קהילה - סיפורים ושירים

נסיכה מבעד למראה חלק ד(לכתב אורח) הפרק האחרון 14/07/2016

כעבור מלא מלא זמן....
עבר כבר חודש חודשיים ולא יפריע לנו כלום
האמת כבר התרגלנו ככה והאמת עוד לא להרבה זמן כי עוד מעט החופש הגדול ויוצאים לחופשה ארוכה וסוף סוף נהנה ביחד סוף סוף! אין דבר יותר טוב מזה ! אמרתי לה שאולי תבוא לישון אצלי ואני אצלה אני כבר התחלתי לשרטט תוכניות.
הנסיכה גם מאוד התרגשה כי היא הולכת להיות איתי בחופש והרגישה שרק אתמול היא הייתה ילדה חדשה ועכשיו כבר סוף השנה היא אמרה שכל זה בזכותי שכיף לה פה וגם אני אמרתי את אותו הדבר .
בנתיים באמצע השיעור התחלנו לחלום חלומות
עד ששמענו את קול המורה סגולי סגולי פרח פרח
כן מה? עניתי והיא ענתה כן המורה מה הייתה השאלה ששאלתי אממ עניתי את יכולה לומר שוב?
חשבתי זה היה רגע מפחיד תמיד שהמורה אומרת משהו ולא מקשיבים היא נותנת עונש .
באותו הזמן היא ענתה אני הפעם לא יתן לכן עונש אבל תקשיבו לשאלה בפעם הבאה תודה אמרנו בשימחה פיו עוד אבן ירדה מהלב.
היה צילצול לסוף היום!
ידענו שעוד 2ימים יש חופש יש חשבנו בליבינו.

מסיבת הסיום של סוף שנה
זהו הגענו למסיבת הסיום שלנו הבית של אחד הילדים היה ענק חצר ענקית בריכה כמובן שגם
השתתפנו. בריקוד למרות שאף אחת מהן לא דיברה איתנו במיוחד מיה. גם בשיר סיום לא אבל לפחות אנחנו נהננו ביחד וזה מה שחשוב!
כעבור יום....
שוב נפגשנו בבית הספר רצנו מהר לכיתה כדי שלא נאחר כי היום הלכנו לסרט! שמנו את התיקים ורצנו לאוטובוס ראינו שהאוטובוס מתחיל לנסוע מהר התישבנו כמובן שלא יתיחסו עלינו כל המקובלים ישבו מאחור ולא נתנו לנו גם אז ישבנו מיקדימה זה היה כיף המושבים רק שלנו צחקנו סיפרנו בדיחות היה כיף . הגענו לסרט ראינו בדרך דמיות מצחיקות ,ואפילו מפחידות , נכנסנו לסרט
בהתחלה יתבאסנו כי חשבנו שזה סרט לילדים קטנים אך פתאום היה כתוב זטרופוליס ראיתי שכולם באולם צעקו יש יש יש!!!אפילו שהנסיכה ראתה את הסרט כבר אך שמחה לראות אותו שוב . אכלנו פופקורן הסרט היה מצחיק מאוד אבל גם מבהיל הקטע הכי אוהב עלי זה טוב לא אגלה לכם . נגמר הסרט כולם מחאו כפיים גם אני
חזרנו לבית הספר כולם היו שמחים ומרוצים.
היה לנו כיף ידענו שיש עוד יום אחד! היום הגדול!.

היום הגדול!
הגיע היום האחרון כולם שמחו אבל במיוחד אני
זה היה מאוד מרגש חילקו תעודות ארטיקים
עוגה היה טעים וגם כובעים היה ממש מגניב גם הנסיכה קיבלה היו לה את הצייונים הכי טובים בכיתה היא קיבלה על זה תעודה אני ממש שמחתי בשיבלה וזה היה די ברור שהיא תזכה . היה כיף
הסוף!!!
זהו הגיע יום למוחורת ידעתי שהיה כיף קפצתי על המיטה מרוב שימחה ידעתי שזה יום גדול ידעתי שאפשר לעשות הכל פתאום היה צילצול ממיה תהיתי מה היא רוצה הרי אנחנו ברוגז אני כבר לא מקובלת וכבר לא חברות טובות . היא אמרה לי להיפגש איתה ועם הנסיכה התקשרתי אליה אמרתי לה לבוא באנו לשם ראינו את המורה ואת כל חברי הכיתה ראיתי את מיה עם דימעה על הלחי
מה קרה שאלתי והיא ענתה אני ממש מצטערת
על זה שאני הייתי כמו מפלצת אני זאת שנקעה לה את הרגל אני זאת שהתחלתי את החרם
ואז ראיתי את קארין היא צעדה נבוכה זאת לא רק היא אני שיתפתי איתה פעולה יואב נתן צעד גם אני פשוט חיבבתי אותך מיה ולא ידעתי איך תגיבי
אז גם אני אשם שירה גם צעדה גם אני שיתפתי פעולה הייתי מבולבלת ולא ידעתי מה גם אני אמרה איה ו נסחפתי למעשה הזה סליחה הם בכו והמורה כעסה אך פתאום חיכה חיוך קטן מיה שאלה למה את מחיכת אנחנו עשינו מעשה רע .
זה בגלל שלמדתם להודות על האמת ועל מגיע לכם כל הכבוד הם חיכו ומיה באה חיבקה אותי ואת הנסיכה חיבוק גדול של חברות טובות והפתיחה לא לעשות את זה יותר סלחתי לה אבל עדיין לא הכי. גם החברים ביקשו סליחה אבל עדיין כעסתי עליהם. צירפתי את נסיכה לחבורה
הסוף של הסוף!
עבר זמן עבר החופש המורה אמרה שמגיעה תלמידה חדשה מיד הצבעתי למקרה שתהיה לבד וחרם עוד יחזור
הסוף!
נ.ב מקווה שאהבתם הילדים לא אמיתיים חוץ מקארין והנסיכה בעצם זה מסופר על החברה הכי טובה במציאות וחשוב שתזהרו מחרם תראו מה קרה לילדה המסכנה! ולי קרה משהו דומא
במציאות חשוב שתזהרו מזה לחברה שלי יש מיקמק קוראים לו פינקי4205 וחשוב לי לומר את החברה הכי טובה שיכולתי לבקש!!!! תודה על ההקשבה! נ.ב זכיות יוצרים שמורות לי לסגולות בעמ! תודה וביוש!