קהילה - סיפורים ושירים
1קריסטינהה
5

סכנת היסודות 02/02/2017

אימא של כריס,כשהיא נשמה את נשימותיה האחרונות,אמרה לכריס:"את שייכת לשלושה ילדים,בדיוק כמוך,הבקשה האחרונה שלי ממך לפני שאמות היא שתמצאי אותם. לפני שקאי יחזור.". אבל לכריס לא היה מושג מי זה קאי.

מעיין הייתה הרפתקנית מעולה,אז נראה שהיא מוכנה למה שעומד לקרות לה. לידיעתכם, מעיין היא אחד מהילדים שאימא של כריס דיברה עליהם. רק אביה ידע זאת,אבל הוא היה זקן,וידע שקאי יכסח אותו אם הוא יגלה למעיין. דווקא אימא של מעיין ידעה, והיא ידעה שמעיין תשמח לצאת להרפתקה,אבל אביה שכנע את אמה שקאי יהרוג את מעיין.

נועם הוא בדיוק ההפך ממעיין. הוא פחדן ענק. ואיך להגיד את זה...הוא חיית בית! נועם גר בכפר,ככה שאין בית ספר. והוריו לא ידעו שום דבר על הילדים המיוחדים,בכל זאת,נועם הוא אחד מהם.

טוהר,טוהר עקפה את מעיין!נראה לי שטוהר יכולה לנצח מתאבק שזכה 5 פעמים במקום הראשון בהתאבקות עולמית, לנצח צ'יטה בתחרות ריצה,היא גם די חכמה, מספיק כדי לנצח ינשוף מדבר!נראה שטוהר מושלמת,אבל נראה אם היא תישאר ככה אחרי מה שמצפה לה...

אלה ארבעת המיוחדים. הם גרו באותו כפר,ואפילו היו חברים. אם כריס הייתה יודעת שמעיין,נועם וטוהר היו שלושת המיוחדים האחרים היא הייתה מספרת להם והם היו יוצאים למסע נגד קאי. אבל היא סיפרה להם את הסיפורים שידעה על קאי ומלחמותיו בילדי היסודות הקודמים כסיפורים דמיוניים, שבעצם היו אמיתיים, עד שכריס סיפרה להם שהיא אחת מהמיוחדים ועשתה את כשף היסודות שלה (אוויר) כדי להוכיח את זה. לבסוף גם מעיין סיפרה שהיא אחת מהמיוחדים ועשתה את כשף היסודות שלה (מים) כדי להוכיח את זה. טוהר ידעה הכול ולה היה כשף אדמה. נועם ניסה לחקות אותם,וחיקה מוצלח, כי פעל לו. אז הם סיפרו להוריהם שהם יוצאים למסע נגד קאי (כריס סיפרה שהסיפורים אמיתיים) וששום דבר לא יעצור אותם. והם אכן יצאו. טוהר ידעה את המגורים של קאי, וניווטה אותם. הם הגיעו לשער של עיר מוחרבת, שנראה שהיה הייתה ככה ממזמן. אבל טוהר ידעה שקאי איפשהו פה,וכריס הסכימה איתה. נועם נצמד למעיין ושקשק מפחד הוא חשב שאש לא תעזור, אבל כנראה הוא לא הקשיב לסיפור:"רק כשיש את ארבעת היסודות,לא יותר ולא פחות,אפשר להיות בלתי מנוצחים",כריס והשאר גם שכחו,אבל לא ממש פחדו, כמובן שטוהר לא פחדה!הם הגיעו ושמעו אייל ענק בגובה של חמישה מטרים אומר:"נו נו נו, האם אלה לא ילדי ארבעת היסודות?טוב,עוד כוח לשאוב!" וחייך חיוך מרושע. הוא ידע שאם הוא יביס אותם,הוא יזכה בכוח שלהם. הוא שאב כוח של ילדים קודמים, והוא ריכז את כל הכוח בנונצ'קו עשוי מקריסטל ירוק זוהר, שלושתם כבר ידעו שהם רק צריכים לקחת ממנו את הקריסטל,וחשבו שזה פשוט,אבל למען האמת,זה ממש לא פשוט. קאי נוגח כמו טוהר פי 4 (נראה שזה יכול לשבור 50 יהלומים. קצ'ינג!) אבל בין קאי לטוהר היה קרב צמוד, כי כשטוהר רוצה משהו,היא משיגה אותו. וטוהר התחילה לשחק מלוכלך, היא צעקה לו:" נה נה בננה שוקולד חאננה!" והוציאה לשון. היא ערמומית כי היא הובילה אותו לערמת סלעים ענקית. היא ניצלה שם את כשף האדמה שלה,וזרקה עליו את כל האבנים (גם בידיים טוהר הייתה מצליחה להרים את כל האבנים בבת אחת) האייל העמיד פני מת,אבל כשטוהר התקרבה אליו,הוא תפס אותה בידיו,ופתח פה לאכול אותה. בפעם הראשונה הם ראו את טוהר זועקת:"הצילו!הצילו!" ובוכה. מה שנועם זכר זה את הסיפור:"החולשה היחידה של קאי היא אש" וישר השתמש בכשף האדמה שלו וכיוון לתוך פיו של קאי. פיו של קאי נשרף והוא צעק:"הבסתם אותי. עכשיו,לפי המסורת שלי,אני חייב לתת לכם את כל הכוח שבקריסטל שבידי" וזרק את הקריסטל לעברם. ונעלם. הם ידעו שזה רק נונצ'קו אחד והם צעק:(חוץ מנועם)"נועם הוא הגיבור!מגיע לו קריסטל לאור!" ונתנו את הקריסטל לנועם. נועם חשב לעצמו:"סוף סוף אני אוכל להביא גאווה הביתה" והוא באמת הביא גאווה. אבל הוא אמר כמובן שלא יכל לעשות זאת בלי חבריו הטובים,וקאי עובד במזבלה.

**הסוף**

מוקדש ל טוהר7557, נועםהלך14, סלע332, קריסטינהה
12
3
209


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
06/04/2017   16:07 טוהר7557  3
חיימשלי תודה יפה שלי
04/02/2017   19:35 1קריסטינהה  2
תיקון: בסוף נועם השתמש בכשף האש שלו,לא באדמה מצטערת טעות שלי (:
03/02/2017   14:10 תמושקי1970  1
עושה לייק מאוד יפה