קהילה - סיפורים ושירים
אליוסף
69
1

סיפור לכבוד יום האהבה 12/02/2017

פרק 1
היה הייתה ילדה ושמה היה אמור,אמור הייתה ילדה והיא נולדה במיקמניה והיא חיה חיים רגילים כמו כל אחד אחר אבל יום אחד היא גילתה שיש לה כוחות אהבה וריפוי שנאה,

פרק 2
יום למחרת היא הלכה לבית הספר וכאשר היא חזרה היא שמעה חברות רבות,וכשאמור שמעה את החברות רבות היא רצה להציץ מה קרה שם,

פרק 3
אמור מצאה מקום מחבוא כדי שלא יראו אותה עושה קסם אהבה כדי שישלימו.אמור עשתה את קסם האהבה על הבנות שרבו והם נהפכו לחברות.

פרק 4
אמור רצתה להמשיך בדרכה הביתה מהמחבוא (המחבוא היה בתוך שיח) כשאמור זזה מהשיח השיח זז והבנות שמו לב שמשהו מוזר מרחש בין השיחים.

פרק 5
הבנות התקרבו לאט לאט לשיח כדי לבדוק מה זה והם קלטו את אמור מסתתרת שם,הם שאלו את אמור "היי,מי את?" אמור ענתה להן "שמי אמור" והבנות ענו "היי אמור,נעים מאוד להכיר אותך.השם שלי זה רומי,והשם שלה זה כרמלה,את חדשה כאן בבית הספר?" ואמור ענתה "כן האמת שאני חדשה כאן,"
הבנות ענו "רוצה שנהיה חברות" אמור ענתה בשמחה "כן בטח"

פרק 6
רומי אמרה "אם אנחנו כבר חברות,רוצה לשמוע סוד? אבל תבטיחי שלא תגלי לאף אחד," אמור ענתה "מבטיחה",רומי אמרה לה את הסוד והסוד הוא שהיא וכרמלה עם כוחות,רומי עם כוחות מזג האויר והמוסיקה וכרמלה עם כוחות האור והאש.

פרק 7
אמור ענתה להם "מה באמת? גם אני עם כוחות.אני עם כוחות האהבה וההרפיה פלוס החייה אז זה אומר שאנחנו פיות :) ונוכל להציל את העולם שלנו ושל כל אחת ממכם וגם מפני האויבים שלנו"

הסוף!!!
מקווה שאהבתם אם אהבתם תכתבו בתגובות אהבתי ואת שאר התגובה שאתם רוצים לכתוב ואם לא אהבתם תכתבו לא אהבתי כי.... ושאר התגובה אני אעלה עיצוב ביי
אלי אליוסף

מוקדש ל כולם
6
2
167


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
23/08/2017   13:25 טיחוש123  2
רואים שזה מושקע!
ממש מגניב אהבתי
13/02/2017   16:07 אנילז  1
מאוד יפה, אבל לדעתי תוכלי להרחיב קצת ולספר על ההרפתקאות שלהן המשך וזה יהיה מגניב. אבל בכל מקרה אהבתי.