קהילה - סיפורים ושירים
דינדין25

יומנה של דינדין מקסם ויום המשפחה 02/02/2017

פרק ראשון - איזה כיף ביום המשפחה
יום המשפחה הגיע שמחה וששון. אך דבר מה קרה! קסם יום המשפחה לא קרה!

פרק שני - קסם יום המשפחה
שאלתי את המיקמקית חלומית1 (שהיא האחראית לקסם יום המשפחה) "מדוע לא עשית את קסם יום המשפחה?" והיא ענתה לי "לא היה לי כוח, חוץ מזה אין לי עם מי לבלות" היא הייתה עצובה. "רגע חלומית1 יש לי רעיון מעולה! נכון יש לך את שרביט יום המשפחה?" "כן. נו אז מה איתו?" היא שאלה. "אז לפי מה שסיפרת לי מישר נוגע בו הופך לקוסם של יום המשפחה נכון? אז אולי החליף אותך?" והיא השיבה:"נכון! איזה רעיון נפלא. איך אני לא חשבתי על זה?" היא נתנה לי את השרביט, עשיתי את יום המשפחה, נפרדנו והכל היה כקדמותו.

פרק שלישי - מה עשיתי ביום המשפחה כפי שרציתי 24 שעות ביממה ללכת עם משפחתי אל מקומות הבילוי הכי כיפים בעולם! (בשש השעות הראשונות ישנו. שלוש שעות היינו בבריכה, שעתיים היינו בקולנוע וראינו סרט, שעה אחלנו ארוחת צהריים בחוץ, היה לי שיעורים אז עשיתי שעתיים, רציתי ליהיות גם קצת עם חברות אז הייתי שלוש שעות, עשינו עוד כמה דברים והלכנו לישון)

פרק רביעי - נמעס מהתפקיד לאחר שלוש שנים של עבודה נמעס לי ליהיות האחראית. ניגשתי לחלומית1 ואמרתי לה שאין לי כוח לכל אלה.

פרק חמישי - השיחה בין דינדין לשלומי "אולי תלכי לשלומי555? אולי הוא ימצא לנו פיתרון." הלכתי לשלומי555 והוא אמר שאין בררה אלה לא להשתמש בשרביט.

פרק שישי - האמת לאמיתה
"מה?!" שאלתי בהפתעה "מה זאת אומרת בלי קסם יום המשפחה? הרי הקסם הוא מה שהופך את יום המשפחה ליום המשפחה." והוא השיב לי:"לא בדיוק. הקסם הוא את, הקסם הוא בעצם כולנו. המשפחות. הרי בלי המשפחות לא היה יום המשפחה נכון?" "שלומי555 את גאון!" אמרתי "גאון גאון נכון נכון." הוא השיב. נפרדנו והתחלתי לפרסם זאת בכל מיקמק סיטי. ומאז יום המשפחה לא הזדקק לשרביט. (אני וחלומית1 הרגשנו הקלה מפני שלא היה לנו כוח להמשיך את התפקיד)
-הסוף-

מוקדש לכלמישרוצהלבלותעםמשפחתו
9
105


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה