קהילה - סיפורים ושירים
1פטריקסט1
2

המיקנסיכה על האפונה 28/09/2016

היה היה פעם מיקנסיך שרצה להיתחתן, אך המיקכלה הייתה חייבת להיות נסיכה אמיתית.הוא שוטט בכל העולם כדי למצוא את אותה מיקנסיכה אמיתית, אבל לא מצא נסיכה כזאת בשום מקום. אמנם הוא פגש בדרכו מיקמקינסיכות רבות, אבל אף פעם לא היה בטוח שהן מיקמקינסיכות של ממש, ותמיד גילה אצלן משהו שלא היה אמיתי. הוא חזר אפוא הביתה עצוב ומדוכא, כי רצה כל כך מיקנסיכה אמיתית.

ערב אחד התחוללה סופה נוראה, ברקים היבריקו, רעמים הירעימו, וגשם עז ניתך ארצה, ממש זוועה! לפתע נשמעו דפיקות על שער הארמון, והמיקמלך הזקן הלך לפתוח את השער. בחוץ עמדה מיקנסיכה וביקשה להיכנס לארמון ולהישאר שם הלילה. אבל אבוי איך שהיא ניראתה בסופה ובגשם. המים גלשו על שערה ונטפו מהבגדים שלה, נכנסו דרך חורי נעליה ויצאו מהעקבים, ובכל זאת היא אמרה שהיא נסיכה אמיתית.

"את העיניין הזה עוד נברר," חשבה המלכה המיקמלכה הזקנה, אבל לא אמרה דבר. היא הלכה בשקט לחדר השינה, הסירה מהמיטה את כל המצעים והניחה אפונה על תחתית המיטה. אחר כך נטלה עשרים מזרנים וערמה אותם מעל האפונה, ומעל המזרנים פרסה עוד 20 שמיכות מפלומת ברווזים ושם השכיבו את המיקנסיכה לישון.
בבוקר כשהתעוררה המיקנסיכה שאלה אותה המלכה האם היא ישנה טוב בלילה.מיקנסיכה ענתה לה "זה היה לילה נורא ביותר". "כל הלילה לא יכותי לישון אפילו לדקה! מה היה שם במטה? שכבתי על משהו קשה,וכל גופי עם סימנים. זה היה ממש סיוט"!!!
וכך הבינו כולם שהמיקנסיכה ,היא נסיכה אמיתית,מכיוון שחשה באפונה מבעד לעשרים המזרנים ולעשרים השמיכות מפלומת הברווזים.
רק מיקנסיכה אמיתית יכולה להיות רגישה כל כך.

הנסיר נשא אותה לאישה והם חיו עד עצם היום הזה.

מוקדש ל כולם
7
1
157


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
01/10/2016   17:00 דןKחתיך  1
ואו אהבתי