קהילה - סיפורים ושירים
יעל53223

הצבעים שבתוכנו 11/08/2016

לכל אחד יש צבע אהוב או כמה צבעים וזה אתה מורכב מכול מיני צבעים שונים לפעמיים לא מבינים מה הקשר צבעים למה צריך כל כך הרבה צבעים שאפשר רק כמה צבעים אז אתם טועים לכל צבע יש משהו מיוחד כמוך לכל צבע יש ערך ולכן אספר סיפור על הצבעים- מקס ,זואי וכל החברים הביטו במשחק בכדורעף ואז אמר אקסל הטבע שלו ויש בו צבעים המתערים זאת צהוב, ירוק ועוד מלא צבעים מדהימים הוא חשב ואמר תארו לכם את העולם בלי צבעים.
זואי ענתה הכל היה עצוב ומבעס והיה ממש לא כיף. באותו הזמן מונדו היה שם ושמע כל מנילה. רץ למיקיאוולי וסיפר לה שהחיים היו עמללים ועצובים.
צחקה בכל גדול ואמרה מונדו יש לי תוכנית שים לב; אנחנו צריכים להגיע אל ביצי הצבע שבהר המיקגעש שבקצה העיר אז אנחנו צריכים לדאוג שהתושבים היו בצד השני של העיר ואני יודעת מי יעשה את זה. ואז אני היה ראשת העיר כולם היו עצובים בלי הצבעים והיו העובדים בשבילי ולא היה אפשר לבחור מישהו אחר. ובנתיים בחוף אקסל חושב ואומר האמתי שכולנו צבעים מה ענו כולם אנחנו לא צבעים אמר מקס. ואז סאני אמר זה לא אפשרי אנחנו מיקמקים לא צבעים. נכון אמר אקסל אבל בכל חד מאיתנו יש צבע כמו- גימבו והמוזיקה, סאני עם המדע מקס עם הסקייטבורד וזואי להיות צודקת.
סאני אמר לא חשבתי שאגיד את זה אבל הוא צודק. ופתאום נשמעת הודעה כולם לבוא לחצי השני מהמיקגעש. ביינתיים מונדו גנב את המפה למיקגעש.והוא ומיקיאוולי יצאו לדרך. כל העיר הגיעה ומי דיברה זאת הייתה אלקסיס והיא דברה ודברה.... מיקיאוולי ומונדו התמדדו עם המון קשיים אבל זה שווה את כי כל מכשול שמצליחים לעבור נותנים לך צבע. הם התמודדו עם נחשים, רעידת אדמה צפרדעים. ופתאום נעלמים הצבעים ואנשים לא מבינים והכל נהפך להיות עצוב וזה רק מתדרדר הם אספו את כל הצבעים עברו את כל המכשולים והיצליחו ועכשיו כולם התחננו אליה שיתנו צבעים. והחבורה חושבת וחושבת ולא מצליחה כבר שבוע עבר וכולם מצוברכים אפילו מונדו ומיקיאוולי היא בגלל שכולם עצובים ולוקח להם המון זמן מונדו אין לו שום דבר לעשות אלכסיס אין צבעים איך היא יכולה להשוויץ ואז החבורה באה ואקסל אמר את הנעום שלו על תושבי מיקמק אפילו עליהם זה היה מספיק וחוץ מזה היא הסקימה הצבעים חזרו לעולם וכולם היו מאושרים חוץ ממיקיאוולי אקסל בא ואמר לה שאם את רוצה שיקשיבו לך תצתרכי פחות להתעצבן אל כולם כי את הצבע השחור תהיי עוד צבעים כי יש המון צבעים בעולם וכל אחד מיוחד גם את הסוף.
7
1
91


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
14/08/2016   19:48 מא321  1
מהמם