קהילה - סיפורים ושירים
יפונת947
6

הלפיד האולימפי!/יפונת947 05/08/2016

הלפיד האולימפי/יפונת947

פרק 1-ההשתגרות:
הייתי בדרכי לאולימפיאדה בריו, נכנסתי וישבתי, ופתאום שמעתי שקוראים לי:, את, נויה, בואי!.
נבהלתי, אך עקבתי בעקבות הקול, והגעתי לחדר מיוחד שהכל מעורפל ויש מתג שכתוב משהו ביוונית, ושמעתי קולות של אולימפיאדה. כמובן שנלחצתי, אך מרוב לחץ הורדתי את המתג.

פרק 2- האולימפיאדה בעבר:
פתאום כל הצבעים בחדר התערפלו, התעלפתי, ופתאום חזרתי לעצמי שאני יושבת באצטדיון מלא באנשים- שאלתי אותם היכן אני בעברית- אך הם ענו לי ביוונית, לכן- ניסיתי לדבר איתם באנגלית ושאלתי איפה אני? ואמרו לי ביוון.
נבהלתי וראיתי שאנשים מרכלים שמזה אולימפיאדה שכולם דיברו? בטח עוד משהו מטופש...
והבנתי שאני באולימפיאדה הראשונה!- אמרו את שמי ושאני מתבקשת להדליק את הלפיד- וכולם הסתכלו עלי אז הבנתי שאני אמורה להדליק את הלפיד האולימפי.

פרק 3- הלפיד האולימפי:
הבאתי את הלפיד, והתחילה האולימפיאדה. ראיתי אותה למחצה ופתאום הסתכלתי על השעון- וראיתי שכבר עברו שעתיים! בטח ההורים דואגים לי! האולימפיאדה כבר בטח התחילה!, דיברתי עם היוונים ואמרתי שאני מהעתיד ושאני מאחרת לאולימפיאדה מהעתיד! הם לא הבינו על מה דיברתי- ובכיתי ונלחצתי כל כך. בקשתי עמוק בליבי שהקול יראה לי את הדרך חזרה הביתה!.

פרק 4- השיבה הביתה:
שמעתי פתאום קולות שאומרים:"את רוצה לחזור? בואי אחרי!" ומהר כמובן רצתי אחרי הקול, ופתאום ראיתי מסלול מכשולים, והקול אמר שעלי להוכיח שאני טובה בספורט על מנת לחזור!
וכמובן רצתי והקדשתי את כל הכוח שהיה לרשותי- ופתאום כשסיימתי את המסלול, החדר התחיל להתערפל, ושוב התעלפתי וחזרתי לספסל אבל הפעם בעתיד! וחזרתי בדיוק מהנקודה שהלכתי!
שמחתי כל כך והרגשתי כל כך טוב! הוכחתי לעצמי שאני אלופה! ולמדתי שספורט מביא להישגים ולנצחונות!

ערוץ יוטיוב:יפונת מהמיק ובאלי תפוציפס (תנו סאב אם אהבתם את הסיפור) ובקרוב בערוץ סדרה חדשה מי שרוצה להירשם שיכתוב בתגובה חסרטון שיהיה ביום שני בערוץ.
מיק-לייק חובה!!!

מוקדש ל מנהליםול, כל המיקמקים ,שבעולם!
13
125


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה