קהילה - סיפורים ושירים
מסטיק7018
15
9

המיקרקס מגיע למיקמק סיטי! לכתב אורח 13/07/2016

פרק ראשון: מוצאת עבודה
זה כבר היה השבוע השלישי של החופש הגדול. רציתי להזמין הביתה את אבישג, אבל היא הייתה עסוקה. היא עובדת ב"מיק אלקטריק". זה מעצבן. כל החברות שלי עסוקות ואין להן זמן לבלות איתי. רציתי שהן יראו שגם אני יכולה. ופתאום, ראיתי מודעה על עץ בשכונה. "המיקרקס מגיע לעיר" דרושה נערה גמישה. זה בדיוק בשבילי. כולם מכנים אותי "גומי לעיסה" חח.

פרק שני: המיקרקס
אני צלצלתי למנהל המיקרקס והוא הודיע לי שהתקבלתי. יש! אני באתי למיקרקס וראיתי ליצנים, מאלפי אריות, פילים ועוד. המנהל פנה אלי. "את מסטיק7018"? שאל המנהל. "כן זו אני" עניתי לו. "את צריכה להתחיל להתאמן. המיקרקס מגיע למיקמק סיטי רק עוד חודשיים"!

פרק שלישי: המזימה של מיקיאוולי
בעודי מתאמנת, שמעתי את מונדו בשטח. "איזה זבוב משובח" אמר מונדו. "שקט מונדו" שמעתי את מיקיאוולי. "תשים את השיקוי הזה כבר" אמרה מיקיאוולי. "כן גברתי" ענה לה מונדו. ראיתי את מונדו שם את השיקוי על כל האריות והפילים. האם הם עשו משהו רע? מה זה אומר?

פרק רביעי: שיחה עם עומרי
אני שוחחתי עם עומרי בנושא. עומרי ברכה אותי "כל הכבוד שהתקבלת"! אבל אז אמרתי לה "מיקיאוולי ומונדו שמו שיקוי מוזר על כל האריות והפילים. אולי זה דבר רע"? "תזעיקי את המנהל" השיבי לי עומרי. "טוב, אני חייבת ללכת. נוגה מחכה לי"!

פרק חמישי: תגובתו של המנהל
אני הזעקתי את המנהל כדבריה של עומרי. "בואי נקרא לטייגר. הוא המדען שלנו" אמר המנהל. רצנו הישר למעבדה של טייגר. קראנו לו לראות את האריות ואת הפילים. "חשוד" אמר טייגר. "מה זה אומר"? שאלתי את טייגר. "זה אומר שקרה להם משהו רע"! אמר טייגר בלחץ. "אוי ואבוי"! אמר המנהל. אנחנו לא נספיק לעשות את המיקרקס עד אז. "אל חשש" אמרתי והלכתי.

פרק שישי: גיבורת האהבה
אני הכרתי את 222שירה6. היא גיבורת האהבה. "שירה, את יכולה למלא את החיות במיקרקס בטוב ובטוהר"? שאלתי אותה. "הלוואי ויכולתי. הקסם שלי אזל כולו. בזבזתי את הכול על תקרית הטרולים בג'ונגל". אמרה שירה בפנים עצובות. "אבל אני יודעת איך תסירי את הכישוף" אמרה שירה. "איך"? שאלתי בהסתקרנות. "בבקתה ביער, יש בקבוקי שיקוי. אחד מהם הוא שיקוי הנגד. אבל תזהרי משיקוי המוות"... אמרה שירה ולפתע נעלמה.

פרק שביעי: הבקבוק הלא נכון
אני רצתי לבקתה ביער ולקחתי בקבוק. הבקבוק נראה טהור. אבל רק שירה ידעה שמיקיאוולי החליפה בין עטיפות הבקבוקים. היא רצתה להזהיר אותי, אל לא היו לה כוחות. היא הייתה מאוד חלשה. אני התכוונתי לשפוך את כל הבקבוק על חיות המיקרקס אבל ברגע האחרון, עומרי עצרה אותי. "זה לא הבקבוק הנכון"! אמרה עומרי ונתנה לי את שיקוי הנגד האמיתי.

פרק שמיני: נוגה הגיבורה
הודתי לעומרי מאוד. החיות חזרו לעצמן. "נוגה היא חברה טובה של שירה. אתמול נוגה סיפרה לי שהיא גיבורת הקשת בענן. היא ריפאה את שירה ושירה סיפרה לה שאת לקחת את הבקבוק הלא נכון". "נוגה היא גיבורה" חשבתי בליבי פתאום. "בואו נכין מסיבת הפתעה לנוגה"! הצעתי. כולם הסכימו.

פרק תשיעי: גיבורת על
קבעתי עם נוגה שניפגש במועדון הריקודים. כשהיא נכנסה, כולם צעקו "הפתעה"! ונוגה באמת הייתה מופתעת. "למה הכנתם לי הפתעה"? שאלה נוגה. "את הצלת את המיקרקס" אמרתי לה. "את מנעת ממיקיאוולי להרוס את המיקרקס" המשיכה אותי עומרי. "אז מגיעה לך מסיבה" אמר טייגר. "תודה"! אמרה נוגה בהתרגשות. פתאום, הרגשתי משהו מוזר שרעד בי. כמו זוהר. אני הפכתי לגיבורת על! אבל הפעם, גיבורה חדשה. "גיבורת הגמישות" עם שיער בלונדיני, סרט סגול סביב הראש, וגופייה וטיץ סגולים. הרגשתי אדיר. "אוי לא! המיקרקס" נזכרתי פתאום. אבל בגלל שהפכתי לגיבורת הגמישות, ידעתי מה לעשות. והכוח השפיע על כל האחרים.

פרק עשירי: המיקרקס
הייתה הופעה מדהימה. כולם הריעו ומחאו כפיים. זה היה יום מאושר. גם ביליתי עם החברות שלי, גם מצאתי עבודה וגם הפכתי ל"גיבורת הגמישות".

מוקדש ל נוגה618, 222שירה6, עומרי12343, טייגר116
8
1
290


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
28/08/2016   11:49 וונדי85  1
מגניב