
למחרת סיפרתי מה אמרה לי אמי אתמול, הם לא האמינו! אמרתי להם שהם יכולים לשכוח ממני... טליה אמרה:" מה פתאום?!?" ועומרי הוסיף:" למרות שזה בסמטה המפחידה אני מבטיח לך שנמשיך במסיבות הפיג'מות שלנו וטליה הנהנה לאות כן.

פרק 4 - מסיבת הפיג'מות: עברנו דירה וכבר באותו היום כמו שהבטיחו טליה ועומרי, הם באו למסיבת פיג'מות. שיחקנו, ראינו סרטים ולבסוף הגענו לחלק הכי טוב: *צ'יזבטים.
עומרי החל לספר:" זה קרה פה, בשכונה הזאת, ילדה בגילינו בשם אנה חזרה מבית הספר, היא תמיד הייתה הולכת בדרך קיצור, דרך סמטת האלונים, הפעםאנה חזרה כהרגלה בדרך הקיצור אך לפתע שמעה קול, משהו מילל, היא הלכה לעבר הקול וראתה גור חתולים נטוש, היא הרימה אותו ועטפה אותו בסוודר שלה.
למחרת ראתה שלטים בכל בשכונה: אבד גור חתולים המוצא מתבקש להיא את החתול לסמטת האלונים 9.
אחרי בית הספר אנה הלכה לסמטת האלונים 9 ודפקה על הדלת, לפתע נפתחה הדלת עם קול חריקה ארוך ומצמרר... מי זה שם? נשמע קול של אישה מבוגרת, ענתה אנה: "שלום, קוראים לי אנה, מצאתי את החתול שלך. "הו יופי", השיבה לה האישה והמשיכה:" כנסי,כנסי חמודתי".

פרק 5 - מה קרה לאנה?: אנה נכנסה אט אט ולפתע נסגרה הדלת והאורות כבו. מה זה מה קרה, אמרה אנה בלחץ והחלה לפחד, אך במקום תשובה אנה קבילה דממה. אנה כבר פחדה יותר מדי בשלב הזה ופשוט ברחה. אבל הדלת ננעלה. אמאל'ה אמרתי לעומרי וטליה החזיקה לי חזק את היד. אמרנו לעומרי :" נו תמשיך!" אבל הוא ענה שאין עוד המשך, הלכנו לישון מפוחדים.

פרק 6 - סמטת האלונים 9: טליה עומרי ואני לא יכולנו להתאפק וכבר למחרת מיד אחרי הבית ספר הלכנו לסמטת האלונים 9. הלכנו וככל שהתקרבנו לבית פחדנו יותר, צעד וצעד, עוד צעד ועוד צעד עד ש... הגענו. עומרי החליט להראות שהוא אמיץ ודפק למרות שאני יודעת שבלב הוא מת מפחד, ואז פתחו את הדלת, ילדה קטנה, חשבנו שאולי זאת אנה אבל אז הילדה אמרה:" אבא יש אורחים!" ואביה ענה לה:" טוב חמודה, אנה! בואי יש אורחים" אישה ירדה במדרגות עם סל כביסה בידיה ואמרה:" שלום חמודים תיכנסו תרגישו בנוח, מדוע באתם?" נכנסו בחשש ואז פשוט עומרי אמר: "גברת סליחה על החוצפה אבל, איך קוראים לך?, האישה ענתה ששמה אנה ובאותו רגע הבנו שהסיפור שעומרי סיפר זה סתם סיפור טיפשי. הלכנו לביתי ואני אמרתי לעומרי:" חחח אומרי סתם עבדת עלינו זה לא סיפור אמיתי, אנה היא סתם אישה שגרה בבית הזה! תוך כדי שאני וטליה זרקנו עליו כריות.

וזהו זה כל הסיפור, אז חברים חשוב לדעת: אל תסיקו מסקנות כל כך מהר ואל תשפטו כל כך מהר!

מוקדש ל רזרוזה18
2
81


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה