קהילה - סיפורים ושירים
שירה7669
338
17

סיפור אל יום הולדת (לכבוד מיקמק) 12/12/2016

חלק א: עוד יום רגיל אך עצוב יותר
שלום, אני לאנה אני חוגגת היום את יום הולדתי ה-7 אבל משום מה אני עצובה, אולי זאת מפני שאף אחד לא אמר לי "מזל טוב" ואולי כי אף אחד לא זכר לפי דעתי את יום הולדתי ובכל זאת אולי אני עצובה סתם אולי לא בא לי לחגוג יום הולדת . "שמעתי דפיקות בדלת אולי זו אימא, אולי היא לא שכחה את יום הולדתי" חשבתי אך לשווא גם היא לא אמרה לי "מזל טוב" וידיה לא החזיקו מתנה שאלתי את אימי "אימא, את זוכרת איזה יום היום?" היא ענתה לי בכבדות לשון כזו "אמ... אמ... שלי..שי?" אמרתי לה "כן, היום יום שלישי אבל יום מיוחד היום, איזה?" היא הרימה את ידה וליטפה את ראשי מיד הבנתי שהיא מבוישת, שהיא לא יודעת אל מה אני מדברת ניסיתי שלא לבכות כי אז היא תחקור למה אני בוכה אך הדמעות זלגו מעיניי אז רצתי לחדרי והתיישבתי אל המיטה. הנחתי את ידיי אל עייני וניגבתי את דמעותיי הידיים שלי היו רטובות אז ניגשתי אל הכיור ושטפתי אותן. הרגשתי שזהו היום העצוב ביותר שהיה לי..

חלק ב: הכנות
בצהריים אימא שאלה אותי כל מיני שאלות כאלה:"מאמי, רוצה ללכת לחברה?" וכאלה "מתוקה שלי מה הצבע האהוב עלייך?" וכאלה יותר הרבה "מתוקה,מלא זמן לא עשינו כיף אולי אקנה איזה משהו שאת אוהבת?" לא הבנתי אותה זה היה נשמע חשוד כיף וערמומי אמרתי לה "נלך לשופינג תיקני לי מתנה שאני רוצה אולי כלבה?" אימא אמרה לי בצהלה "כן מתוקה שלי, אפשר כלבה אבל לא חתולה ולא חתול, דני אלרגי" דני זה אחי הקטן, הוא בן-3. הלכתי עם אימא וקניתי כלבה מדהימה שנורא אהבה אותי והקשיבה לי, היו לה כתמים חומים ופרוותה הייתה לבנה ממש צחה כמו שלג קראתי לה טופי מפני שהיא הייתה ממש מתוקה כמו טופי ומפני שכשמצאנו אותה בדיוק אכלתי טופי וזאת סיבה ממש ברורה... אחר-כך אימא לקחה אותי אל החברה הכי טובה שלי רובי שאימא שלה הייתה תופרת. אימא דברה עם אימא של רובי, לייז ושאלה אותי "לאנה מה הצבע האהוב עלייך?" עניתי במהרה "סגול בהיר, ורוד אדום כזה תעשי גוונים,*צחקוק*" ואחר כך חזרה אל לייז וביקשה ממנה משהו. בזמן שלא הייתי אימא ארגנה בבית בלונים קשרה, ניפחה, קשרה, ניפחה ובזמן הזה אבא הכין לי עוגה שתי קומות שבקומה השנייה פיסל אותי מאחורי מתנה ענקית מבצק סוכר ומסביב פיזר סוכריות צבעוניות נוצצות. בערב אימא התקשרה אלי ושאלה אותי אם אני אוכל לבוא עם רובי ברגל מפני שהיא עסוקה (ברור שזה היה בגלל שכל הילדים מהכיתה שלי היו בביתי ורק רובי לא) אמרתי לאימא שאוכל אבל שאנחנו נצא בעוד דקה מפני שלייז אמרה לנו שהיא תביא איתנו אריזה ושנפתח אותה רק בבית. הלכנו ברגל כעבור דקה עם האריזה שהייתה קלה לאפלי עברנו רק דרך המדרכות (כי בכל זאת ילד עד גיל 9 לא יכול לחצות כביש לבד ואנחנו בנות 7) כשהגענו צלצלה קלואי לרובי, ורובי אמרה לה אוקיי (אחר-כך התברר שקלואי אמרה לה שאני אכנס ראשונה) נכנסתי ומיד אחריי גם רובי..

חלק אחרון: הפתעה
לפתע כולם צעקו "הפתעה" ואני הייתי המומה מאושרת מאז זה היה היום השמח והמאושר בחיי יום הולדת בהפתעה!

מוקדש ליאת, כפירמיק, אביגל, יאנצי, אלזה7898
12
5
164


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
28/01/2017   21:50 היללושקה11  5
יש לך כישרון כתיבה קראתי את כל הסיפורים שלך ואת כותבת פשוט נ-ה-ד-ר !!! מושלם!! אולי תהיה סופרת!
יצא לך מהמם!!
19/12/2016   13:57 שירה7669  4
היי, אוהבת את כל המיקמקים המון מזל טוב מיקמק אני יודעת שזה קצת (ממש) מאוחר אבל אני מקווה שתשלחו לי תגובות ואני ממש רוצה שמנהל במיקמק ת/יתן לי תגובה!! אוהבת המון שירה7669
15/12/2016   18:31 שירוש19987  3
שירה!!!!!!!!
מוש!את ילדה מדהימה.
יש לך כישרון כתיבה, והסיפור ממש יפה,
אוהבת אותך הלוואי ויפרסמו אותך כל הזמן!
חבל שבנתיים אף אחד לא הגיב..
לפחות אני ראשונה :)
14/12/2016   20:09 שירה7669  2
הכנתי את זה לכבוד מיקמק, בגלל זה לאנה בת 7... אני מקווה שמיקמק אוהבים את זה (ואולי אפילו אני אהיה כתב אורח בהזדמנות...) אוההבת את כולם מלא מלא!!
14/12/2016   19:59 שירה7669  1
תשלחו לי תגובות טוב? אוהבת אתכם מיקמק מזל טוב♥!!