קהילה - סיפורים ושירים
מסטיק7018
15
9

המסע בעבר לכתב אורח 14/07/2016

פרק ראשון: דרך שער זמן
יום שישי זה הזמן המושלם לבלות בו במיקניון. לקנות שמלה חדשה ותיק אולי גם. פתאום, ראיתי מיקמק שפותח מין בועה ורודה כזו. איך אני אסרב לנסות דבר חדש? נכנסתי לתוך הבועה.

פרק שני: ימי הביניים
אני מצאתי את עצמי במערה חשוכה. היה אור סביבי. ראיתי את אבישג לידי. "היי אבישג" אמרתי לה. "היוש מסטיק" היא החזירה לי. "תגידי, יש לך מושג לאן הגענו"? שאלתי אותה. "אנחנו בימי הביניים. זה היה שער זמן שפתח מיקמק". "אז איך אנחנו יוצאות מכאן"? שאלתי את אבישג בדאגה. "אני לא יודעת" אמרה אבישג בפנים חוששות.

פרק שלישי: מוצאות פריט
אני ואבישג מנויות. אנחנו די ותיקות בעולם של מיקמק. אני הלכתי הצידה בייאוש וראיתי פריט. קראתי מהר לאבישג. "שוגי, מצאתי משהו"! זעקתי לעברה. "אני באה" אמרה אבישג. "יש פה כתר נר" אמרתי לאבישג. "בואי נאסוף אותו" אמרה אבישג. "אוקיי" אמרתי ואספנו את הפריט.

פרק רביעי: תאורה
כתר הנר שמצאנו האיר את דרכנו עוד יותר. שמחנו כל כך. מאחר שאני ואבישג התחברנו יחד ואז נוצר אור די גדול. "עכשיו אנחנו חייבות לצאת מכאן" אמרתי לאבישג. "איך נמצא דרך"? שאלה אבישג. "אולי יש פה שער זמן נוסף" חשבתי לעצמי. "אבישג, נזעק לעזרה ואולי מיקמק בעל קסם שער הזמן ימצא אותנו".

פרק חמישי: למקום אחר
מיקמק ששמע אותנו פתח שער זמן. עברנו לתוכו. הוא לקח אותנו למיקמק סיטי בעבר. חנות הממתקים עוד לא נפתחה, עוד הייתה חנות מיקאה והחנות של מיקיאוולי עוד הייתה קיימת! "אולי נעשה שופינג"? שאלה אבישג. "צודקת, אני פספסתי את השופינג שלי היום. "אז בואי נתחיל"! אמרה אבישג ונכנסנו יחד לחנות.

פרק שישי: עושות שופינג בימי הביניים
היה כל כך כיף לעשות שופינג. זה לגמרי פיצה על המיקניון. אבל אני התחלתי לגווע ברעב. מסתבר שגם אבישג. "אני זוכרת שהיה מיקפה בחוץ" אמרתי לאבישג. "אנחנו חייבות לקנות משהו קטן"! אמרה אבישג ופתאום התעלפה!

פרק שביעי: פוגשת את זואי
אני הבעתי משאלה בליבי: אבישג תחזרי.. בבקשה.. וירדה לי דמעה. לפתע, זואי הפיה הופיעה. "במה אוכל לעזור"? שאלה זואי. "אני חייבת שתרפאי את אבישג בכוחות הריפוי שלך" אמרתי לזואי. "אין בעיה" אמרה זואי. בהנף שרביט אחד, אבישג התעוררה. ובדיוק כשאבישג פקחה את עיניה, זואי נעלמה.

פרק שביעי: הפסקת מיקפה!
"מה קרה"? שאלה אבישג. "אני אספר לך אחר כך" אמרתי לה "קודם כל צריך להכניס בך קצת אנרגיות"! בגלל שלא היה שם מוכר, אנחנו יכולנו לקחת מה שרצינו. היו שם קאפקייקס בקופסה ועוגות שוקולד. אני הייתי חייבת לעשות את ההפסקה הזו. אחרת אבישג תחלש ושוב תאבד הכרה! לאחר הפסקת המיקפה אבישג חזרה לאנרגיות וחזרה להיות אבישג האופטימית שכולנו מכירים.

פרק שמיני: שער זמן נוסף
מיקמק אחר נכנס לאיפה שאנחנו נכנסנו ופתח שער זמן. אנחנו נכנסנו כי חשבנו שאולי השער הזה יקח אותנו החוצה. אנחנו הגענו לחנות מיקאה בעבר. ישבנו קצת לראות תוכנית ואכלנו מעט מהקאפקייקס שלקחתי המהמיקפה. לפתע שמתי לב לדלת. אני אמרתי את זה לאבישג. יחד החלטנו שאנחנו עוברות דרך הדלת. הדלת נפתחה ואנחנו גילינו את עצמנו בכניסה למיקניון. סוף כל סוף!

פרק תשיעי: מסבירה הכול לאבישג
אני הסברתי לאבישג את כל מה שהיה כשהיא הייתה חסרת הכרה: "את איבדת הכרה. אני הייתי עצובה כל כך עד שבכיתי. לפתע זואי הפיה הופיעה וריפאה אותך. ובדיוק כשהתעוררת היא נעלמה". "תודה מסטיק" אמרה אבישג. "בבקשה" אמרתי ואז אבישג אמרה: "אני אארח אותך בביתי ואודה לך על מה שעשית". ולקחה אותי לבית שלה.

פרק עשירי: הסוף!
אמא ואבא של אבישג קיבלו אותי בסבר פנים יפות. צפינו בסרט. אכלנו פופקורן ושתינו קולה. אני החלטתי לכתוב סיפור על המסע שלי ושל אבישג. קוראים לו: "המסע בעבר"!!

מוקדש ל 22אבישג6
16
2
282


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
15/07/2016   16:48 אפרסקמיקמק  2
סיפור מהמם! כל הכבוד
15/07/2016   14:32 היליא6  1
פרק ראשון: דרך שער זמן
יום שישי זה הזמן המושלם לבלות בו במיקניון. לקנות שמלה חדשה ותיק אולי גם. פתאום, ראיתי מיקמק שפותח מין בועה ורודה כזו. איך אני אסרב לנסות דבר חדש? נכנסתי לתוך הבועה.