קהילה - סיפורים ושירים
מסטיק7018
15
9

המסע אל הקסם לכתב אורח 12/07/2016

פרק ראשון: חלום חיי
אני מעריצה של כל הקוסמים במיקמק. אני מדמיינת לעצמי את הכישופים שהם עושים ואת הקסמים. כל מיקמקון אני קוראת את המדור של המיקכשפה ונוהגת לשחק במשחק כדורי הקסם. אבל היום הרגשתי שאני אצליח. אני הרגשתי שאגשים את חלום חיי. היום אני אנסה להיות קוסמת כמותם!

פרק שני: הניסיון
אני ועומרי נפגשנו בבקתה ביער. אני דיברתי איתה על החלום שלי. למעשה, היא היחידה שהבינה אותי. היא אמרה: "מסטיק, בשביל להגשים את החלום באמת, את חייבת לקחת סיכונים. אל תדאגי, אני אהיה איתך בכל מצב". "תודה עומרי, אבל איך אעשה זאת"? שאלתי אותה. היא ענתה: "את זה את תצטרכי לגלות בעצמך. שיהיה לך בהצלחה" "תודה" אמרתי ואז עומרי הלכה.

פרק שלישי: עצה מהמיקכשפה
אני הכרתי רק אדם אחד שיודע המון כישופים. המיקכשפה נוגה. אני הלכתי אל הפינה שלה בבקתה ביער. אני שאלתי אותה: "המיקכשפה נוגה, את יודעת איך אוכל להיות קוסמת גדולה"? היא אמרה: "את תצטרכי להתאמץ בשביל זה. אני מציעה לך ללכת לעבור את מבחן אבני הכוח. הוא יתן לך כוח חשוב מאוד. "תודה המיקכשפה נוגה" אמרתי לה ואז היא נעלמה.

פרק רביעי: מבחן אבני הכוח
אני ניסיתי לעשות מה שהמיקכשפה הציעה לי. אני ניגשתי הישר אל מבחן אבני הכוח. לאחר חמישה ניסיונות, אני עברתי בהצלחה את המבחן וקיבלתי את אבן האדמה. ועכשיו ידעתי: השלב הראשון במסע אל הקסם הושלם.

פרק חמישי: דרגה שלוש
אני הלכתי למיקניון לקנות לי איזה מיקשייק ופתאום ראיתי את שירה. "היי מסטיק" אמרה שירה. "שירה, את יכולה לעזור לי"? שאלתי אותה. "בטח במה"? שאלה שירה. "אני מנסה להגשים את החלום שלי ולהיות קוסמת. את יכולה לעזור לי למצוא את הדרך". "אני מכירה חדר שיכול לעזור לך" אמרה שירה. "חדר"? שאלתי. "חדר דרגה שלוש. חדר הקוסמים". אמרה שירה "שם מקבלים את הגישה לחדר הקוסמים ואת הבגדים המיוחדים שלהם"
המשיכה ואמרה. "תודה שירה, את עזרת לי מאוד" אמרתי וישר ניגשתי לפינת ההישגים.

פרק שישי: ההרגשה להיות קוסמת
אני עשיתי את כל הדרך עד לדרגה שלוש. אז הייתי רק בדרגה שתיים. אני התקדמתי מאוד בהשיגים והגעתי לדרגה שלוש! אני רצתי לחדר דרגה שלוש כדי לקבל את המדים של הקוסמים. כשלבשתי את הבגדים, הרגשתי כמו קוסמת אמיתית. כל מה שנשאר לי זה להשיג עוד כישופים ואגשים את החלום שלי.

פרק שביעי: עולם הממתקים
כשביקרתי במעבדה של חבורת מיקמק, ראיתי את טייגר. שאלתי אותו: "אני מנסה להיות קוסמת. תוכל לעזור לי להגשים את החלום שלי"? "אשמח מאוד" אמר טייגר בחיוך רחב. "אני חושב שאוכל לעזור לך" אמר. "באמת? ספר לי" ביקשתי ממנו. "את יכולה להשיג יהלומים וללכת לעולם הממתקים שם תוכלי להשיג קסמים חדשים, מתוקים וטעימים". אמר טייגר. הודיתי לו והלכתי.

פרק שמיני: משיגה קסמים מתוקים
באותו היום, התרכזתי רק בלהשיג יהלומים. עומרי, המיקכשפה נוגה, שירה וטייגר עזרו לי להשיג הרבה מאוד יהלומים כחולים. בזבזתי את כל היהלומים בקסמים של הממתקים, כדי להתקדם במסע שלי להיות קוסמת.

פרק תשיעי: כמעט קוסמת
התקדמתי במסע והיו לי כבר הרבה קסמים: קסם ארנב, קסם דורותי, קסם סינדרלה, קסם עוץ לי גוץ לי ועוד.
היה חסר לי את הקסם החשוב מכל: קסם המיקלפים. ארתור, שהיה כבר קוסם, עזר לי למצוא את הקסם החסר: קסם המיקלפים. הודיתי מאוד לארתור שקידם אותי. עכשיו אני באמת קוסמת. קוסמת אמיתית.

פרק עשירי: מסיבת הקוסמים
פתחתי מיק אריביים כדי לחגוג את המאורע. אני כישפתי את כל החברים שלי. לא היה אכפת להם כי הם היו שמחים כל כך בשבילי. "ידעתי שאת יכולה" אמרה עומרי שחיבקה אותי חזק חזק. אני גם עשיתי לחברים מופע קסמים מיוחד. המוני מיקמקים ששמעו על המופע הגיעו כדי לצפות בו. אני הפכתי למפורסמת והופעתי במיקמקון. חלום חיי סוף סוף התגשם.

מוקדש ל עומרי12343, נוגה618, טייגר116, 222שירה6
14
4
351


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
13/07/2016   17:18 טייגר116  4
יצירה יפה המשיכי כך!
כל הכבוד!!
13/07/2016   15:57 נוגה618  3
סיפור מדהים ביופיו. אהבתי!
13/07/2016   13:21 לביבונת  2
מהמם!יש לך כישרון כתיבה!
12/07/2016   19:05 דניאלזל  1
את כותבת מדהים