קהילה - סיפורים ושירים
שירה7669
338
17

סיפור לכבוד תחרות הערפדמיקים 25/01/2017

פרק א' לילה ללא שינה
בלילה של יום שבת לא הצלחתי להרדם, כל הזמן קרו דברים מוזרים. אה כן, שלום אני ג'רמי טוב אז בכל מקרה, הלילה הזה היה לילה מוזר החלון היה פתוח אבל היה קר אז סגרתי אותו. ולהפתעתי הוא שוב נפתח, וזה לא היה בגלל הרוח כי בחוץ עופף לו עטלף ודחף את החלון. אולי זה לא נשמע מוזר הרי לא הבין מה הוא עושה אבל זה לא נכון בעכרך כי אחרי כל סגירה שמעתי אותו בברור אומר :"החלון הזה מעצבן אותי כל כך הוא מציק לכנפיים שלי" ואחר היה פותח אותו.
הכל היה מוזר הרגשתי שגרוני כואב מאוד, הרגשתי לא טוב, הרגשתי שאני עומד להקיא בכל רגע.

פרק ב' שער לעולם אחר
למחרת הייתי ילד חדש בריא וחזק. אכלתי כמו גדול את ארוחת הבוקר צחצחתי שיניים, סירקתי את שערי הקצר, גרבתי גרביים, נעלתי נעליים, התלבשתי ושמתי ילקוט על הגב לקראת יום לימודים חדש! אחרי שעתיים בהפסקה ניגשתי לאחורי הבניין החצר האחורית ליד הקולר שלפני חודשים תיקנו ואכלתי בשקט את הכריך שלי. פתאום משום מקום הופיעה שער כזה עגול צבעוני, חשבתי שזהו השער למימד האחר. לא התאפקתי אבל ברגע שכמעט קפצתי יד יצאה מתוך השער והכניסה אותי לתוכו. בתוך השער הייתה לי סחרחורת כאב לי הראש וממש באמצע השער משהו מוזר קרה.

פרק ג' חלומות וזיכרונות
בדיוק באמצע השער ראיתי לפתע את כל החלומות והזיכרונות שלי. ראיתי את הפעם בא למדתי לראשונה לקשור שרוכים, ואת הפעם בא חלמתי חלום מתוק, אפילו את הפעם שהתחלתי ללכת לחוג הקראטה ואף אחד לא שוכח את הפעם ההיא בא איבדתי את אימא בסופר. כל הלו החלו מעופפים בשער ומקדמים אותי הלאה.
כאשר יצאתי מהשער ראיתי עצים נבולים.

פרק ד' בקתה הרוסה
זה היה המקום הכי מעציב בחיי כמעט בכיתי כאשר ראיתי שמיים אפורים פרחים נבולים ברקים אשר הורסים עוד ועוד מהיער ובקתה. הבקתה הייתה המקום הכי עצוב היא נראתה נטושה חלונות שבורים ווילונות קרועים היו שם. נכנסתי לבקתה כמובן אחרי שדפקתי בדלת וגיליתי שאין בא איש. היא נראתה כאילו רק לפני 50 שנה גר בא מישהו וכיום היא נטושה ולאף אחד לא אכפת. לאחר כמה דקות שהסתכלתי על מראה שבורה מישהו בצעדים קלים נכנס לבית הזה "הלך עליי!!" אמרתי בלי ספק ובטני כאבה. אל הבקתה נכנסו אישה ואיש אבל היו להם שיניים חדות גלימה ענקית ועבה ופרצוף מפחיד.. אני לא עמדתי בזה ורגליי קידמו אותי במהירות לדלת הכניסה.

פרק ה' פגישה לא נעימה
פתאום האיש המפחיד הסתובב לראות עם שמע נכון נקישות על הקרקע ואמר :"היי, אתה שם מי אישר לך להיכנס לביתי? למה, אתה רוצה לגנוב לי?" אמרתי מיד :"ב..ברור שלא, אינני גנב אני רק חשבתי שזוהי ביקתה נטושה..." "אתה אומר שהבית שלי נראה נוראי?" אמרה האישה בכעס "לא בוודאי.. שלא אני רק בא ממקום אחר.." האישה נרגעה ואמרה :"בסדר תוכל להישאר לאכול אוכלים היום מרק דם עם שעועית כתומה!" אמרתי :"לא תודה...אני כבר אכלתי..." "מבחיל דוחה מגעיל" לחשתי. ואז הוספתי בקול :"אממ.. להתראות!" וברחתי משם כאילו אני עכבר שראה חתול מצד אחד ומהצד השני גבינה.

פרק ו' גילוי זהות
בדרך שהלכתי הכל היה שחור ואפרורי ממש מפחיד ופתאום ראיתי ילדה שנראית כמו האנשים מהבית פנים מפחידות שיניים חדות וגלימה הפעם קטנה ודקה. "שלום, אתה לא מפה אני מבינה" אמרה בחביבות "לא אני מעולם אחר עולם של בני אדם" הילדה לחשה משהו לא ברור ואז אמרה :"או באמת? בחיים לא פגשתי בן-אדם. הרי אני בעצם ערפדית!!" אני הסתכלתי קפוא סובבתי ימינה ושמאלה את ראשי במהירות ואמרתי :"אה כן הגיוני, את ערפדית!!!!!!!!!!" ברחתי משם במהירות הבזק ולא ראיתי אותה שוב.

פרק ז' החזרה ששמחתי כל כך אליה
פתאום בדרך הריצה שלי ראיתי שוב את השער הזה שהיה בהתחלה ומיד קפצתי אליו. לאחר הסחרחורות והזיכרונות הגעתי שוב להפסקה אבל כמובן שאז היה כבר שיעור הגעתי לשיעור והמורה צעקה :"ג'רמי!!, ג'רמי!!" פתאום התעוררתי והמורה שאלה :"יופי, כמה זה 8X4?" אמרתי :"אני מצטער המורה אני לא יודע..." ואמרתי לעצמי בלחש :"איזה מזל, רק חלמתי הכל!" סוף

מוקדש ל אלזה7898, לצוות מיקמק, כולם
11
4
182


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
05/03/2017   14:42 מגניקולי17  4
יפה מאוד הסיפור שלך!
20/02/2017   16:53 לוליקמניון  3
וואו ממש יפה הסיפור קראתי אותו וממש הרגשתי כאילו הייתי בתוכו ממש בתוך הסיפור, מקווה לעוד סיפורים ממך לוליקמניון♥
29/01/2017   15:18 שירה7669  2
בסדר הבקשה הזאת ממש מחממת את הלב שלי אעשה עוד סיפורים ואפילו אקדיש לך אחד♥
28/01/2017   21:42 היללושקה11  1
ווואו זה ממש יפה!!!
קאתי את הסיפור בריתוק היתי מרותקת לסיפור הוא היה ממש יפה תעשה עוד סיפורים בבקשה!!